Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 83 van 137

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Vragen aan de moderators

Bij mij staat er:

Uitloggen[ Deetui ] 0 nieuwe berichten, -1 ongelezen berichten

Hoe kan je nou weer en -1 ongelezen bericht hebben, ik vind het een beetje gek, is dit op te lossen, of, ja...
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Het kan zijn dat je inbox vol is, wanneer je deze leegt verschijnt je mail.

OF
Iemand heeft je een bericht gestuurd en deze heeft diegene weer verwijderd. Je kunt hem dan verwijderen en dan is - 1 ongelezen bericht weg
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk

http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.php?f=42&t=13604

Ik erger mij niet snel aan mensen maar dit begint toch ook mijn grens te bereiken. :(
Damian heeft in de afgelopen 24 uur 6 nieuwe topics geopend!
Als het leuke en informatieve topics zijn dan prima maar dat is vaak niet het geval.
Ik weet dat jullie alles goed in de gaten houden maar ik wilde dit toch even zeggen.
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand

Kom op zeg, Damian is al eerder verbannen en ik weet het niet zeker maar ik dacht daarvoor ook nog een keer, hij blijft maar doorgaan met de dingen die hij ervoor ook deed. Powerposten, topics dubbel plaatsen en onnozel off-topic gaan. Sorry hoor, maar net als Big Mama bereikt volgens mij iedereen nu hier wel een grens. >_<
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Jongens, wij bepalen wie er een ban krijgt en wie niet. Damian zal het niet express doen, het zal denk ik door zijn leeftijd en enthousiasme komen. Heb geduld hij zal het ooit leren. ;) We begrijpen jullie frustratie en wij delen deze frustratie ook, maar op het moment kijken we nog even aan hoe of wat. Het is niet zo dat hij andere leden iets kwaads doet. Enfin, als je minder op hem let irriteer je je er minder aan.
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

AnsjJ2 schreef:Jongens, wij bepalen wie er een ban krijgt en wie niet. Damian zal het niet express doen, het zal denk ik door zijn leeftijd en enthousiasme komen. Heb geduld hij zal het ooit leren. ;) We begrijpen jullie frustratie en wij delen deze frustratie ook, maar op het moment kijken we nog even aan hoe of wat. Het is niet zo dat hij andere leden iets kwaads doet. Enfin, als je minder op hem let irriteer je je er minder aan.
Als ik hier even op reageer ik ben rond dezelfde leeftijd als hem en ook super enthousiast, maar je hoeft zelf toch niet zoveel topics aan te maken. Ik heb nu 2 eigen topics en reageer op het algemeen vooral op topics van andere mensen, dus je kan ook super enthousiast zijn met topics van andere mensen, en je hoeft niet perse elke dag 6 nieuwe topics te openen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie