@Damian: Wil je nu even gaan stoppen met onnodige topics aan maken? Er is al een 'Laat je mooiste Sim zien' topic. Daarnaast zijn je andere topics overbodig.
Gezien de reactie die Damian nu weer geplaatst heeft vraag ik mij zeer ernstig af of hij het ooit zal leren.
Ik denk dat er al echt een hele tijd rekening met hem gehouden wordt maar ik zie geen verbetering.
Dat hij het niet met opzet doet vraag ik mij ook af zeker als hij al meerdere keren is gewaarschuwd en men hierover gesproken heeft met hem.
Natuurlijk bepalen jullie wie er een ban krijgt en wie niet,ik denk dat iedereen dat wel weet hier op het forum en daar wil ik me ook zeker niet mee bemoeien.
Hoe dan ook,ik wil hier geen rel over beginnen maar het begint echt irritant te worden.
Ook klopt het dat jullie het uiteindelijk voor het zeggen hebben, maar als ik in jullie schoenen stond zou mijn geduld ook een beetje opraken nu. Hoe vaak je ook iets zegt dat hij het niet moet doen, het blijft gebeuren..
Nogmaals: Wij zijn er mee bezig, denk maar niet dat we hem zijn gang laten gaan. Maar heb geduld. Daarnaast kunnen jullie gewoon topics blijven melden als wij ze zelf niet sluiten.
Ik heb een vraagje. Ik weet niet of ik dat hier moet vragen, maar:
Zou ik 5G hunter kunnen ownen/beheren? Ik ga daar dus vanaf nu met mijn nieuwe eigen account mee verder. Anders moet Slimpie rh namelijk steeds de titel van het bericht voor me aanpassen. Klik voor de link op m'n banner.
Alvast bedankt!
V heel erg bedankt
Laatst gewijzigd door Slimpie Hugo op zo 11 nov 2012, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik had even een vraagje over het doortellen van de dagen in een 365 dagenproject.
Mag je nu gewoon alle dagen bijelkaar optellen en dan verder gaan of moeten de offlinedagen eraf gehaald worden?
Ben even gewoon de weg kwijt,hoop dat jullie dat niet erg vinden.
En ik ben erg blij dat jullie weer online zijn en sterkte met al het werk dat jullie moeten verzetten.