ik woon in Belgie en ben al lid van de site van in het begin, ik was eerst verslaafd aan de sims1, daarna de sims2 en nu de sims 3, en misschien volgend jaar de sims4, heb alle uitbreidingen en ik zou ze nooit wegdoen
hoe ik hier terecht kwam, door te zoeken op het internet naar nederlandstalige site's over de sims die mij verder konden helpen met de bouw van een huis, ik kijk nog veel naar de karktereigenschappen, de carieremogelijkheden....
juist op tijd herinner ik me mijn inlognaam, stel je voor al bijna een jaar probeerde ik inteloggen en ik wist enkel nog mijn wachtwoord en de rest niet meer hahahaha, dit komt denk ik door de ouderdom, ik ben nl 39 jaar
waarom ik de simsnieuws zo leuk vind
- hier vind je altijd het laatste nieuws,
- de dagboeken, ook heel leuk om te lezen,
- de poll, doe ik altijd aan mee
- de leuke screens die jullie elke dag hier tonen van de nieuwste uitbreidingen, dit helpt de tijd te versnellen naar de releasdatum
- het enthousiasme van de teamleden als ze een speelsessie hebben gehad
- als ik niet verder kon in het spel, keek ik eens of het antwoord in het forum stond want zoals ik zei, ik kon het zelf niet vragen doordat ik niet kon inloggen
- De tips die je hier altijd krijgt
- en ook nog het nieuws over andere site's
- gewoon alles is hier SUPER
aan het team doe zo verder, jullie zijn echt goed bezig en echt veel respect voor jullie allemaal
mijn account op de sims 3 is vangeittania