Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

19 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Dagboek van de maand Februari 2011

Deze maand is het weer een 10G die het dagboek van de maand zal zijn. Het is gemaakt door een meisje en ze is al zo’n half jaar bezig met haar dagboek. Inmiddels zijn generatie 1 en 2 al klaar en is ze bezig met de derde en is generatie 4 geboren.

Gefeliciteerd LittleMissLien met jouw dagboek 10G Familie Smith! (klik op '10G Familie Smith om naar het dagboek te gaan)'

Afbeelding

Op 26 juni 2010 begon LittleMissLien met generatie 1, Charlotte Smith. Charlotte begon, zoals vele starters in een 10G, op een groot kavel met nog niet eens een huis: alleen een muur, bed, stoel, wc en koelkast. Ze nam een baan in de journalistiek en ontmoette Marty en samen kregen ze vijf kinderen.
Generatie 2 was Julia en ze kreeg samen met Jim twee meiden.

Inmiddels is generatie 3 bezig en wil je weten hoe het verder gaat? Lees dan snel!

In dit topic kun je LittleMissLien feliciteren en/of vragen stellen over haar dagboek :D
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Dagboek van de maand Februari 2011

Eh tja, daar zeg je zo wat.. :$ nou ik heb wel een beetje een idee voor wat elke generatie gaat beleven, en toen had ik ook zoiets bedacht voor generatie 3. Maar dat zijn meer de grote lijnen, de details enzo bedenk ik meer als ik de screens maak en als ik de tekst typ bij de screens. :D
Maar ja, het is wel een beetje zo'n standaard iets, wat heel vaak ik dagboeken/verhalen enzo voorkomt, dus zo origineel is het niet echt :P
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Dagboek van de maand Februari 2011

is het moeilijk vol te houden? telkens met maar één familie...

V oh oké. eerst twijfelde ik of ik ook een 10G zou beginnen, maar ik vind het al moeilijk om mijn familie na 3 dagen te wissen. maar alsnog vind ik het kanp :O

Laatst gewijzigd door marlinde op di 01 mar 2011, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Dagboek van de maand Februari 2011

Mag ik, ondanks dat de maand voorbij is, toch nog even antwoord geven? :$

Ik vind het niet heel moeilijk om vol te houden. Voor de afwisseling speel ik natuurlijk ook met andere families enzo, en als ik iets bedacht heb voor in het verhaal, vind ik het heel leuk om dat na te spelen.
Maar soms heb ik ook geen zin om te updaten of te spelen natuurlijk. Daarom duurt het waarschijnlijk ook zo lang voor er een nieuwe generatie is :$
Maar over het algemeen vind ik het (nog?) niet moeilijk om vol te houden. ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie