Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Dagboeken van de zomer week 8

Afbeelding

Afbeelding

Sandy is nog een jonge meid met een toekomst voor zich. Op een dag komt de schoolarst langs en ook Sandy moet de standaart dingen doen. Maar de arts ontdekt iets raars bij Sandy. Ze beantwoord wat vragen en het wijst er op dat Sandy snel vermoeit is. Sandy gaat naar haar huisarts. Waarschijnlijk heeft ze pfeiffer. Maar nee.. Dat is het niet. Sandy's huisarst verwijst haar meteen door naar het ziekenhuis. Dit is niet wat Sandy van de schoolarts verwacht had. Samen met haar vader gaat ze naar het ziekhuis want haar moeder is op reis. Voor eeuwig.. Werd haar vroeger verteld.
Ayumii schreef:Ge-wel-dig :blink
o0simsfreak0o schreef:geweldig verhaal :love

ik vind alles perfect (H)
simmertje1981 schreef:Heel mooi en ontroerend verhaal. Ik ben er gewoon stil van. :cry

Dit dagboek is zeker de moeite waard om te lezen! Klik hier om naar het verhaal te gaan

Afbeelding
Hee, jullie kennen ons waarschijnlijk nog wel van My Horrible Youth.
Ik werd weer gevraagd of ze weer mijn leven mochten filmen, ik zei natuurlijk ja want, blijkbaar was My Horrible Youth op tv een denderend succes.
Ik hoop dat jullie weer zullen genieten en meeleven, en hopelijk een goed leven krijgen

Don't tell me such a simple lie is het vervolg op My Horrible Youth, ook een verhaal wat je zeker moet lezen! Voor een flinke porsie drama zit je bij dit verhaal op het goede adres!
Ontvoering, ruzie, trouwen, babie's en dan natuurlijk nog wat drama op vakantie!

Ixors schreef:Superleuk en spannend, en ik vind het zo knap hoe je dat zo kan laten gebeuren met je simmies :P
Nina schreef:Leuke update!
Marit. schreef:Leuke update :D

Don't tell me such a simple lie is hier te lezen! En ik zeg: DOEN! Anders mis je een heel goed verhaal ;)!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie