Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 62 van 137

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Vragen aan de moderators

Lieverds, we hebben gezien dat Damian weer terug is na zijn ban. We houden hem heel goed in de gaten maar iedereen verdient meerdere kansen.

Neem van ons aan dat we onze ogen goed openhouden en hopelijk blijven jullie ons helpen hiermee. :)
Afbeelding
Timmieuh
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
do 02 sep 2010, 11:00

Re: Vragen aan de moderators

Wat heb je aan een speciaal 'Sims 3: downloads & hacks en De Sims 3 Store spullen' deel als overal toch een speciaal topic voor is waar je het in moet posten?
Gebruikersavatar
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
307
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 10:07

Re: Vragen aan de moderators

Hallo,

Ik ben zelf al een tijd aan een verhaal bezig wat ik niet met de sims kan spelen. Zou ik dat verhaal in korte stukjes in het grand cafe mogen posten? Gezien het totaal niks met de sims te maken heeft maar met een ander verhaal en het is om het zo te zeggen een fanfic van een heel bekende boeken/filmreeks.

Groetjes Jessica
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Vragen aan de moderators

AnsjJ2 schreef:Dat klopt ;) Omdat ze gewoon in 1 post kunnen.
Dan kunnen jullie dus net zo goed voortaan ook alle posts van alle mods in 1 grote post gooien aangezien jullie allemaal ook van die dikke vrienden zijn.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Vragen aan de moderators

wat ansj bedoelt is dat jullie die tekening samen hebben gemaakt. Vlak nadat Ayumii de tekening had gepost, heeft Emma andere tekeningen gepost. Omdat Emma heeft bijgedragen aan de tekening die Ayumii gepost heeft, konden ze dus in 1 bericht. ;)

En meiden, jullie hoeven niet gelijk zo te reageren. ;)
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Vragen aan de moderators

Neej, ik heb eigenlijk nog nooit een collab gedaan met Miya. We hebben allebei onze eigen tekeningen gepost die niks met elkaar te maken hebben. het enige wat met elkaar te maken had was dat het karakter van mij in Miya's tekening stond.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Vragen aan de moderators

Ieders zn tekening is in de goede post gezet.
reden waarom ik de posts heb weg gehaald, er zit telkens 1 reactie tussen en dan plaatsen jullie al een nieuwe tekening. Deze kan net zo goed in die vorige post dus zet ik hem daar ook in. Het mod topic kun je niet vergelijken met andere topics. Alswij zeggen: Gedaan of is gebeurd of weet ik veel wat, dan is dat een notitie voor de gebruiker van het forum en voor ons als teamleden zodat wij weten dat het is gedaan. Jullie kunnen wel wééééér in discussie gaan omdat jullie het ergens niet mee eens zijn, maar daar heb ik totaal geen zin in. Post gewoon alles in 1 post wat je hebt gemaakt, en niet na 1 bericht alweer een nieuwe en dan zijn we tevreden ;)


@Simsfreak: Ik ga er naar kijken :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie