Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

24 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Dagboek van de maand Juni 2011

Afbeelding



Ooit het leven van een Alien mee gemaakt die is gestrand op de Aarde, en moeilijk weg kan? Die stiekem na een paar dagen
al de liefde mee maakt en te horen krijgt dat het niks betekent? Juist ik ook niet! MonsterMummie heeft met dit dagboek
het mogelijk gemaakt om die dingen dus wel te verwerken! Het is een hartstikke leuk dagboek en ondanks dat het pas een maand
bestaat, update ze als een ster in het zonnestelsel! Ze is nu al bij hoofdstuk 6-deel1! Vrij snel na een maand he!?
Vandaar mag zij deze maand de wel begeerde " Dagboek van de Maand" Titel deze maand dragen!

Gefeliciteerd!! :knuffel

--------

In dit topic kun je MonsterMummie vragen stellen over haar dagboek! & Neem vooral ook de moeite om het te lezen! :thumbsup
Ik begin maar met de eerste vraag aangezien ik het nooit heb durven posten:
Hoe ben je eigenlijk op het idee gekomen?
En waar ben je op het idee gekomen? Door een droom of iets? :fluit
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Dagboek van de maand Juni 2011

Wauw, dit heb ik echt niet verwacht! Ik met Lost on Earth, dagboek van de maand! Zeker heel erg bedankt, wauw..Ik ben er gewoon sprakeloos van! Echt heel erg bedankt! Ook alle lezers, natuurlijk, want zonder jullie was dit dagboek niks! En dan beantwoordt ik nu maar even AnsjJ2's vragen:

Hoe ben je eigenlijk op het idee gekomen? Ik zat al een tijde na te denken over een verhaal. Eerst wilde ik een verhaal over een meisje maken die gestrand was op een onbewoond eiland. Ondertussen dacht ik verder na en toen kwam ik op het idee om het over een alien te houden. Ik hou van gekke dingen en ik heb het altijd al leuk gevonden om vreemde wezens te gebruiken. Daardoor kwam ik uiteindelijk op het idee om dit verhaal te schrijven.
En waar ben je op het idee gekomen? Door een droom of iets? Nou, er is niet echt een plaats waar ik op het idee ben gekomen, het kwam meer door andere dagboeken gelezen te hebben en een beetje rommelen met ideetjes. :)

Nog meer vragen? Stel ze gerust! :D
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Dagboek van de maand Juni 2011

Bedankt iedereen voor alle felicitaties! :D Dit motiveert mij ook om het nog leuker te maken voor jullie!

@ de vraag van Mikese:
Ok, ik heb ook een vraag. Hoeveel hoofdstukken komen er nog?
Het verhaal loopt tot hoofdstuk 7, dan heeft het z'n einde bereikt. Omdat dit zo'n geweldige dag is zal ik alvast verklappen dat het een heel mooi einde wordt, als je het mij vraagt :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie