Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

15 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Dagboeken van de zomer 2011 - Week 1

Afbeelding

Hoi!

De komente twee maanden gaan we het, net zoals bij de uitdaging van de maand, net even wat anders doen rondom het dagboek van de maand.
AnsjJ2 en ik gaan samen elke week 2 dagboeken die helemaal klaar zijn in het zonnetje zetten omdat veel leden niet weten dat we zoveel leuke verhalen die helemaal klaar zijn hier hebben staan. We hopen zo dat jullie lekker veel te lezen hebben deze zomer!

Afbeelding

Afbeelding

Klik hier voor het dagboek!

Ik heb voor de eerste week 10G Familie van Vliet uitgekozen, geschreven door AnsjJ2. Ze begon haar dagboek al meer dan een jaar geleden en heeft het 10 generaties volgehouden! Het is de eerste 10G die helemaal is afgerond op ons forum, terwijl AnsjJ2 toch vele problemen heeft gehad met haar laptop. Gelukkig is het allemaal goed gekomen!

Ken je 10G Familie van Vliet nog niet? AnsjJ2 startte het dagboek met Robin, generatie 1. Ze besloot om haar grote zus te verlaten en zelf een grote familie te starten. En dat is gelukt!

Het is een lang verhaal om te lezen, maar als je dat nog niet hebt gedaan raad ik het je zeker aan om te doen. AnsjJ2 maakt prachtige foto’s en schrijft er leuke verhalen bij.

In het topic van 10G Familie van Vliet zijn veel reacties geplaats en ik heb er een paar uitgekozen die laten zien dat het echte de moeite waard is om te lezen!
Essel schreef:Je kan echt supersuper mooi schrijven, vooral het begin van hoofdstuk 7! *applaus*
Dotted schreef:Leeeukkk <333"
Snel verder! O_O
Melanie schreef:Gaaf :D!
Afbeelding

Afbeelding

Klik hier voor het dagboek!

Het tweede dagboek voor de eerste week is Wanna dance with ya honey, geschreven door maike0090. Ook dit dagboek is al bijna een jaar geleden gestart en bestaat uit 10 hoofdstukken.

Wanna dance with ya honey is een verhaal over Byantha, die er op de basisschool achter komt dat ze heel goed kan dansen! Als ze volwassenen is gaat ze samen met Caro op dansles, omdat Byantha het zat is om alleen maar in zo’n klein hokje te zitten werken. Maar na een tijdje krijgt Byantha een ongeluk en raakt ze verlamd vanaf haar middel. Hoe het afloopt, dat kun je allemaal zelf lezen in Wanna dance witn ya honey!

Er zijn ook veel reacties geplaatst bij dit dagboek, hier een paar die ik heb uitgekozen:
o0simsfreak0o schreef:leuk! :woot
Hikari-desu schreef:spannunddd!! :o
simsfan1988 schreef:snik snik wow mooi verhaal :cry :cry :cry
Afbeelding

Volgende week vrijdag zetten we weer twee nieuwe dagboeken in het zonnetje dus mis het niet! In dit topic kun je vragen stellen of AnsjJ2 en maike0090 feliciteren :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Dagboeken van de zomer 2011 - Week 1

Gefeliciteerd beide ;D

Dit is echt een leuk idee zeg ;o

Maar ff een vraagje, op een begeven moment zijn de dagboeken die klaar zijn 'op'?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Dagboeken van de zomer 2011 - Week 1

xD
Gefeliciteerd beide :) De 10G heb ik niet gevolgd, al was ik al heel
lang van plan om alles te lezen, maar het komt er maar niet van..
Het dagboek van Maike090 heb ik wel gelezen, en het is een topdagboek :)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten