Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

174 berichten • Pagina 1 van 9

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Het zoetzure leven van de familie Rosenberg

Het zoetzure leven van de familie Rosenberg

Welkom in Zuiderhaven, welkom in de plaats waar de familie Rosenberg woont. De familie Rosenberg is rijk geworden door het bedrijf: Rosenberg Comforts, een beddenzaak, opgezet door het hoofd van de familie: Balthasar Rosenberg. Balthasar en zijn vrouw hebben niet stilgezeten in hun lange huwelijk en hebben een hele verzameling nakomelingen. En wat voor één. Allemaal hebben ze hun eigen hoogte en dieptepunten! Leer de familie kennen door op de banner hieronder te kliken!

Veel leesplezier!

Mikese (A)

Laatst gewijzigd door Mikese op di 16 aug 2011, 23:53, 34 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Het zoetzure leven van de familie Rosenberg

Kan kloppen haha, er zitten voor elke aflevering werden nieuwe dingen die voorbereid moeten worden en op zich ben ik al heeeeeeeeel ver met de verhalen alleen deel ik de computer waar de Sims op staat met 6 mensen, dus het ligt meer aan de plaatjes haha.
Afbeelding
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Het zoetzure leven van de familie Rosenberg

Heel erg leuk :D Jammer dat de plaatjes wat klein zijn. Ik vind het persoonelijk altijd wel leuk om plaatjes goed en groot te kunnen zien, zoals op dit forum kan. Maar je site is erg leuk zo. Achtergrondinformatie over de personages is altijd interessant om te lezen.

En over dat powerposten, Ik vind niet dat je powerpost als je elke dag 1 post doet. 't word pas powerposten als je nutteloze posts achter elkaar zit binnen een uur ;). Iedereen wil toch weten als er nieuwe updates zijn?
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Het zoetzure leven van de familie Rosenberg

Beetje laat, maar ik lees nu je reactie pas, Adoror! Had al gehoopt dat je ooit een reactie zou plaatsen haha. Ik vind de plaatjes zo wel goed, ben namelijk niet zo'n goede fotograaf met de Sims dus de eventuele foutjes zijn zo hopelijk minder goed te herkennen haha, maar in jouw verhaal ben ik juist heel blij dat de plaatjes zo mooi zijn want die zijn echt prachtig altijd! Maar ok ook even voor de andere lezers: morgenvroeg een update en alvast een tipje van de sluier: Emilie's geheim wordt iets minder geheim en Rosa gaat in de aanval!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie