Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 25 van 137

djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Vragen aan de moderators

ik weet niet wat er is als ik bij het wat wil je kwijt topic, een bericht wil plaatsen ik druk op bevestig maar hij komt nie althans mischien komt ie wel alleen ik zie hem niet
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Komt misschien ook omdat je berichten verwijderd worden en je daarom denkt dat ze niet geplaatst zijn :)

Zojuist net nog een bericht verwijderd gezien dat onder powerposten viel. Plaats wat nuttigere berichten en je zult zien dat je ze gewoon kan plaatsen. ;)
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Waarom kan ik niet inloggen met FireFox als internet?

EDIT; het is gelukt, maar pas na een stuk of 20 keer.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Sorryy voor PP en dat ik hier reageer (internet doet raar, hij kan nu alleen berichten plaatsen)
Maar ik kan niet meer inloggen op mijn Ipod, heb de hele geschiedenis al verwijderd enzoo :(
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Xelles
Beheerder Beheerder

Het gaat om de cookies, die zorgen voor problemen. Wellicht dat de cookies niet goed verwijderd worden bij het weghalen van je geschiedenis en dergelijke.

Ik probeer een oplossing te zoeken waarmee je enkel naar een pagina hoeft te gaan en dan worden de 'verkeerde' cookies verwijderd. Maar dat heeft er vooralsnog niet erg veel zin in :(
Afbeelding
FranSor
Beheerder Beheerder

Wat ik zo kan zien niets. Hierbij nog een keer de onderschrift regels:

Onderschrift:
Het plaatje mag maximaal 150 pixels hoog zijn en maximaal 500 pixels breed. Ook mag je maar 400 tekens gebruiken.
In een onderschrift mag je best 2 plaatjes naast elkaar hebben maar niet 2 plaatjes onderelkaar als deze dan samen hoger worden dan 150 pixels.
Naast de plaatje(s) mag je nog een regel tekst onder zetten maar alleen op het formaat van de lettergrootte die we op het forum gebruiken.
Filmpjes, zoals YouTube, in je onderschrift zijn niet toegestaan. Bewegende plaatjes (.gif) zijn wel toegestaan.
Afbeelding
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Ik had een vraagje over mijn nickname. Ik zag dat de nickname van verschillende mensen was veranderd, en dat zou ik ook graag willen. Ik heb al een pm'etje gestuurd aan Xelles, maar ik heb nog geen reactie gehad of wat dan ook... kan mijn nickname nog veranderd worden of zijn jullie intussen gestopt met het veranderen van nicknames? :$
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik zou ook wel mn nickname willen veranderen, hihi :$

Maar als jullie het niet meer doen, of niet meer willen omdat het er teveel worden ofzo... T hoeft niet persé....

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie