Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Dagboeken van de zomer 2011 - Week 5

De dagboeken van afgelopen week worden uit het zonnetje gehaald, en weer in de regen gezet! Deze week weer twee nieuwe dagboeken die het weer verdienen om uit te blinken!

Deze week zijn dat de volgende dagboeken! *Trom geroffel* Vampire Queen – Emma en Accidentally pregnant – I_mJimmy.


Afbeelding

Laten we beginnen bij het dagboek van I_mJimmy, Accidentally pregnant.

Ik zit in de auto, vele nare herinneringen laat ik achter in Sunset Valley, nieuwe kansen liggen open. Al generatie's lang leefde mijn familie het 'normale' leven in Sunset Valley, dit zie ik niet zitten.
Ik ben geen huismoeder, ik heb geen kinderwens.


Maar wat als opeens blijkt dat je moeder wordt?

Twinkelstar schreef:wat een geweldig verhaal was dit.:thumbup
en natuurlijk ga ik ook je volgende verhaal volgen.
veel succes met schrijven.
groetjes :thumbsup
Girlzy95 schreef:ontzettend leuke update!!! :D
Ixors schreef:Super gewoon :)

Een echte aanrader! En verdient het ook gewoon om weer in het zonnetje te zitten (Ondanks dat hij buiten echt ver te zoeken is)




Vampire Queen – Emma

Afbeelding
Mijn blote voeten kraakten op de grond.
Er liep een straaltje bloed langs mijn mondhoek en mijn keel brandde.
Zacht gromde ik. Met mijn vinger veegde ik langs mijn mondhoek en stopte hem in mijn mond.
Het bloed smolt op mijn tong en vloeide langzaam door mijn keel. Het gaf me een gevoel van voldoening. Mijn ogen bleven gericht op het kasteel dat voor me lag. Ik hoorde voetstappen en draaide me snel om. Er stond een man. Ongeveer vierentwintig. Hij keek me angstig aan.
Ik sprong op hem af en grauwde.


Het leven van een vampier is niet altijd makkelijk! Vooral niet als je moeder je vriendin als prooi ziet!
Luc schreef:Leukk!!
Hikari-desu schreef:Leuke up :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie