ik denk dat het een beter idee is om dit bij de regels over inderschriften te zetten. Ik heb het idee dat mensen het feit dat er niks over youtubefilmpjes in je sig in staat gebruiken als smoes.
Maarja, dat vind ik dan he
lucsims schreef:Er staatbeen youtube filmje in en ook bij refurbb trouwens
Onderschrift van Refurb aangepast.
Hikari-desu schreef:ik denk dat het een beter idee is om dit bij de regels over inderschriften te zetten. Ik heb het idee dat mensen het feit dat er niks over youtubefilmpjes in je sig in staat gebruiken als smoes.
Maarja, dat vind ik dan he
Het spreekt eigenlijk voor zich dat als je geen plaatjes hoger dan 150px mag, filmpjes van hoger dan 150px ook niet mogen. Zal het er wel even bijzetten voor de duidelijkheid.
Hai, zou iemand mij kunnen helpen met het maken van een hyperlink van mijn onderschrift Spider@work? zo kunnen mensen sneller naar mijn verhaal gaan, ik weet zelf echter niet hoe het te maken. Alvast bedankt
mijn postvak in zat vol en ik heb 2 nieuwe berichten. Er staat dan dus dat ik ruimte moet maken en dat de berichten er vanzelf verschijnen zodra er voldoende ruimte is.
Nou, ik heb wat berichten verwijderd (hij zit nu op 119 geloof ik) maar ze zijn er nog steeds niet.
Eerst kon je ergens op klikken zodat de berichten in je postvak verschenen, maar nu is dat er niet meer?
Volgens mij zit hetgeen waar je op moet klikken in het bericht zelf dat er twee berichten wachten. Maar mijn postvak in is niet vol dus ik zou niet kunnen kijken