Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Dagboek van de maand September 2011

Afbeelding

Het is 1 september, weer tijd voor een nieuw dagboek van deze maand! We starten nu weer met de gewone dagboeken, die negen van de tien keer in het uitgelichte deel staan. Deze week is het een dagboek wat er nog niet zo lang is, maar de schrijfster heeft al veel hoofdstukken geplaatst. Er komen allemaal gekleurde Sims voor in het dagboek, het is namelijk een Rainbowcy. Weten jullie al welk dagboek deze maand in het zonnetje staat?

Life of a Berry Sweet van Marit.!

Het proloog:

Met mijn koffers in mijn handen stond ik voor de deur, nog een stap, nog een stap voordat ik alles hier achter me liet. Ik ging naar Sugar Valley, om tien generaties te stichten. Mijn moeder stond huilend achter me. ‘Zorg goed voor jezelf schat.’ Zei ze tegen me. Mijn vader omhelsde mijn moeder. Ik gaf ze een knuffel en liep naar mijn taxi. Ik draaide me een laatste keer om en zei ‘Ik hou van jullie, ik ga jullie missen.’ Een traan rolde over mijn wang toen de taxi wegreed. Ik deed het voor mijn droom, tien zoete generaties en daar ging ik mij helemaal voor inzetten.

Afbeelding

Afbeelding

Zoals je ziet zijn er al twee generaties in dit dagboek, maar generatie 3 is ook al geboren. Heb je het dagboek dus nog niet gelezen, is er eerst veel leeswerk in te halen! Maar het dagboek is de moeite waard, dat merk je wel als je de reacties leest:
Simsesther schreef:Wat leuuujk :D Ik ga dit volgen :D
Simmielove schreef:Leuk! ;D
ixkilledxthexcookie schreef:Awesum <3
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Dagboek van de maand September 2011

Gefeliciteerd ;D
Lijkt me echt gaaf om het dagboek van de maand te hebben ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie