Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 1 van 18

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ G2 ~ H11 ~Gestopt~

Hoi allemaal!
Omdat ‘Why Like This’ bijna aan zijn einde loopt, wou ik een nieuw dagboek. Het leek me leuk om een rainbowcy te beginnen. Het verhaal komt gewoon op de site.


Afbeelding

Proloog
Met mijn koffers in mijn handen stond ik voor de deur, nog een stap, nog een stap voordat ik alles hier achter me liet. Ik ging naar Sugar Valley, om tien generaties te stichten. Mijn moeder stond huilend achter me. ‘Zorg goed voor jezelf schat.’ Zei ze tegen me. Mijn vader omhelsde mijn moeder. Ik gaf ze een knuffel en liep naar mijn taxi. Ik draaide me een laatste keer om en zei ‘Ik hou van jullie, ik ga jullie missen.’ Een traan rolde over mijn wang toen de taxi wegreed. Ik deed het voor mijn droom, tien zoete generaties en daar ging ik mij helemaal voor inzetten.

~

Kinderen van
Generatie 1
Blake Muffin, Spa Muffin, Air Muffin, Bess Muffin, Snow Muffin

Generatie 2
Bruise Muffin, Leaf Muffin

Laatst gewijzigd door Marit. op wo 02 nov 2011, 18:25, 29 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Life of a Berry Sweet ~ Proloog

Hoofdstukken

Afbeelding
Generatie 1
Hoofdstuk 1 ~ Een nieuw leven
Hoofdstuk 2 ~ It's a disaster
Hoofdstuk 3 ~ Leugens maken het erger
Hoofdstuk 4 ~ Ik hou van je
Hoofdstuk 5 ~ Een nieuwe Berry
Hoofdstuk 6 ~ Nog een Berry?
Hoofdstuk 7 ~ Éen, twee, drie
Hoofdstuk 8 ~ Finally married
Hoofdstuk 9 ~ Een moeilijke beslissing
Hoofdstuk 10 ~ De volgende stamhouder

Afbeelding
Generatie 2
Hoofdstuk 1 ~ Diepe oranje ogen
Hoofdstuk 2 ~ Sweet Carrot
Hoofdstuk 3 ~ Door liefde doe je domme dingen
Hoofdstuk 4 ~ Stupid
Hoofdstuk 5 ~ Blauwe plek
Hoofdstuk 6 ~ Vlinders
Hoofdstuk 7 ~ Papa en Mama
Hoofdstuk 8 ~ Een gebroken hartje
Hoofdstuk 9 ~ Een ongelukje
Hoofdstuk 10 ~ Lastpost
Hoofdstuk 11 ~ Sixteen and pregnant

Laatst gewijzigd door Marit. op ma 05 sep 2011, 18:58, 26 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ Proloog

Hoofdstuk 1 ~ Een nieuw leven
Afbeelding
Ik zat op de bank van mijn penthouse. Ik had het geld gekregen van mijn ouders. In de flat woonde best wel veel Berry’s. Je kwam altijd wel iemand tegen op de gang, dus je voelde je niet alleen.

Afbeelding
Toen ik even TV had gekeken ging ik direct achter mijn vleugel zitten. Ik hield ervan, lekker los gaan op de piano. Mijn favoriete liedjes spelen en lekker hard meezingen, ik was hier toch alleen. Al snel besloot ik naar buiten te gaan, het dorp even verkennen.

Afbeelding
Buiten kwam ik direct iemand tegen. ‘Hee hoi!’ Zei ze. ‘Hoi!’ Riep ik vrolijk terug. ‘Ik ben Chocolate Cookie.’ ‘Ik ben Milka, Milka Muffin.’ ‘Hoi Milka! Woon je hier?’ ‘Ja, ik ben net ingetrokken.’ ‘Oh wat leuk! Een nieuwe bewoner.’

Afbeelding
‘Haha.’ Lachte ik. ‘Uhh, ik ging net naar het park. Heb je zin om mee te gaan?’ ‘Ja, leuk! Dan hoef je ook niet alleen te gaan.’

Afbeelding
Eenmaal in het park gingen we op de schommels. Het stikte van de Berry’s in het park. Gek genoeg keken ze me allemaal raar aan. Chocolate zei dat ik me moest voorstellen aan mensen. Blijkbaar kende heel Sugar Valley elkaar en als je je niet voorstelde, viel je buiten de boot.

Afbeelding
Ik deed dus maar wat Chocolate zei. Ik ontmoette Berry’s in alle kleur. Rood, groen, geel, blauw, noem maar op. Waar ik vandaan kwam waren niet zo veel kleur. Meestal allemaal witte Berry’s, erg saai dus.

Afbeelding
’s Avonds nam Chocolate me mee naar een disco. Het was daar super gezellig en ook super druk. De meeste mensen danste, maar sommige Berry’s zaten in het andere gedeelte, op de bank of aan de bar. Chocolate en ik haalde steeds een drankje aan de bar en gingen dan weer dansen.

Afbeelding
Opeens stopte Chocolate met dansen. ‘Hee, moet je dat lekkertje daar is zien.’ Ik keek, daar stond een knappe man. ‘Ja!’ Zei ik. ‘Pak hem.’ Zei Chocolate. ‘Nee, ga jij maar, jij zag hem.’ ‘Nee schat, ik dans wel met een andere gozer..’ Ik lachte. ‘Oké dan.’

Afbeelding
Hij danste met een andere Berry. Ik ging ernaast staan. ‘Uhum.’ Hoeste ik. ‘O, hoi!’ Zei de jongen. Ik giechelde en ging voor het meisje staan.

Afbeelding
‘Hoi! Ik ben Milka Muffin.’ ‘Hee! Ik ben Sky Cloud. Wil je dansen?’ ‘Ja tuurlijk!’ Het andere meisje stond nog steeds bij ons. ‘Maar Sky, wij danste toch?’ ‘En nu niet meer.’ Lachte Sky. Het meisje liep boos weg. ‘Sorry, dat ik jullie onderbrak.’ Ik bloosde. ‘Maakt niks uit, jij bent leuker.’ Ik giechelde.

Afbeelding
Nadat we een tijdje hadden gedanst kwam Chocolate en onderbrak ons. ‘Hee jij.’ Zei Chocolate tegen Sky. ‘Ja?’ Zei hij. ‘Ik daag je uit…’ De rest kon ik niet meer verstaan.

Afbeelding
Het werd me al snel duidelijk wat Chocolate tegen Sky had gezegd. Sky pakte me stevig vast en begon me innig te zoenen. Ik ging er helemaal in mee. Tja, alcohol maakt je losjes. Chocolate stond naast ons met een big smile en juichte.

Afbeelding
Onze eerste zoen werd ook onze laatste, want de disco ging sluiten. ‘Doei schat.’ Zei Sky toen hij me losliet. ‘Doei.’ Giechelde ik. Hij gaf me een zoen op mijn wang en liet mijn hand los. Ik liep naar Chocolate toe en samen met Chocolate ging ik naar huis.

Afbeelding
Chocolate bleef slapen, gewoon bij mij in bed. Dat kan toch gewoon, als vriendinnen. Met een bonzend hoofd stapte ik mijn bed in. Van te veel alcohol krijg je dus hoofdpijn. Wat had ik nu eigenlijk allemaal uitgespookt?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ H1

^Lemonleafs c:

__________

Hoofdstuk 2 ~ It's a disaster

Afbeelding
‘Hee, je bent ook eens wakker.’ Wazig keek ik voor me uit. ‘Uhu.’ Zei ik zacht. Ik liep naar de badkamer en gooide wat water in mijn gezicht. Ik kwam terug en ging bij Chocolate op bed liggen. ‘Zo, wanneer ga je weer afspreken met je lover?’ ‘Mijn lover?’ ‘Weet je dat niet meer? Je stond gister innig te zoenen met Sky.’ Ik dacht diep na en bloosde. Ik herinnerde weer een klein stukje, wel wazig. Ik wist nog dat ik met hem had gedanst. ‘O ja… Tja, geen idee. Ooit. Ik weet niet eens waar hij woont en hij heeft alleen mijn nummer.’ ‘Hij belt je wel.’

Afbeelding
’s Middags toen Chocolate al weg was ging de bel van mijn appartement. Ik keek op het schermpje, ik zag een blauwe berry, dat was Sky! ‘Met Milka.’ ‘Hee! Sky hier. Mag ik naar boven komen?’ ‘Tuurlijk!’ Ik hing op, had ik hem verteld waar ik woonde? Achja, blijkbaar.

Afbeelding
Sky kwam het appartement binnen. Hij was nog knapper in het daglicht. Hij gaf me een knuffel. ‘Hee mooi meisje. Gisteren was leuk.’ Ik giechelde. ‘Ja, maar waarom ben je hier?’ Hij liet me los.

Afbeelding
‘Uhm, ik wou komen vragen of je mee ging zwemmen…’ ‘Haha! Ja tuurlijk! Lijkt me leuk!’ ‘Dus… Ga je mee?’ ‘Jup, even mijn bikini pakken.’

Afbeelding
Een uur later lagen we samen in het zwembad. ‘Een bikini staat je goed.’ Lachte hij ‘Een zwembroek staat jou goed.’ Zei ik en pakte hem vast. Hij zoende me en dook daarna onderwater. Hij spreidde mijn benen en zette mij op zijn nek. Hij was nog sterk ook

Afbeelding
Opeens kwam Sky met een voorstel. ‘Ik daag je uit om in je blootje het zwembad in te springen. Als jij dat doet, doe ik het ook!’ Ik spetterde naar hem. ‘Oké.’ Best raar, we hadden nog niet eens officieel iets en ik kleedde me al voor hem uit. Achja, hij had geluk dat ik me bij hem goed voelde, op mijn gemak. En tja, ik was niet heel moeilijk. Ik was nogal een feestbeest en voor zoiets was ik altijd wel in.

Afbeelding
Poedelnaakt sprong ik het zwembad in. ‘Mooi blauw kontje.’ Grapte ik. ‘Je bent nog sexyer zonder kleren.’ ‘Niet, jij gek.’ We hadden super veel lol en knuffelde en zoende veel. Er was toch niemand anders te zien.

Afbeelding
Sky ging mee naar mijn appartement. We gingen naar het balkon toe. Al snel had ik alleen nog ondergoed aan en zat ik bovenop hem. Eerlijk gezegd had ik mijn eerste keer met hem anders voorgesteld. Dit was dan wel romantisch onder de sterrenhemel, maar ik had het zachter voor gesteld. Op een bed en niet op een harde vloer.

Afbeelding
De volgende morgen zoende ik hem, nog zonder kleren, gedag. ‘Ik hou van je Milka.’ Zei hij. ‘Ik hou ook van jou.’ We hadden nu echt officieel iets.

Afbeelding
Toen hij weg was belde ik Chocolate direct. Al was het nog best vroeg. ‘Chocolate! Met Milka!’ Schreeuwde ik door de telefoon. ‘Oh, hoi.’ ‘Sorry, bel ik je wakker?’ ‘Ja, maar maakt niks uit hoor. Nou vertel waarom ben je zo opgewonden.’ ‘Uhm, dat vertel ik liever als je hier bent.’ ‘Oké! Ik kom eraan.’

Afbeelding
Een uur later stond ze voor mijn deur. ‘Dankje voor het komen.’ Zei ik en knuffelde haar. ‘Graag gedaan, nou vertel schat! Ik ben nieuwsgierig.’

Afbeelding
Ik vertelde dus wat we hadden gedaan, best wel gedetailleerd. ‘Goedzo meid! Maak hem van jou!’ Ik bloosde. ‘Je hebt het toch wel veilig gedaan? Toch?’ Ik dacht diep na. ‘Oh, zoete berry’s! Nee! Vergeten!’ ‘Oh, schat het is niet erg. Als je het niet erg vind om zwanger te worden.’ ‘Ik beet op mijn lip.’ ‘Nee, ik wil nog geen kinderen, niet nu al! Dit is vreselijk! Wat zal Sky zeggen als ik daadwerkelijk zwanger wordt. Dit is een echt drama.’
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ H2

Hoofdstuk 3 ~ Leugens maken het erger
Afbeelding
Het was gebeurt, zoals ik wel had verwacht, ik was zwanger. Wat een drama, hoe kon dat nou gebeuren na één keer. Niet dat het kind niet gewenst was, maar Sky zou me echt wel gaan verlaten. We waren pas drie maanden bij elkaar, hij wou echt nog geen kind met mij!

Afbeelding
Telkens als hij belde om af te spreken verzon ik een smoesje. ‘Ik moet boodschappen doen.’, ‘Ik ga moet naar het Berry ziekenhuis.’ Dat was nog niet eens een leugen soms. Het was niet leuk om dat te doen, ik moest het ooit vertellen.

Afbeelding
Het lukte me één maand lang, totdat hij opeens voor mijn deur stond. Die glazen deur is niet altijd handig, want ik kon me niet meer verstoppen en gewoon niet opendoen.

Afbeelding
Ik liet hem met een nep lachje binnen. ‘Hee schat.’ Zei hij en gaf me een kus op mijn wang. ‘Ik dacht, kom gewoon eens langs.’ ‘Haha.’ Ik probeerde te lachen. Opeens werden zijn ogen groot. ‘Ben je zwanger?’ ‘Uhh, ja.’ ‘Van wie? Van mij?’ ‘Uhh, nee, niet van jou.’ Ik keek naar de vloer. Ik bedacht de ene leugen naar de andere. Nu kwam ik nog meer in de problemen.

Afbeelding
‘Wat zeg je me nou?!’ Schreeuwde Sky. ‘Dus je ging vreemd?!’ Ik hield mijn lippen stevig op elkaar. ‘Ach, laat ook maar. Je hoeft niks te zeggen. Als je maar weet dat het over is tussen ons. OVER!’ Hij stormde mijn appartement uit. Een traan rolde over mijn wang. Waarom loog ik nou weer, waarom was ik nu al zwanger.

Afbeelding
Natuurlijk vertelde ik Chocolate alles. Ze was mijn beste vriendin en we konden alles aan elkaar kwijt. ‘Oeh, je bent al dik zeg.’ ‘Weet ik.’ ‘Maar, wat ga je nu doen met Sky.’ ‘Ik heb echt geen idee.’ Toen keek ik naar haar buik.

Afbeelding
‘Zeg, Chocolate. Ben je ook zwanger?’ ‘Nou, wat kan ik zeggen. Je bent niet de enige die soms iets vergeet.’ Giechelde ze. ‘Zijn we leuk samen zwanger.’ ‘Van wie ben je zwanger dan?’ ‘Van mijn nieuwe prachtige groene vriend.’ ‘Weet hij het wel?’ ‘Ja, hij vond het geweldig. Schat, misschien vind Sky het ook wel geweldig.’ ‘Nee, vast niet.’ ‘You never know.’ Zei ze.

Afbeelding
Oh, waarom kon ik het niet gewoon vertellen. Misschien had Chocolate wel gelijk, ze heeft meestal wel gelijk. In ieder geval moest ik iets doen, ik wou hem niet kwijt.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie