Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

642 berichten • Pagina 14 van 33

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 17!

Afbeelding

Die nacht ging ik vroeg naar bed. Ik kon de soep nog horen rammelen. Ik droomde over Maarten en heel even leek het alsof hij heel dicht bij me was.

Afbeelding

Wat ben ik toch stom geweest! Kan je het zien? Ik ben zwanger... Ik had het kunnen weten maar ik heb er helemaal niet aan gedacht, het was zo hectisch allemaal. Maar nu ben ik dus zwanger van een man waar ik niet bij kan zijn. Ik heb er heel lang over na gedacht maar ik heb besloten om niks tegen Maarten te zeggen. Ik wil niet dat hem iets overkomt, hij moet maar gewoon verder leven. Misschien kan hij wel een gezin met een ander stichten.. ik moet er niet aan denken.

Afbeelding
Afbeelding

Ik had even wat steun nodig, ik zat immers de hele tijd alleen in dit huis. En daarom belde ik Meeka, de vriendin ie dit huis voor me regelde. Het is een erg lieve meid en ze was gelijk blij voor me. 'Je ziet er alleen verschrikkelijk uit.' Schuldbewust wreef ik over mijn gezicht 'Dat hoort toch ook bij moeders?' 'Bij lelijke oude moeders ja, Esther. Niet bij jou. Kom na de zwangerschap naar de salon toe, ik ga je weer mooi maken. En, je krijgt je blonde haar terug!' Ik wilde haar zo graag uitleggen dat dat niet kon, wie weet zouden mensen me dan herkennen. Maar dat deed ik maar niet, ik zou niet willen dat ze Maarten op gaat zoeken en vertelt over dit kind.

Afbeelding

De zwangerschap verloopt moeizaam, volgens de dokter komt dat omdat ik zo vaak alleen ben en omdat ik geen rust kan vinden. Nou dat klopt wel. Maar gelukkig ben ik er wel helemaal klaar voor om mijn kindje in mijn armen te houden.

Kijk mij nou, ik heb alles wat ik wilde. Ik heb een huis, ik verdien mijn eigen geld en ik verwacht een kindje. Toch mist er iets, het begint met de M en eindigt op aarten..

Volgende
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie