Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

642 berichten • Pagina 28 van 33

Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: I want to have your baby! Update 31!

Ik wil ook een nieuwe update! :D

Ik vind wel dat Jay het sterrenleventje mag opzoeken.

Misschien een tip:
Aanduiden in de titel wanneer er een nieuwe update is (bv de datum erin zetten van de laatste up).
Ik heb al een paar updates soms gemist omdat ik verschillende dagboeken lees enzo...

Nja, je ziet maar :)

Groetjes!
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: I want to have your baby! Update 31!

FranSor schreef:Dan kan ik je blij maken: Ik ben Jay en al zijn vriendjes aan het overzetten op mijn vriend zijn PC (Die is namelijk veel beter dan die van mij) en ik ga vanavond aan een update werken!
bedoel je niet over een week :?
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 31!

Afbeelding
Ik ging naar het adres toe dat Desire mij gegeven had. Het was een half uur reizen met de metro voor ik voor een trap naar beneden stond. De zenuwen gierden door mijn lichaam terwijl ik naar beneden liep. Mijn ogen schoten gelijk naar de jonge dame achter in de kroeg in een soort VIP gedeelte. Desire.
‘ Joehoe, daar ben je dan. Kom zitten en luister.’ Ik deed wat ze zei, wat is zij overheersend zeg, heerlijk. Ik ging zitten en keek naar haar. Ze was nog mooier dan ik gister dacht. Niet aan gister denken, alleen bij de gedachten al begon mijn hoofd te bonken door de hoeveelheid drank die ik op had.
‘Jay, doe je mond dicht en knipper even met je ogen. Ik wil namelijk zaken met je bespreken.’

Afbeelding
Ik sloot mijn mond hard en knipperde met mijn ogen om haar weer helder in beeld te krijgen. Ze leek ergens erg enthousiast over.
‘Ik denk dat je veel in je hebt, het moet er alleen uitgehaald worden. Gelukkig ben je mij tegen gekomen, ik trek het er wel uit.’ Waar had ze het toch over? Mijn wenkbrauwen duwden tegen elkaar aan uit onbegrip.
‘Ik zal het je uitleggen. Toen ik jou zag vond ik je er al leuk uitzien, maar toen ik die gitaar zag wist ik het zeker. Jij kan een ster worden, wij worden beroemd! Ik zorg voor een band, als jij maar doet wat ik zeg.’ Ik in een band, een ster en beroemd?
‘Heel toevallig is er hier een podium en zijn er wat instrumenten aanwezig. Laat mij maar eens zien wat je kan.’ Desire stond op en reikte mij aan hand. Ik pakte deze en terwijl haar duim mijn vingers streelde, leidde ze mij naar het podium. ‘Daar ga ik dan.’

Afbeelding
Het voelde geweldig. Er waren niet veel mensen in de kroeg maar degene die er waren konden me horen. Ik voelde mijn ster al rijzen. Dit is waarom ik hier ben gekomen, om muziek te maken. En zo te merken zou ik er een meisje bij krijgen. Desire, mijn eigen chocolaatje. Ik keek haar aan tijdens het spelen, maar ze was veel te druk met naar de mensen kijken die weer naar mij keken.
Vanuit achter in de kroeg kwam er een vrouw naar het podium toelopen. Heel langzaam zal ik mijn fans binnenhalen en nooit meer loslaten. Ik voelde me al een celeb, iemand die er toe deed. Iemand die aanbeden werd.

Afbeelding
De vrouw die kwam aanlopen pakte een noteblokje uit haar tas. Ze kwam heel dichtbij staan en bekeek mij van top tot teen. Ik keek haar aan en probeerde te bewegen en te kijken als Elvis. Ik sloot mijn ogen een beetje en drukte mijn lippen op elkaar om ze wat dikker te doen lijken. Mijn vingers schoven over de snaren en de prachtigste geluiden kwamen uit de boxen. De vrouw begon te schrijven. Niet veel later keek ze Desire aan. Desire liep op haar af. Zo te zien stelde de vrouw wat vragen. ‘Jay!’ Desire schreeuwde mijn naam vol enthousiasme in de oor van de vrouw, en keek mij trots aan. ‘Hij zal de nieuwste popsensatie worden en ik ben zijn manager.’ De vrouw schreef druk verder. Met een knikje nam ze afscheid van Desire, ze wierp mij een glimlach toe en liep daarna weg.

Afbeelding
Desire kwam het podium op, ik legde de gitaar weg.
‘Dat was geweldig Jay.’ Desire kwam erg dichtbij staan. Ze legde haar hand net onder mijn oor en ging met haar mond naar de andere kant van mijn hoofd.
‘Je maakt me erg blij Jay, dat was aan schrijfster van een grote magazine. We worden beroemd.’
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie