Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Dagboeken van de zomer 2011 - Week 6

Afbeelding


Gelukkig woon ik op mezelf. Al die problemen in dat kleine dorpje. Ik moet verder gaan. Ik heb laatst wat in de krant gelezen. Er was een appartement te huur in Brigdepoort, een bekende stad. Het appartament is super goedkoop kwa huur. Ik moet denk ik alleen gaan werken. Maar dat kan me niks schelen. Ik ben helemaal klaar voor een nieuwe start!

Het verhaal My new life begint bij de dagelijkse bezigheden van een Sim, maar dan krijgt Simmie love Na middernacht en besluit ze een hele andere kant op te gaan met haar verhaal!
Een erg leuk dagboek met 14 updates, een verhaal dat nu ook weer eens in het zonnetje gezet mag worden!
Essel schreef:Leuk dagboek!! Ik ga het zeker weten volgen :)

Geniet van het verhaal!



Afbeelding

Yara en Tim zijn net getrouwd in Sunset Valley en hebben een kinderwens. Alleen elke keer weer mislukt het. Yara wordt maar niet zwanger. Ligt het aan Yara zelf, of aan Tim? Dan komt Tim een andere vrouw tegen. Hij voelt vlinders in zijn buik, maar zijn verstand zegt dat Yara zijn vrouw is, en niet mag vreemdgaan. Toch luistert hij niet naar zijn verstand. Tim gaat achter de vrouw aan, zonder dat Yara het weet. Maar op hetzelfde moment komt Yara een leuke vent tegen. En oh-wat-is-hij-toch-een-stuk. Ze zet haar verstand op nul en gaat achter hem aan. Zou ze met hem wel een kind kunnen krijgen? En hoe gaat het met Tim?
Melanie schreef:Leuke update! Spannend hoor :D.

Always ~ Yara & Tim is te vinden op: Nina's Verhalen


Ook dit verhaal verdient weer eens om in het zonnetje te staan en weer eens grondig door gebladerd te worden!

Veel plezier met lezen!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Dagboeken van de zomer 2011 - Week 6

Bedankt dat mijn dagboek erbij staat :3

Jij ook gefeliciteerd Nina, jammer dat 't dagboek verwijderd is ;o
Het was er leuk!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie