Heeft iemand enig idee of je bij steam ook de 72% korting pakket kan downloaden als je al een paar uitbreidings-pakketten hebt? En als je veranderd van Computer of je die nog kan overzetten of her-installeren op je andere (nieuwe) PC?
Nog 1 vraag over steam, ik heb nu alle registratie nummers nu wil ik alleen de uitbreidingen die ik nog niet heb downloaden, waar of hoe kan dat? Of is er ergens een download, want ik heb de registratie code wel.
Yeroen schreef:Nog 1 vraag over steam, ik heb nu alle registratie nummers nu wil ik alleen de uitbreidingen die ik nog niet heb downloaden, waar of hoe kan dat? Of is er ergens een download, want ik heb de registratie code wel.
Dat moet je niet hier vragen!
Dat moet je in ''Vragen over de Sims 3" ofzo stellen.
_____
In het topic van de Captian Contest heeft iemand een post geplaatst met nogal veel keer de 'a', mss wat a's weg halen? (Het is hier om precies te zijn)
Hij rekt het forum namelijk ook wat uit ;x
Ik had het idee om een topic te starten genaamd ''Het animatie-aanvraag topic''. Als je dan naar de animatie zoekt waarbij een Sim paniekerig wegrend, kan je dat vragen in het topic. En wie weet hoe je die animatie krijgt, kan dat dan uitleggen. Zoals bij het stichten van een brand ofzo.
Dit kan erg handig zijn voor machinima-makers.
^Daar heb je een animatie player voor. Die staat in het poseplayer topic. Misschien kan je daar je animatie finds gewoon neer zetten ? Dat topic wordt namelijk nog steeds veel bekeken, als dat niet aan wilt slaan.. Dan kunnen we altijd nog een sticky maken met de animatie finds Dus probeer het eerst maar even zo !
Het alles-over-sims3 forum staat een beetje heel veel vol met onnodige topics
Misschien moeten jullie eens een grote opruim doen, dat is overzichtelijker, en dan vooral voor de gasten. Al het onnodige definitief verwijderen!
^ Dat weten wij, maar sommige leden snappen maar niet dat hun vragen over de sims 3 in: Vragen over de Sims 3? Stel ze hier, topic kunnen. We zijn sowieso bezig deze zomer met grote schoonmaak, dus pakken we dit misschien nog wel even mee Bedankt voor het melden!