Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 33 van 137

Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Vragen aan de moderators

marlinde schreef:Ik snap de regels voor een sig niet meer :huh
Alles sinds de eerste dag gelezen, maar
zijn ze veranderd ofzo? :huh
Het plaatje mag maximaal 150x500 zijn. Je mag maar 400 tekens gebruiken. Je mag één regel tekst onder je plaatje zetten maar dan wel in het normale letterformaat.
En je kunt er ook voor kiezen om geen plaatje te doen, dan mag je dus maximaal 6 regels tekst doen.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Emma schreef:Zou liveloveme niet een rollenspel starten? ze staat al een tijdje in de wachtrij is het dan niet oneerlijk als Nina eerst mag?
We gaan van de week even regelen wie precies van het SN Team de ballenbak van Xelles gaat overnemen. Ikzelf heb er deze maand geen tijd voor om het echt goed in de gaten te houden. Dat is ook de reden dat dat topic van Nina al online staat: dan weet ik waar het over gaat.

Komende week zal het dus weer allemaal goed lopen met de Ballenbak: tot dan even geduld. xD
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Snateraar schreef:
marlinde schreef:Ik snap de regels voor een sig niet meer :huh
Alles sinds de eerste dag gelezen, maar
zijn ze veranderd ofzo? :huh
Het plaatje mag maximaal 150x500 zijn. Je mag maar 400 tekens gebruiken. Je mag één regel tekst onder je plaatje zetten maar dan wel in het normale letterformaat.
En je kunt er ook voor kiezen om geen plaatje te doen, dan mag je dus maximaal 6 regels tekst doen.
Maar dat ding houd toch niet bij hoeveel regels er al zijn?
Want volgensmij kan je er een stuk of 5 doen, incl. banner (A)

V Dacht al :sweatdrop

Laatst gewijzigd door marlinde op wo 08 jun 2011, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

hiki schreef:
Emma schreef:Zou liveloveme niet een rollenspel starten? ze staat al een tijdje in de wachtrij is het dan niet oneerlijk als Nina eerst mag?
We gaan van de week even regelen wie precies van het SN Team de ballenbak van Xelles gaat overnemen. Ikzelf heb er deze maand geen tijd voor om het echt goed in de gaten te houden. Dat is ook de reden dat dat topic van Nina al online staat: dan weet ik waar het over gaat.

Komende week zal het dus weer allemaal goed lopen met de Ballenbak: tot dan even geduld. xD
Daarom staat ook alleen nog maar de inleiding online, als we hebben besloten wat er gaat starten dan komt de rest wel of niet ;)
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Moet in dit topic dan niet de download link worden weggehaald?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Liza

Weetje, het is heel apart als je er achter komt dat opeens iets aan je post is verandert of verwijdert, misschien is het een idee om een pm te sturen mét de reden waarom?
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Nina

Dat is wel eens vaker gevraagd, maar dat zou voor ons heel veel werk zijn om iedereen waarvan we een post verwijderen/wijzigen te pm'en. Vaak weet je wel waarom je post weg is of anders is, want dan heb je ws iets tegen de regels gedaan ;)
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Volgens mij is het wel eens eerder gevraagd maar is er misschien een mogelijkheid tot een verhalengedeelte/ je eigen verhalentopic, dat niet Sims-gerelateerd is (dus geen dagboek). Want als je daar een verhaal neer zet dan wil niemand het lezen want er moeten dan screens bij ;p
Afbeelding
Nina

Ik denk niet dat het nodig is om daar een apart gedeelte voor aan te maken. Als je veel verhalen schrijft kun je denk ik het beste een topic in de Babbelhoek aanmaken die bijvoorbeeld Leonie's verhalen heet en daar al je schrijfsels neerzetten ;)
Yum

Het lijkt me ook handig om een forumgedeelte te hebben voor programmaatjes. Bijvoorbeeld uhm, wat meestersim had gemaakt, en MikuMikuDance ook. Ik heb ook nog een ander programma en het lijkt me wel leuk als geïnteresseerden er meer over kunnen leren en er misschien zelf ook aan de slag mee kunnen gaan. :) (Als je ook programmaatjes in de babbelhoek kunt plaatsen, hoeft er natuurlijk geen apart deel voor te komen. Maar zo lijkt het me wel overzichtelijker.)

EDIT 2: :thumbsup

Laatst gewijzigd door Yum op ma 13 jun 2011, 18:02, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

^Ik zal even overleggen met het team, naar mijn idee kan het gewoon in creatie gedeelte.

^Maakt niet uit of het sim gerelateerd is of niet, er zijn ook makers van prog's die wel te maken hebben met sims ;) Programmetjes met naaktheid/grof taal etc haal ik er gewoon uit :)

EDIT: Ik ga een sticky maken voor de progammatjes in een sticky, waar jullie ze zelf neer kunnen zetten etc. Wil wel graag dat er wordt opgelet met eventuele PP's :sleep

Link
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

:thumbsup

Een andere reden dat we geen nieuwe forumdelen aanmaken is dat er vaak maar 3 posts in komen en erna gebeurt er niks meer.

Dus we maken pas echt nieuwe forumdelen aan als blijkt dat dat echt nodig is. Dus als er al veel dingen zijn die eventueel in een nieuw forumdeel passen.

;)
Afbeelding
marlinde

Een van mijn vriendinnen zit sinds kort hier op,
maar ze snapt er nog niet heel veel van -daarom vraag ik het ook ff voor haar.
Ik heb haar een pm gestuurd met downloads voor de Sims ( Om het vanaf hier
te versturen vind ik fijner dan per e-mail;$) Maar als ze ( ze zag geen erichten
later in haar postvak in, zover ik het begrepen heb) een bericht wil schrijven zegt
de pc dat ze geen privéberichten mag lezen :o
Doet ze wat fout, en zo ja, kunnen jullie het haar/mij uitleggen, want ik snap er ook gene
sikkepit van..
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie