Ik zal het topic niet verwijderen, maar wacht even een dagje tot je weer reageert in dat topic. Misschien kan je zelf een voorbeeldje maken voor je wedstrijd?
Damian, de enige reacties die ik ga verwijderen zijn die van jou. Ik wil je vragen om te stoppen met in andere topics posten over je eigen Sinterklaas wedstrijd.
Ik erger mij niet snel aan mensen maar dit begint toch ook mijn grens te bereiken.
Damian heeft in de afgelopen 24 uur 6 nieuwe topics geopend!
Als het leuke en informatieve topics zijn dan prima maar dat is vaak niet het geval.
Ik weet dat jullie alles goed in de gaten houden maar ik wilde dit toch even zeggen.
Kom op zeg, Damian is al eerder verbannen en ik weet het niet zeker maar ik dacht daarvoor ook nog een keer, hij blijft maar doorgaan met de dingen die hij ervoor ook deed. Powerposten, topics dubbel plaatsen en onnozel off-topic gaan. Sorry hoor, maar net als Big Mama bereikt volgens mij iedereen nu hier wel een grens. >_<
Jongens, wij bepalen wie er een ban krijgt en wie niet. Damian zal het niet express doen, het zal denk ik door zijn leeftijd en enthousiasme komen. Heb geduld hij zal het ooit leren. We begrijpen jullie frustratie en wij delen deze frustratie ook, maar op het moment kijken we nog even aan hoe of wat. Het is niet zo dat hij andere leden iets kwaads doet. Enfin, als je minder op hem let irriteer je je er minder aan.
AnsjJ2 schreef:Jongens, wij bepalen wie er een ban krijgt en wie niet. Damian zal het niet express doen, het zal denk ik door zijn leeftijd en enthousiasme komen. Heb geduld hij zal het ooit leren. We begrijpen jullie frustratie en wij delen deze frustratie ook, maar op het moment kijken we nog even aan hoe of wat. Het is niet zo dat hij andere leden iets kwaads doet. Enfin, als je minder op hem let irriteer je je er minder aan.
Als ik hier even op reageer ik ben rond dezelfde leeftijd als hem en ook super enthousiast, maar je hoeft zelf toch niet zoveel topics aan te maken. Ik heb nu 2 eigen topics en reageer op het algemeen vooral op topics van andere mensen, dus je kan ook super enthousiast zijn met topics van andere mensen, en je hoeft niet perse elke dag 6 nieuwe topics te openen.