Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

101 berichten • Pagina 2 van 6

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 3 ~ Hoofdstuk 1 ~ 2'11

Hier is ie dan!
Dit hoofdstuk is alsnog een beetje inleidend in het leven van Kendal, een soort aanloop naar zijn 'echte' verdere leven. Maar ik beloof dat in het volgend hoofdstuk meer actie komt en in het hoofdstuk daarna komt er echt een cliffhanger. :)

Hoofdstuk 2 -

Afbeelding

Het was inmiddels al weer een week na de avond in de bar, en Kendal zat in het vliegtuig richting Al Simhara. Na zijn avondje met Ally had hij haar inderdaad gebeld en ze hadden nog tweemaal afgesproken. Maar er was verder niets gebeurd, geen zoen, helemaal niks. Ally liet zich niet zo makkelijk vangen. En nu zat Kendal in het vliegtuig naar de andere kant van de wereld, aan haar te denken.

Afbeelding

Afbeelding

Hij had echter al gauw weer iets anders om zijn gedachten bij te houden. De pracht van de grote piramiden, uitgestrekte zandvlakten, verzengende hitte en ook de exotische vrouwen. Dat zou toch altijd een zwak van hem blijven. En hij vergat Starlight Shores. Al verdween Ally nooit volledig uit zijn gedachten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij schoot vele mooie plaatjes in Al Simhara, in de drie weken die hij erdoor bracht werd elk mooi uitzicht aan zijn camera onderworpen. Ondertussen genoot hij van al het voedsel dat er te proeven viel, leerde hij zoveel mogelijk mensen kennen, sliep zelfs een nacht in de buitenlucht. Kortom, hij vormde zoveel mogelijk nieuwe herinneringen en genoot.

Afbeelding

Toen hij op een avond, in de laatste week van zijn verblijf in Egypte, zijn foto’s doormailde naar het blad waarvoor hij fotografeerde, zag hij dat hij een mailtje had van Ally. Meteen zag hij haar zich weer voor zich en glimlachte onbewust. Hij opende het mailtje en las het snel door, zijn glimlach verdween gauw.

Afbeelding

Hey Kendal,
Je broer kennende zal hij je dit niet zelf vertellen, dus doe ik het maar. Hij heeft drie dagen in de cel gezeten. Niet vanwege dat gedoe met de belastingdienst, maar voor het gebruik van drugs. Drugs die hij van Erik heeft gekregen. Ik wist wel dat Erik af en toe wat uitprobeerde, maar niet dat hij drugs bezat die echt niet door de beugel konden. Michael is betrapt terwijl hij volledig van de wereld was. Ik moest je namens Erik zeggen dat hij erg veel spijt heeft, hij heeft de borgsom van Michael betaald en die komt er vanaf met enkel een waarschuwing. Erik zit inmiddels in een kliniek voor zijn probleem.
Ik weet niet wanneer je van plan bent terug te komen, maar je broer kan best wel wat gezelschap gebruiken, hij zit er aardig doorheen. Laat het me maar weten, ik denk niet dat Michael zijn telefoon opneemt.
Liefs, Ally


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kendal boekte de vlucht van de volgende dag, terug naar huis. Michael was inderdaad aardig van de kaart en Kendal besloot hem naar Sunlit Tides te sturen, waar ze waren opgegroeid. Even er tussen uit. En een heel huis voor Kendal alleen, maar dat was bijzaak.

Afbeelding

Afbeelding

Hij belde Ally op om langs te komen, om haar te bedanken voor haar waarschuwing. Ze was echter aan het werk en ze besloten af te spreken wanneer ze klaar was. Hij verraste haar met een bos bloemen, de vonk was nu definitief overgeslagen. Twee weken later hadden ze een vaste relatie.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 3 ~ Hoofdstuk 2 ~ 6'12

@Gitte, 3 maand? Ik geloof niet dat ik al zo lang dit project heb, bovendien heb ik al uitgelegd waarom het wat langer duurt. En wanneer dit werkelijk een probleem is, dan hoor ik dat graag van de moderators die over dit project gaan. :)
Mijn banner pas ik zo snel mogelijk aan, moet ik per ongeluk verkeerd getypt hebben.

Hoe dan ook, ik heb nu vakantie dus ik hoop wat meer te gaan posten. Om nu meteen maar te beginnen is hier hoofdstuk 3. ;)

Hoofdstuk 3 -

Afbeelding

Het was inmiddels al een jaar later. Kendal en Ally hadden het ontzettend leuk met elkaar. Ze spraken veel af, mits Kendal thuis was dan. Want tussen al deze leuke momenten zaten lange periodes waarin ze niet samen waren, omdat Kendal weer in het één of andere verre land zat en de enige manier om elkaar te zien via de computer was.

Afbeelding

Afbeelding

Het was Kendal ook eindelijk gelukt: Hij mocht zijn foto’s exposeren in het museum, samen met enkele andere fotografen uit de buurt. Trots als een pauw maakte hij een praatje met iedere bezoeker, wees hen de hoogtepunten aan of vertelde één van zijn vele sterke verhalen. Het was de openingsavond en het was druk.

Afbeelding

Afbeelding

‘Je hebt het hem geflikt Kenn, iedereen vindt het prachtig’ Kendal voelde een por in zijn zij en zag Ally staan, met twee glazen champagne en een speels glimlachje, ‘Dat mag gevierd worden toch?’ hij lachte en nam het glas aan. ‘Nu jij nog, ik weet zeker dat ieder verstandig advocatenkantoor zo’n slimme en bovendien érg sexy advocate wil.’

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

‘Maar deze “sexy” advocate wil heel wat anders.’ knipoogde ze. Ze liep langzaam langs de muur met foto’s en bekeek ze nog eens goed. Kendal was verblind door verlangen, hij zette zijn glas aan de kant en greep haar om haar middel. ‘Ik wil je bij me hebben, kom bij me inwonen, alsjeblieft’ fluisterde hij in haar oor.

Afbeelding

Afbeelding

Ze glimlachte, maar werd daarna serieus. ‘Ik wil graag bij je wonen, maar ik ben niet bereid om elke avond een lege plek naast me te hebben, je bent altijd weg Kendal. Ik wil sámenwonen, niet praktisch alleen. Dat begrijp je toch wel?’ Hij knikte, natuurlijk begreep hij dat. Al besefte hij op dat moment nog niet dat hij voor Ally toch echt een groot deel van zijn reizen op moest geven.

Afbeelding

Afbeelding

Drie weken later:
‘Lief, kun je me even helpen met deze doos?’ riep Ally door de voordeur. Kendal kwam gehaast aanlopen. ‘Natuurlijk, geef maar hier, was dit bijna alles, ik moet opschieten weet je?’Ally zuchtte en plofte op de bank. Natuurlijk had Kendal weer net een vlucht geboekt op de dag dat ze alles zouden verhuizen.

Afbeelding

‘Laat ook maar, als jij er niet de tijd voor wilt nemen dan doe ik het zelf zo wel.’ Kendal zette de doos met breekbare spullen voorzichtig naast de bank en plofte naast haar neer. Hij trok haar tegen zich aan en begroef zijn hoofd in haar nek. ‘Het spijt me echt All, als het anders had gekund dan had ik dat gedaan’ Ze kreunde, dit was het zoveelste excuus.

Afbeelding

Afbeelding

‘Je weet zelf wel dat het anders had gekund, je loopt gewoon voor me weg, je loopt voor óns weg’ ze stond op en sjouwde de doos met spullen zelf naar de slaapkamer. ‘Ga maar gauw, je wilt je vliegtuig niet missen.’ riep ze over haar schouder.

Afbeelding

Afbeelding

Kendal sprong op en trok de doos uit haar armen, hij zette hem naast het bed en drukte nog snel een kus op Ally’s mond, voor ze zich wegdraaide. ‘Tot over 21 dagen lief, ik beloof dat ik iets heel moois voor je mee terug neem.’ en hij snelde de kamer uit. ‘Als je jezelf maar mee terug neemt.’ zuchtte ze.

Afbeelding

Afbeelding

Die 21 dagen installeerde Ally zich in haar nieuwe huis, alleen, precies waar ze bang voor was geweest.

Afbeelding

Afbeelding

Kendal was het voorval allang weer vergeten, Italië bood genoeg afleiding ...
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: 10G Forum Dagboek ~ G3 ~ Hoofdstuk 3 ~ 20'12

Alles gelezen! Super leuk! Ben benieuwd hoe het afloopt.. En ik vind het sneu voor Ally dat ze nu alleen thuis zit :(
En die plaatjes zijn altijd zo mooi kleurrijk! En duidelijk dat valt meteen op! :D

Laatst gewijzigd door Gast0698 op zo 21 dec 2014, 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 10G Forum Dagboek ~ G3 ~ Hoofdstuk 3 ~ 20'12

Sinds eind september en het is al over de helft van december, bijna 3 maand dus (H) maar sorry dat ik me ermee bemoeide, maar altijd als ik zoiets zeg komt er een nieuw hoofdstuk :fluit


Leuk deel! Wel niet leuk dat -nu ze juist samen wonen- Ally al terug alleen zit, en Kendall heeft inderdaad 'afleiding' :angry

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie