AnsjJ2 schreef:Ik wil kwijt dat Superfan aan het powerposten is en daar mee moet oppassen. (anders heb jij dadelijk miss ook een reis naar ban eiland )
En ik wil kwijt dat ik mijn wii heb laten vallen bij het afstoffen. Lekker slim:rolleyes
@Ansjj, dat was mij ook al opgevallen inderdaad. Dat is waarschijnlijk ook wel de reden dat zijn berichten 'opeens' verdwijnen
@Xelles: Dat dacht ik dus al, maar om de 3 posts is het geen powerposten meer toch. Of heb ik het nou mis? niet dat ik dadelijk opeens een ban heb:$
Ik heb een vraagje:
Als je merkt dat je toch een beetje een gesprekje op het WWJK-topic krijgt of een persoonlijk gesprek met iemand anders wilt beginnen maar je wilt diegene toch niet toevoegen op msn omdat je dat toch wat link vindt, mag je dan een gesprek met de ander voeren via PM's?
@AnsjJ2: Hangt ook van de inhoud van het bericht af. Zijn berichten hebben niet bepaald veel inhoud. Een bericht als "He.. mijn berichten verdwijnen plotseling" is nog altijd vrij nutteloos, zeker als dat vaker gepost wordt. Als hij daar vragen/opmerkingen bij heeft kan hij dat beter via PM stellen. Maakt niet uit dat er dan 3 berichten tussen staan, helemaal als er maar 1 of 2 minuten tussen zitten en dat in die tijd de andere 3 berichten geplaatst zijn
En wees gerust, jij zit niet in de gevarenzone
@Hikari-desu. Ja hoor, gesprekken via PM zijn geen enkel probleem.
Zal dit even splitsen naar vragen aan moderators. Graag vragen aan mods daar gewoon stellen
@ xelles, zouden we nu eens een lijst mogen hebben met wie wel en wie niet in die zone zit, aangezien het mischien eens wat duidelijker zou worden om welke mensen het nou echt gaat, en welke mensen het niet eens door hebben die zich misdragen.
@Alexie, we gaan geen mensen publiekelijk aan de schandpaal nagelen. Diegene die in de gevarenzone hebben allemaal reeds een waarschuwing gekregen. Als iemand als nieuw in de gevarenzone komt, zal diegene gewoon eerst een waarschuwing krijgen.
Na een waarschuwing is er niks aan de hand als iemand zich beter gaat gedragen
Dus mensen, als je niks van ons gehoord hebt dan hoeven jullie je geen zorgen te maken.
Een PM staat voor "Private Message" oftewel, prive bericht.
Dit is dus net zoiets als een email naar iemand sturen. Alleen dit bericht is alleen hier op het forum te bekijken en te versturen. Als je hier klikt zal je kunnen zien wat het ongeveer is