Sorry, maar ik wil hier ook nog even wat over zeggen.
Het aantal forumleden zegt niets over de kwaliteit van een site.
Afgezien het feit dat bij sommige sites juist de site belangrijk is in plaats van het forum, is het erg krom om het aantal leden te gaan vergelijken bij het bepalen van de kwaliteit van de betreffende sites. En al helemaal een vergelijking tussen s3n en sp2.
Zoals Xelles al aangaf, bestaat de laatste al vele jaren. Dat maakt de vergelijking al wat oneerlijk.
Het aantal leden zegt daarnaast weinig over het aantal actieve leden. Sp2 mag dan wel meer leden hebben, maar toch heb ik het idee dat er op s3n meer leden actief zijn.
Dit hoeft trouwens nog niet per definitie iets over de kwaliteit van de sites te zeggen.
Het is iig niet zo dat sp2 meer leden heeft omdat zij vaker 'updates' hebben. Ik durf met bijna zekerheid te zeggen dat s3n op dit punt vele malen beter is.
Meer leden betekent niet altijd 'groter' en groter is ook niet altijd beter.
En tsja, waarom zou je eigenlijk altijd 'de beste' willen zijn? Het gaat er toch uiteindelijk om dat men op een gezellig forum informatie etc. met elkaar kan uitwisselen? Beter een gezellig en effectief 'klein' forum, dan een ongezellige, ongeorganiseerde grote bende.
Ontopic: Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf niet zo weet hoe het nou precies met de servers zit, maar ik moet zeggen dat het wel goed klinkt hoewel ik nou niet echt problemen heb gehad met de bereikbaarheid van de sites.
Laatst gewijzigd door Nefje op di 30 mar 2010, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.