Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

642 berichten • Pagina 19 van 33

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 20!

Een kleine maar lieve en mooie update voor jullie :)

-------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

'Esther! Eindelijk is je grote dag er, je gaat trouwen. Je ziet wel een beetje bleek, maar niks wat ik niet weg kan werken met wat blush. Je ziet er prachtig uit.'
Meeka leek meer opgewonden dan ik. Deze dag zou alles compleet maken. Ik zou eindelijk samen zijn met de man van wie ik hou en Jay zou zijn vader makkelijk kunnen leren kennen. En als gezin zijn we eindelijk samen...

Afbeelding

'Maarten ik heb er zoveel zin in! Kom op, kijk niet zo bezorgd, dit is geweldig!' Jay trok een gek gezicht naar Maarten om hem wat te laten ontspannen.
'Jay, rustig aan jongen. Het duurt nog even voordat de zon onder is. Pas dan gaan we trouwen. Trouwen met de sterren als getuigen. Eindelijk kan ik bij je moeder zijn. En bij jou natuurlijk. Zoon.' Opeens werd Jay serieus. 'Pa, zorg goed voor mijn moeder.'

Afbeelding

Toen de schemer kwam begon onze trouwerij, de eerste dag van ons huwelijk. Maarten kon niks uitbrengen en keek alleen maar naar zijn prachtige verloofde. Esther liep met langzame stappen op haar toekomstige man en haar zoon af.

Afbeelding

'Je bent prachtig, en eindelijk de mijne.' Maarten streek met zijn hand over mijn wang. Een beetje ruw waren ze maar o zo warm. 'Ik beloof jou en Jay dat ik zo goed mogelijk voor jullie zal zorgen. In voor en tegenspoed. Voor altijd.'

Afbeelding

'Esther, wil jij de mijne zijn voor altijd? Ik zal je nooit meer alleen laten en er altijd voor jullie zijn.' 'Maarten ik zal altijd ja tegen jou blijven zeggen.'

Afbeelding

Het was bijna te mooi om waar te zijn. hier sta ik dan, met mijn man, zoon en beste vriendin. Onder de sterren en gelukkiger dan ooit.

Afbeelding

Ons leven samen kan eindelijk starten. Eindelijk kunnen we samen zijn en samen blijven, zonder dat iemand zich met ons bemoeit.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie