Tja, volgens mij zijn er nu al meer dan 2400 leden :blink?! da's veel...
Maar er is wel duidelijk een vaste kliek aanwezig. erg grappig hoe mensen uit (bijna) alle lagen van de bevolking en leeftijden elkaar hier hebben gevonden en dat allemaal door dat (te) gekke virtuele poppenhuis :applaus
Er zijn er misschien 30 die behoorlijk intensief dingen plaatsen, maar we hebben ook een redelijk grote groep die niet zo veel post, maar wel erg veel leest.
haha! ik hoor vast bij die intensievelingen of niet
Moet je nagaan, kwek over het algemeen nog meer dan dat ik typ, heb je nu geen medelijden met mijn omgeving?
Nou dan heb je mijn zusje nog nooit gehoord
die kan echt een uur lang kei snel praten waar een ander een hele dag voor nodig zou hebben en nog is ze niet uitgepraat
Ontopic: Ik ben al in proef bij een sims site! Maar later zou ik wel willen overwegen om hier te helpen. Alleen wanneer de teamleden me nodig hebben dan! Eerst van SmartSim maar een bloeiende site maken.
Mochten er nog mensen worden gezocht voor vertaalwerk van Engels naar Nederlands: I'm your girl! Ik doe de lerarenopleiding Engels en zit nu aan het einde van mijn tweedejaar. En elke oefening kan ik gebruiken.
Sorry voor de laatste reactie maar dat artikel zouden we inderdaad graag willen vertalen maar door de drukte van de Ambities preview is dat er niet van gekomen.