Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Dagboeken van de zomer 2011 - Week 2

Afbeelding

Een break in de zomervakantie is lekker, maar wat moet je lezen op het forum!? Er zijn zoveel verhalen dat ik zelf het persoonlijk ook niet meer weet! Aangezien er al een heleboel dagboeken klaar zijn, kan je die aan een stuk doorlezen en er van genieten op een warme dag !

Hier de Dagboeken van deze week!



Monstermummie ~ Lost on Earth


Afbeelding
Ooit het leven van een Alien mee gemaakt die is gestrand op de Aarde, en moeilijk weg kan? Die stiekem na een paar dagen
al de liefde mee maakt en te horen krijgt dat het niks betekent? Juist ik ook niet! MonsterMummie heeft met dit dagboek
het mogelijk gemaakt om die dingen dus wel te verwerken! Het is een hartstikke leuk dagboek en ondanks dat het pas een maand heeft bestaan, update ze als een ster in het zonnestelsel!
Afbeelding
Het dagboek is (jammer genoeg) al afgelopen, en daarom wordt dit dagboek nogmaals in het zonnetje gezet! Het is de moeite waard om het te gaan lezen, zeker doen!

Ayumii schreef:Leuk heuwr! Snel more!! :woot
Simmielove schreef:Leuk! :D
Marit. schreef:Weer bijgelezen, heel leuk :D

AfbeeldingAfbeelding

Nina ~ Spoorloos


Wat zou jij doen als je zus het uitmaakt met haar vriendje en daarna spoorloos verdwijnt? Samen met de politie en hun ouders Tina en Peter kunnen Jillian en Joyce hun zus niet vinden.
Zit Thom, het ex-vriendje van Jade achter haar verdwijning,waar ze het net mee heeft uitgemaakt!? Of is het toch iemand anders? Dit verhaal heeft 14 hoofdstukken, maar nog vind ik het te weinig!
Ik heb het verhaal al twee keer gelezen en dit verhaal verdient het gewoon om weer eens in het zonnetje gezet te worden. Ga jij het lezen? Ik wel (Alweer) Afbeelding




Melanie schreef:Spannend Nina! Ik ben erg benieuwd hoe het verhaal gaat lopen :D.
--Lizzy-- schreef:wow :O
meer meer meeerr!!!!!
Ixors schreef:Waaaaaauw :drool :drool :drool :drool
Veel plezier met lezen deze week! :thumbup

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie