Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 15 van 137

Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Vragen aan de moderators

Domme vragen bestaan niet!

Voor beide scroll je helemaal naar boven, rechts onder de banner (waar http://www.sims3nieuws.nl staat) staat 'Gebruikerspaneel'. Klik daar op en dan zie je links een menu. Klik dan op profiel en daar staan de twee dingen die je nodig hebt: 'Wijzig onderschrift' en 'Wijzig avatar'. Succes!
Xelles
Beheerder Beheerder

@Ansjj2, ik heb nog even naar de instellingen gekeken en ik kan geen optie geven tot verwijderen.
Kan peilingen aanmaken
Kan in peilingen stemmen
Kan bestaande stem wijzigen

Heb jij dit vakje bij het wijzigen van het bericht? Zo niet.. dan zullen wij voor eeuwig gedoemd zijn polls te moeten verwijderen en aanmaken :(

Afbeelding
Afbeelding
PeeAr
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Dat heb ik even uitgetest op een paar phpBB forums waar ik technisch beheerder ben. (H)
Pas als je minimaal moderator bevoegdheden hebt, krijg je de mogelijkheid om peilingen te verwijderden.
Als een gewone gebruiker zelf zijn of haar berichten kan verwijderen, wat niet aan te raden is :D, zou die het ook kunnen, omdat peilingen aan het (openings)bericht gekoppeld zijn.
LieToMe
Podium hulp Podium hulp

Ehm ik weet niet of deze vraag hier hoort maar zou mijn dagboek '10G Thunderstorm' mogen worden verplaatst naar uitgelichte dagboeken? Ik update hem bijna elke dag, soms meerdere keren.
Afbeelding
superfan
Snode rechterhand Snode rechterhand

LieToMe schreef:Ehm ik weet niet of deze vraag hier hoort maar zou mijn dagboek '10G Thunderstorm' mogen worden verplaatst naar uitgelichte dagboeken? Ik update hem bijna elke dag, soms meerdere keren.
de mods kiezen dat zelf ze zien welke dagboeken goed gedaan worden en welke niet ;-)
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ben ik nu zeg maar weer, ban vrij? (Zijn mijn berichten nu wel goed)

Kan mijn 2de berich van hier verwijderd worden? Ging wat fout.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie