Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

642 berichten • Pagina 26 van 33

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 28!

Afbeelding

'Je bent er! Ik wist dat me je niet teleur zou stellen.'
'Nouja, anders zat je hier zo maar.' Stomkop! waarom kan ik niet flirterig en charmant zijn?
'Kom op. Ik zie je hier nooit, er moet meer zijn dat je heeft overgehaald om hierheen te komen.' Ze was geweldig. Ze prikte zo door hem heen.

Afbeelding

'Ja. Ja, dat is ook wel zo.' Oke, het gaat goed, rustig aan. 'Meestal ga ik na het studeren terug naar mijn flat om gitaar te spelen.'
'Speel je gitaar? Vertel me meer.'
'Zal ik eerst even wat drankjes halen?' Rustig weglopen. Beetje met je schouders wiegen en breed lopen.

Afbeelding

'Alsjeblieft. Een zoet drankje voor een zoet meisje.' Dat was het dan. Nu vindt ze me stom.
'Zo zoet ben ik niet altijd hoor, zoete Jay. Je hoeft niet niet je best te gaan doen, wees gewoon jezelf.' Ik tikte mijn glas tegen de hare aan.
'Als jij dat maar ook doet. Sorry ik vind het soms lastig om met andere om te gaan, hier dan. Met andere studenten bedoel ik.'

Afbeelding

'Je bent zo schattig Jay. Maar fijn dat je dat met me deelt.' Ze streek met haar hand over mijn arm.
'Maar nogmaals, wees jezelf. Geniet van deze avond.' Ze hief haar glas en nam een flinke slok, ik deed haar na. Het brandde in mijn keel.

Afbeelding

Daarna ging alles een stuk beter. Bella haalde dit keer de drankjes, haar lievelingsdrankje. Ik nam een slok, en hij was helemaal niet zo zoet. Het was lekker.
'Dit drankje past echt bij je. Echt lekker!' Bella moest lachen.
'Bedoel je nou dat je me lekker vindt Jay?' Ik voelde me rood worden. Hoe kan ik tegen haar zeggen dat ik haar leuk vind? Dat ik gitaar voor haar wil spelen. Dat ik samen wil zijn?

Afbeelding

Ik nam maar snel een slok en negeerde haar opmerking. Mijn drankje was alweer op.
'Een nieuwe dan maar?'
'Dat is een goeie! Dan kunnen we nog een beetje dansen!' Belle begon al gelijk met haar heupen te swingen. Ik liep weg en bleef naar haar kijken. Ze is echt heel mooi.

Afbeelding

Het dansen kon beginnen. Ik probeerde wat te bewegen maar de wereld leek een beetje wiebelig. Bella pakte mijn handen en legde deze op haar heupen. Ze drukte zich dicht tegen me aan. Samen bewogen we een beetje heen en weer. Ik hoorde Bella in mijn oor giechelen, volgens mij voelt zij zich ook een beetje wiebelig.
Plots verloor ze haar evenwicht en stapte vol op mijn voet. Ik liet haar los en klapte voorover van de pijn.
'O, sorry. Ik ga me even schamen op het toilet. Ik ben zo terug, en dan wil ik weer met je dansen.'

Afbeelding

'Dag hunk. Wat doe jij hier zo alleen?' Plotseling was Bella ingewisseld voor een prachtige meid met een geweldige huid. Melk chocolade, ik wil een hapje van haar.
'Melkchocolade.' Zei ik dat nou hardop?

Afbeelding

'Inderdaad. Regelrecht uit Suriname lieverd. Ik verzeker je dat deze melkchocolade veel lekkerder is dan die witte waar je al de hele avond bij staat.' Wat een stem had deze vrouw. Wat een lippen. Terwijl ze sprak moest ik blijven kijken er naar. Ik wil ze voelen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
mars-me
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
zo 26 sep 2010, 09:31

Re: I want to have your baby! Update 29!

Foei Jay!! Mag niet!! :scared
want als sinaasappels kunnen rennen en achterna gezeten worden door vliegende koeien, dan is het logisch dat Ernie met zijn badeend naar Japan vlucht om daar bij de paus te gaan wonen en te heersen over Cyprus.
24/7 Archangel! David Archuleta <3
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 29!

Afbeelding

'Mijn naam is Desire, en de jouwe?' Haar stem klonk als muziek in mijn oren.
'Euhm Jay, nouja gewoon Jay zonder euhm.' Mijn tong voelde dik aan.
'Jay, waarom haal jij niet nog een drankje voor ons? Dan kan je me van de verte bekijken, en ik beloof je dat het niet zal tegenvallen.' Zonder te reageren liep ik weg om nog een drankje te halen. Mijn benen voelden zwaar en mijn voeten voelden verdoofd.

Afbeelding

'Het zag er inderdaad niet slecht uit.' Ik had helemaal niet gekeken, ik was het vergeten. Ik had amper in de gaten dat de drankjes klaar waren, het voelde alsof ik niet meekreeg wat er om mij heen gebeurde.

Afbeelding

'Dat is fijn om te horen.' Desire deed een stap dichterbij en legde mijn hand om haar middel en plaatste haar eigen hand op mijn bovenarm. 'Dit voelt goed, vind je niet?' Ik kon alleen maar schaapachtig lachen. Haar mond was zo dichtbij dat ik de mijne al een beetje open hield en klaar was om haar te kussen.
'Wat zeg je ervan, jij en ik naar jouw huis. Nu.'

Afbeelding

Wat een vrouw, wat een vrouw. Zo zeker van haar zaak, ze was als een spin en ik zat in haar web. Ik zat graag in haar web, maar eerst naar mijn huis. Ik strompelde achter Desire aan terwijl zij een taxi belde.

Afbeelding

Ik kon mij niks meer van de rit naar huis herinneren. Ik wist alleen dat Desire mij op bed had geduwd en gezegd dat ik mijn kleding uit moest doen. Hier lag ik dan, ik merkte amper wat er aan de hand was. Ik wist alleen dat ik hier lag, dat mijn tong dik aanvoelde en dat Desire in de badkamer was. Toen ik naar de badkamerdeur keek ging deze open.

Afbeelding

Ik kon mijn ogen niet openhouden, hoe mooi ze ook was. Ze liep naar het bed en mijn ogen draaiden weg en ik voelde me verschrikkelijk misselijk en moe. Het laatste wat ik mij kan herinneren is een vlaag van rood, bruin en blauw.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie