Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Dagboeken van de zomer 2011 - Week 4

Afbeelding

Deze week zijn er weer twee fantastische dagboeken uitgekozen die je lekker kunt gaan lezen deze zomervakantie!

Velvet Snow - AnsjJ2

Afbeelding

Manou krijgt de kans van haar leven, ze mag stage gaan lopen bij een rijk gezin in Engeland! Daar is het de bedoeling dat ze op de kinderen let als ze ouders niet thuis zijn. Nadat ze de kinderen heeft ontmoet leert ze de butler kennen. Als Manou een tijdje in Engeland is, merkt de ze dat de butler een beetje vreemd en verdacht gaat doen. Wat zou er aan de hand zijn?

Afbeelding

Om dit te weten te komen kun je het beste Velvet Snow lezen, een goed geschreven verhaal!

Wat leuke reacties:
Marit. schreef:LEEEEEEEEEEUUK :wub ;d
o0simsfreak0o schreef:SUPER LEUK =D

kan niet wachten op de rest :)
Liza schreef:Heavy :o Ik kreeg echt zowat tranen in mijn ogen.. :$
Why does my father hate me? - Anna

Afbeelding

Dit dagboek is in oktober 2 jaar geleden gestart, één van de eerste succesvolle dagboeken dus! Het verhaal begint met de ouders van Amy, Soraya en Marcel. Ze trouwen en na 9 maanden zwangerschap komt Amy ter wereld. Maar Marcel is altijd druk en heeft daar helemaal geen zin in. Hij doet gemeen tegen Amy maar ook tegen Soraya. Na een tijd komt Amy erachter waarom haar vader zo deed. Hoe? Lees Why does my father hate me?!

Afbeelding

Ook hier zijn wat leuke reacties geplaatst:
Cherbil schreef:Leuk verhaal! :laugh
laura134 schreef:Wat een super leuke update!
Dit verhaal is heel mooi gemaakt!
:D .
o0simsfreak0o schreef:MOOI einde, je hebt het super gedaan, en ik heb het graag gelezen, het was vanaf het begin al super leuk
:d :P :biggrin :thumbup :woot :drool :laugh :lol :wub :smile
jammer dat het stopt, maar 't was echt een super verhaal
Volgende week weer 2 nieuwe dagboeken!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie