Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

274 berichten • Pagina 1 van 14

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Nieuw forumdeel voor actieve dagboeken

Hallo allemaal

We hebben besloten dit dagboeken forum te maken waar de dagboeken komen te staan die regelmatig geupdate en bijgehouden worden.

We merken dat er veel dagboeken gemaakt worden maar niet echt worden bijgehouden en dat is natuurlijk erg jammer en vooral rommelig, vandaar dit nieuwe forumdeel.

Nina verplaatst die dagboeken naar dit deel die regelmatig geupdate worden.

Dagboeken beginnen hier kan dus niet: wel je dagboeken bijhouden die hier door Nina naar toe zijn verplaatst.

Dagboeken kun je altijd beginnen in ons Mijn Sims 2 en Sims 3 dagboeken forum. We maken geen onderscheid tussen dagboeken die echt op ons forum staan en die bv op Weebly worden bijgehouden.

We hopen op deze manier de dagboeken waar mensen echt hard aan werken meer aandacht krijgen en dus meer gelezen worden! Als jij vind dat je dagboek hier ook thuis hoort dan kun je dat hier melden of Nina een PM sturen.

Mocht een dagboek na een tijdje niet meer actief zijn of afgelopen zijn dat gaat het dagboek weer terug naar het gewone dagboeken deel. De mods beslissen ook wanneer dat gebeurt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Nieuw forumdeel voor actieve dagboeken

Het grootste deel heb ik gehad, ik zal er wel wat over het hoofd zien maar dan moet je dat maar zeggen. En ik zal vaak even kijken of er een dagboek erg actief is geworden of dat er een dagboek in het actieve deel stopt. Maar dat mag je hier ook altijd melden.
Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: Nieuw forumdeel voor actieve dagboeken

Ik vind het super dat jullie dit doen, maakt het stukken makkelijker om je favo reeks te lezen :)
Anders moet je vaak tussen niet-actieve dagboeken gaan waar alleen maar in gepost word 'Wanneer ga je nog verder?'

Bedankt :)
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Nieuw forumdeel voor actieve dagboeken

Erg handig, inderdaad.

Maar op dit moment is 'It is my body, not me!', niet zo actief. Omdat ik moet wachten op een nieuwe computer. Mag deze er dan blijven staan, of komt die er later dan in? (Hij staat er nu dus wel bij.)

Heel handig!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Nieuw forumdeel voor actieve dagboeken

caesar11111 schreef:ik vind het zeker een goede beslissing :)


@ Nina, hellhole staat er nog niet tussen en dat wordt
ook wel veel gelezen ;)
:love Ik ben zo blij dat je dat zegt en om HH geeft <3 Al is het niet het meest geupdate dagboek der sims3nieuws-dom. (is dat wel een woord? :sweatdrop )
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Nieuw forumdeel voor actieve dagboeken

Gheghe. Yay, AYUMII IS BLIJ


Ontopic;

Ik verwacht nogwel dat 1 van mijn dagboeken er tussen komt, ik denk zoiezo I'm hurt omdat heel veel het willen volgen, maarja. =D
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie