Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 14 van 137

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Wat wil je kwijt.

Xelles schreef:
AnsjJ2 schreef:Ik wil kwijt dat Superfan aan het powerposten is en daar mee moet oppassen. (anders heb jij dadelijk miss ook een reis naar ban eiland :O)

En ik wil kwijt dat ik mijn wii heb laten vallen bij het afstoffen. Lekker slim:rolleyes
@Ansjj, dat was mij ook al opgevallen inderdaad. Dat is waarschijnlijk ook wel de reden dat zijn berichten 'opeens' verdwijnen :fluit
@Xelles: Dat dacht ik dus al, maar om de 3 posts is het geen powerposten meer toch. Of heb ik het nou mis? niet dat ik dadelijk opeens een ban heb:$
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik heb een vraagje:
Als je merkt dat je toch een beetje een gesprekje op het WWJK-topic krijgt of een persoonlijk gesprek met iemand anders wilt beginnen maar je wilt diegene toch niet toevoegen op msn omdat je dat toch wat link vindt, mag je dan een gesprek met de ander voeren via PM's?

(Jeetje wat een lange zin zeg :sweatdrop)
Xelles
Beheerder Beheerder

@AnsjJ2: Hangt ook van de inhoud van het bericht af. Zijn berichten hebben niet bepaald veel inhoud. Een bericht als "He.. mijn berichten verdwijnen plotseling" is nog altijd vrij nutteloos, zeker als dat vaker gepost wordt. Als hij daar vragen/opmerkingen bij heeft kan hij dat beter via PM stellen. Maakt niet uit dat er dan 3 berichten tussen staan, helemaal als er maar 1 of 2 minuten tussen zitten en dat in die tijd de andere 3 berichten geplaatst zijn :)

En wees gerust, jij zit niet in de gevarenzone :D

@Hikari-desu. Ja hoor, gesprekken via PM zijn geen enkel probleem.

Zal dit even splitsen naar vragen aan moderators. Graag vragen aan mods daar gewoon stellen ;)
Afbeelding
alexie
Oplichter Oplichter

Re: Vragen aan de moderators

@ xelles, zouden we nu eens een lijst mogen hebben met wie wel en wie niet in die zone zit, aangezien het mischien eens wat duidelijker zou worden om welke mensen het nou echt gaat, en welke mensen het niet eens door hebben die zich misdragen.
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ja dat is wel handig, want weetje, ik heb geen flauw idee of ik goed bezig ben of niet. :$

Laatst gewijzigd door Liza op zo 02 jan 2011, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Xelles
Beheerder Beheerder

@Alexie, we gaan geen mensen publiekelijk aan de schandpaal nagelen. Diegene die in de gevarenzone hebben allemaal reeds een waarschuwing gekregen. Als iemand als nieuw in de gevarenzone komt, zal diegene gewoon eerst een waarschuwing krijgen.

Na een waarschuwing is er niks aan de hand als iemand zich beter gaat gedragen :)

Dus mensen, als je niks van ons gehoord hebt dan hoeven jullie je geen zorgen te maken.
Afbeelding
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

superfan schreef:mogen we nog eens zo'n record breken want we hebbe meer leden dus dan kunnen we dat doen?
Misschien leuk om te doen als over 2 weken de nieuwe site online is?

:fluit
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Een PM staat voor "Private Message" oftewel, prive bericht.

Dit is dus net zoiets als een email naar iemand sturen. Alleen dit bericht is alleen hier op het forum te bekijken en te versturen. Als je hier klikt zal je kunnen zien wat het ongeveer is ;)
Afbeelding
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Wat voor'n record breken!? Ik wil meedoen met record breken, record breken hoeveel mensjes er online zijn?
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie