Ja, ja, ik ga weer een dagboek beginnen. Dit keer een 5 G verhaal. In dit dagboek volgen we 5 generaties van de familie Verhoeven. Laat ik eerlijk zijn: deze 5 G gaat niet helemaal volgens de regels aangezien ik tijdens het spelen gewoon de testing cheats gebruik. Ook om sommige relaties snel te kunnen laten gaan. Verder zal ik elke week een update plaatsen en dat word meestal de zaterdag, heel af en toe op de dinsdag.
Hier de proloog. Veel leesplezier.
Proloog generatie 1: Charlotte (simszelf)

Dag allemaal, ik ben Charlotte Verhoeven. In dit dagboek ga ik vertellen over mijn 5G uitdaging. Ik ben dus generatie 1 Charlotte. Mijn levenswens is Ambachtelijke Alchemist op het moment van schrijven, maar in het begin was mijn levenswens professioneel auteur. Ik was een gewone menselijke sim, op dit moment ben ik een heks, maar dat komt later in dit dagboek. Mijn eigenschappen zijn: Boekenwurm, Bovennatuurlijke fan(extra), Computernerd, Geboren Kok, Goed gevoel voor humor en overenthousiast. Mijn favorieten zijn: Klassieke muziek, Dimsum en Paars. Op het moment van schijven woon ik in Appaloosa Plains, maar in het prille begin van dit dagboek woonde ik in Monte Vista.

Ik kwam in Monte Vista aan. Het huisje zag er van buiten er zonnig uit, maar toch zat er aan de muren aanslag van alg. Toen ik naar binnen ging, sloeg ik mijn hand voor de mond. Moest ik hier gaan wonen en dan ook nog hierin de vier generaties na mij laten wonen? Het was een ruimte met een aanrecht, fornuis en koelkast. Daarachter een halve muur war ik een douch bovenuit zag steken. En klein vierkant tafeltje met een stoel en niet eens een bed, maar een slaapzak.
tot zo ver de proloog
Volgende up: Zoekt simzelf een baan in de krant.
Laatst gewijzigd door charlotte op wo 26 jul 2017, 17:58, 46 keer totaal gewijzigd.