Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 119 van 137

Mavless
Podium hulp Podium hulp

Re: Vragen aan de moderators

Ik wil niet vervelend doen maar ik heb een klacht. Ik krijg de laatste tijd hele rare mailtjes van 1 of ander persoon die Duits spreekt en allemaal links naar sekssites plaatst. Ik heb al die mailtjes verwijderd maar ze blijven maar terugkomen?!
If you have a dream, follow it.
Ray
Teamlid Teamlid

Mavless, wat vervelend zeg!
Heb je de mailtjes die je had gekregen echt allemaal verwijderd? Als je nog lastig wordt gevallen neem dan contact op met één van de teamleden (wel de berichten citeren graag). Je kan ook het bericht aangeven als dat mogelijk is. Je kan het ook uitzetten als het goed is. ;) als je vragen hebt dan hoor ik het graag, want dit kan niet door de beugel. :)
Mavless
Podium hulp Podium hulp

Ray schreef:Mavless, wat vervelend zeg!
Heb je de mailtjes die je had gekregen echt allemaal verwijderd? Als je nog lastig wordt gevallen neem dan contact op met één van de teamleden (wel de berichten citeren graag). Je kan ook het bericht aangeven als dat mogelijk is. Je kan het ook uitzetten als het goed is. ;) als je vragen hebt dan hoor ik het graag, want dit kan niet door de beugel. :)
Ja helaas wel want mijn hele mailbox zat vol met volgens mij meer dan 80 mailtjes, dus ik heb ze allemaal moeten verwijderen. Als het nog eens gebeurd zal ik het zeker melden!
If you have a dream, follow it.
Koen
Gentherapeut Gentherapeut

Dan heb ik ook een leuk vraagje. Toen Simsnieuws een lange tijd offline was omdat ze server gecrasht was volgens mij, hadden we een chatbox achtig iets. Moet toegeven dat dat wel erg gezellig was. Hoef je niet de hele tijd PM’en te sturen. Hebben jullie daar toevallig al een keer over nagedacht, om een chatbox ergens in de site te zetten? 8-)

Edit

V Daar heb je gelijk in :glare ;)
Dan maar gewoon PM'en sturen

Laatst gewijzigd door Koen op wo 20 nov 2013, 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie