Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk cijfer geef jij dit dagboek? (wel reactie plaatsten bij het kiezen van bv. 1)

1
3
4%
2
1
1%
3
0
Geen stemmen
4
1
1%
5
0
Geen stemmen
6
0
Geen stemmen
7
2
3%
8
19
25%
9
26
34%
10
25
32%
Totaal aantal stemmen: 77

584 berichten • Pagina 1 van 30

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Accidentally Pregnant - HET EINDE VAN HET DAGBOEK ONLINE!

Accidentally Pregnant door I_mJimmy
Afbeelding
Seizoen 1
--
Hoofstuk 1:
Deel 1
Deel 2

Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7

Hoofdstuk 2:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8

Hoofdstuk 3:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5

Seizoen 2
--
Hoofstuk 1:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5 (einde dagboek)
--

Hoofdstuk 1 / deel 1

Ik zit in de auto, vele nare herinneringen laat ik achter in Sunset Valley, nieuwe kansen liggen open. Al generatie's lang leefde mijn familie het 'normale' leven in Sunset Valley, dit zie ik niet zitten. Ik ben geen huismoeder, ik heb geen kinderwens. Ik wil een leven lijden, in de grote stad, zonder kinderen, met lange nachten. Ik dwaal af in mijn gedachten, totdat de chauffeur mij onderbreekt. "Moppie, je hebt me twintig gegeven, maar dat is tot hier, wil je verder komen dan dit moet je meer dokken..." zegt ze op een toon die me niet aan staat. Ik antwoord dat ik niet meer heb en informeer naar het aantal kilometers tot de stad. Nog vijf kilometer, dat wordt lopen.

Afbeelding

Het is fris, ik heb mijn sjaal om en handschoenen aan maar de kleding is te koud voor in december. "Mijn plan was dan ook om met de taxi richting mijn appartement zou gaan..." zeg ik tegen mezelf. De stad nadert, nog een paar honderd meter en ik loop de achterwijk binnen. Op hoge hakken loop ik langs het park en een metrostation, ik kijk op het bord en voel in mijn zakken. Geen geld, helemaal niks. Het enige wat ik hoor rammelen is de sleutel van het appartement wat ik nog net kon betalen. "Hé wijfie, kom is gezellig naar beneden, kunnen we iets leuks gaan doen!" roept een man van in de 50 vanuit de ondergrondse metro-gangen. Met hoog tempo loop ik weg, als ik iets van de ingang vandaan ben moet ik toch wel lachen.

Afbeelding

Terwijl ik tussen de torenhoge gebouwen door loop, kijk ik naar de mensen die in de wijk wonen. Een van deze appartementen is van mij. Er rijden nauwelijks auto's in dit gebied, de enige die ik zie zijn een krantenmeisje en een donkere man die er niet verkeerd uitziet. Hij kijkt me aan, en ik geef een knipoog. De adrenaline schiet door mijn lijf, zo'n knipoog moest je niet naar iemand in Sunset Valley geven, het zou de hele buurt binnen no-time doorgaan.

Afbeelding

Een paar gebouwen verderop komt er een enorme snack-wagen aanrijden, er loopt niemand op straat, op mij na, en de auto gaat toch langzamer rijden. Ik kijk om me heen, maar als ik omgedraaid sta gaat het allemaal heel snel, de auto wijkt richting de stoep en de deur glijd open, een gebogen hand klemt zich rond mijn middel en trekt me naar binnen. Ik worstel ertegen, maar loskomen lukt niet. Een steek in mijn buik en het gevoel van mijn kleding die naar beneden glijd is het laatste wat ik merk, vervolgens wordt alles zwart.

Afbeelding

Als ik bij bewustzijn kom voel ik me misselijk, en ik sluit mijn ogen weer. Ik hoor de auto gieren en remmen en de hobbels maken het misselijk zijn er niet makkelijker op. Op een gegeven moment pakt iemand mij op m'n middel, en vervolgens word ik via de zij klep uit de auto gegooid. Ik kan nog niks bewegen, ik plof zo neer op het zand.

Afbeelding

Ik word wakker, alles doet me pijn. Ik sta op en verzwik bijna mijn enkel. Ik heb het gevoel dat ik dronken ben en de pijn in mijn buik is niet normaal. Ik weet gelijk dat ik verkracht ben, ik voel het gewoon. Ik kijk naar het meer, ik heb geen idee waar ik ben. Ik pak mijn telefoon en schakel de navigatie in, ik tik op het beeldscherm en zie dat het dichtsbijzijnde ziekenhuis op 100 meter ligt. Ik besluit rustig er naartoe te lopen, maar ik voel me bekeken.

Afbeelding

De deuren van het ziekenhuis gaan automatisch open als ik naar binnen wil gaan, de vrouw aan de balie ziet me aankomen en kijkt me verontwaardigd aan, de meeste mensen komen hier waarschijnlijk alleen voor een bevalling. Bij die geachten schrik ik me wezenloos, wat nou als ik zwanger ben?

Afbeelding

Update volgt snel, geef je mening a.u.b (A)
Afbeelding
I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Re: Accidentally Pregnant - (TITEL VERANDERD)

Hoofdstuk 1 - deel 2

Ik lig nog steeds wakker op het goedkope ziekenhuis bed als een donkere man in dokters kleding binnen komt lopen. Ik bekijk hem goed, hij ziet er niet slecht uit, sterker nog, hij is nog best leuk. De dokter loopt richting mijn bed, en aangezien de kamer die ik heb gekregen erg klein is duurt het niet lang totdat hij naast me staat. "Mevrouw, ik kan u mededelen dat u zwanger bent" zegt hij. Voordat ik wat kan zeggen vervolgt hij zijn verhaal. "Het enige probleem is, is dat de baby erg zwak is, en uw baarmoeder erg beschadigd is na het ongeval van gisteravond" zegt hij.

Afbeelding

Ik voel mezelf heel schuldig als er een kleine glimlach op mijn gezicht verschijnt. Ik merk het zelf, maar ook de dokter merkt het op. "Waarom moet u lachen, mevrouw?" zegt hij op een dramatische toon. Ik kan niks zeggen, maar mijn ogen spreken boekdelen. Ik wil geen kinderen, dus als het mis gaat heb ik er ook helemaal geen probleem mee. "Mevrouw, dit is een serieuze zaak, uw kind verkeert mogelijk in levensgevaar, ik snap het humoristische punt hierin niet..." voegt hij aan zijn laatste zin toe.

Afbeelding

"Luister meneer, ik wil geen kinderen en als alles wat gister gebeurd is niet gebeurd was had ik nu niet in de problemen gezeten en was ik niet zwanger geweest!" schreeuw ik tegen hem. Ik schrik alweer van mezelf, hoe kan ik zoiets harteloos zeggen. "Kunt u het niet weg laten halen? Voor iemand die niet zwanger kan raken?" vraag ik voorzichtig. Hij kijkt me serieus aan, en begint weer te praten. "Zoals ik al eerder zij, uw kind verkeert in levensgevaar aangezien uw baarmoeder ernstig beschadigd is. Als wij het kind zouden verwijderen, kunt u nooit meer zwanger raken, en mogelijk zal het kind het niet overleven."

Afbeelding

"Mijn vrouw kan niet zwanger raken, ik zou willen dat wij uw baby konden hebben." hij moet een traan wegpinken en schermt zijn gezicht af. "Heeft u al overwogen om het kind na geboorte ter adoptie aan te bieden?" vraagt hij. Ik weet niet wat ik moet antwoorden, ik ben vooral verward, ik weet niet hoe ik op de hele situatie moet reageren en wat ik met het leven dat in mijn buik groeit moet doen. "Gaat u maar even liggen, probeer te rusten, als u herstelt bent mag u naar huis toe" zegt hij.

Afbeelding

Ik ga op het bed zitten, klop het kussen wat op en ga tenslotte liggen. De gedachten slaan meteen toe. Ik ben zwanger, ik krijg een kind... Wat moet ik met het kind doen? Wil ik wel dat iets wat van mij is ter adoptie wordt aangeboden, wil ik dat wel voor het kind? Ik probeer mijn hoofd leeg te laten lopen, met het gevolg dat ik in slaap val...

Afbeelding

Update volgt snel (misschien vanavond nog wel), geef je mening a.u.b (A)!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie