Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

De Sims 2 dagboeken worden verplaatst!

Jullie hebben het misschien al gezien, we hebben een los De Sims 2 forum. Voorheen stonden alle De Sims 2 en De Sims 3 dagboeken hier bij elkaar. Maar vanaf nu willen we de De Sims 2 dagboeken een eigen plekje geven.

Graag willen we van jullie horen welke dagboeken, het liefst met link, met De Sims 2 zijn gemaakt zodat we deze zo snel mogelijk kunnen verplaatsen! :swing
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: De Sims 2 dagboeken worden verplaatst!

Klinkt leuk, maar...ik ben vrijwel bijna de enige denk ik die nog een sims 2 dagboek heb... :P
Dan snap ik het verplaatsen dus niet zo? Als het er veel meer waren, kon ik het nog begrijpen met al dat onoverzichterlijkheid. :P Maar volgens mij viel dat reuze mee?
Het was wel even zoeken waar mijn dagboek zat, maar heb het gevonden.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: De Sims 2 dagboeken worden verplaatst!

Lieverds: Graag de link er bij!

En ja dit topic is om de sims 2 dagboeken te verplaatsen, graag even goed lezen aub xD

@Lam: We willen alles wat met De Sims 2 te maken heeft, een plekje geven op ons forum. Zo dat we dat goede oude spel niet vergeten!
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: De Sims 2 dagboeken worden verplaatst!

Ik wil iedereen even laten weten hier dat ZLZR alweer van start is gegaan met het zesde seizoen!
Het was me opgevallen dat de meeste dit nog niet door hadden, dus hierbij laat ik het weten!
ZLZR is tegenwoordig te vinden in het sims2 dagboek gedeelte. ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie