Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

55 berichten • Pagina 2 van 3

Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: The Story Of A Fangirl: Ep. 5 12/10

^Dankjewel Eenhoorn! :D

THE STORY OF A FANGIRL: EPISODE 6
We zitten samen aan het meertje te picknicken. Taylor had een picknickmand met hotdogs en fruitsap meegenomen. Ik moet steeds denken aan wat Taylor daarnet gezegd heeft. Ik zal altijd moeten liegen waar ik naartoe ga... Taylor kijkt me aan en glimlacht. Ik probeer terug te lachen.
Afbeelding
Na de picknick liggen we in stilte naar het meertje te kijken. Soms geeft Taylor me een zoentje op mijn kruin. Dan gaat er, zo als altijd, een tinteling door me heen.
Afbeelding
Taylor en ik staan recht. Hij streelt mijn wang met zijn warme hand. "Ik hou van je," zegt hij. Ik glimlach en zeg: "Ik ook van jou."
Afbeelding
Een tijdje lang kijken we in elkaars ogen. Ik verdrink in zijn groene ogen. Zijn ogen zijn zo mooi en de mijne die zijn... Kleurloos grijs, lelijk. Ik ben jaloers op zijn mooie ogen.
Afbeelding
"Ik moet weer gaan," zegt hij na een tijdje, "we moeten nog wat oefenen voor de optredens." Ik zucht. Samen plooien we het deken op en steken dat bij in de picknickmand. We lopen naar het bospadje dat weer naar de weg lijdt. Taylor zet het mandje neer, duwt mij tegen een boom en begint me te kussen. Het is anders dan ervoor, heftiger. "Ik wil dat je weet dat ik zal vechten voor onze liefde," fluistert hij in mijn oor en hij loopt weg.
Afbeelding
Vanaf die dag zie ik Taylor veel minder, hij is druk bezig voor de concerten in Sunset Valley. Het zijn 3 kleine concertjes waar, per concert maar 50 mensen binnen mogen. Ashley en ik hebben tickets voor het laatste concert. Voor ik het besef is het al weer 28 augustus, de vakantie is alweer bijna gedaan. Ik begin aan mijn laatste jaar op de middelbare school. 28 augustus is ook de dag van het concert. Rond 16 uur staat Ashley al weer voor onze voordeur. Ze is helemaal opgewonden over het concert, de vorige 2 zouden naar verluid ook super geweest zijn.
Afbeelding
Een half uur voor het concert begint is er nog steeds niet veel volk. Ik weet dat alle 3 de concerten na een paar minuten uitverkocht waren. Maar ja, er kunnen ook maar 50 mensen binnen. Ashley en ik staan op de eerste rij. Ashley is superblij dat we zo dicht bij onze idolen staan. Ze zou eens moeten weten hoe dicht ik soms bij Taylor kom...
Afbeelding
Tijdens het concert hebben Taylor en ik vaak oogcontact. Tijdens die momenten dat we diep in elkaars ogen kijken, lijkt het alsof al het geschreeuw rondom mij vervaagt en iedereen gewoon saai voor zich uit staat te staren.
Afbeelding
Het concert is werkelijk fantastisch! Het is nog beter dan alle voorgaande concerten die ik al gezien heb. The Airplanes is een geweldige band, Taylor heeft gezegd dat ze succes beginnen te krijgen in Azië en Australië. Hij zei dat teleurgesteld, dat vond ik maar vreemd. Maar ja, hij zal wel een goede reden hebben om daar niet blij mee te zijn zeker.
Afbeelding
De intro van een van hun bekendste hits begint te spelen. Ashley wordt helemaal gek. We brullen de tekst mee, net zoals iedereen (behalve de ouders of vriendjes die meegekomen zijn omdat ze moesten). Matt zingt een stukje a capella en het klinkt echt ongelofelijk!
Afbeelding
Het solo-stukje van Taylor klink natuurlijk ook fantastisch! Ik heb nooit muziekles gevolgd en ik kan geen noten lezen, maar ik weet gewoon dat alles wat hij zingt perfect is.
Afbeelding
Maar dat komt misschien omdat ik van hem hou, want ik hou echt van Taylor. Matt zingt het laatste solo-stukje. Ik denk dat dit het laatste lied van het concert is, want het is hun bekendste lied.
Afbeelding
Taylor zingt echt met gevoel. De laatste noten weerklinken en Taylor kijkt recht in mijn ogen. Ik glimlach en hij glimlacht terug. Naast me gilt een meisje: "Hij glimlacht naar MIJ!" Maar ik, ik weet zeker dat hij naar mij glimlacht.
Afbeelding
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: The Story Of A Fangirl: Ep. 6 26/10 p2

Dankjulliewel allemaal! :D

Maar euh... Ik heb een klein probleempje... Nu ja klein... Al mijn bestanden zijn sinds dit weekend verdwenen... Waaronder dus ook mijn save game van The Story Of A Fangirl... Ik ben nu bezig met alle simmies uit dit dagboek opnieuw te maken... Bepaalde downloads e.d. vind ik wel niet meer terug, dus de kan is groot dat de simmetjes er heel anders uit gaan zien... Sorry hiervoor al! Daarom ook dat het zo lang duurt voor er een nieuwe episode komt...
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: The Story Of A Fangirl: Ep. 6 26/10 p2

Alle simmetjes van het dagboek zijn opnieuw gemaakt. Ze lijken geen 100 procent op hun vorige versie waardoor het er misschien wat raar uit gaat zien wanneer het nieuwe deel komt. Over de nieuwe episode gesproken ik heb al alle foto's en al ongeveer één vierde van de tekst, ten laatste volgend weekend is het nieuwe hoofdstukje klaar! :D
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: The Story Of A Fangirl: Ep. 6 26/10 p2

^Dankjewel Froos! :)

THE STORY OF A FANGIRL: EPISODE 7
Writersnote: Sorry dat het zo lang duurde! Maar 2 weken geleden waren plotseling al mijn documenten verdwenen, waaronder de savegame van dit verhaal. Omdat ik nog een hele lange verhaallijn in gedachte heb, wou ik niet stoppen dus heb ik alle personages opnieuw gemaakt. Maar ik kon bepaalde downloads niet meer terug vinden en ik kan niet 2 maal exact de zelfde sim maken dus alle personages zien er wat anders uit. Ik hoop dat jullie dat niet stoort.
Veel groetjes, Margot.
Na het concert vroeg Ashley of we samen nog wat konden gaan drinken. Maar ik zei dat ik niet kon omdat mijn moeder op me wachtten. Dat is nu niet helemaal waar... Ik heb afgesproken met Taylor na het concert. Daarom sta ik nu te wachten aan de Pincholevijver, onze vaste afspreek plaats.
Afbeelding
Na ongeveer 10 minuutjes wachten, word ik plotseling vastgegrepen door 2 armen. Ik kijk om, het is Taylor. "Je deed me schrikken!", zeg ik en ik lach naar hem. "Sorry," zegt hij en lacht ook.
Afbeelding
Taylor laat me weer los en ik draai me om, zodat we met onze gezichten naar elkaar gericht staan. Hij neemt mijn gezicht tussen zijn handen, zoals hij vaak doet, en hij kust mijn lippen zachtjes.
Afbeelding
Wanneer we stoppen met zoenen, kijken we lang in elkaars ogen. Ik verdrink in zijn ogen, ze zijn zo mooi en zo groen. Zo groen als gras op een mooie zomerdag.
Afbeelding
Wanneer ik bij Taylor ben, wil ik altijd dat de tijd blijft stilstaan. Zodat we lang bij elkaar kunnen blijven. Maar dat gaat niet en nu is het weer zo, na een uur of wat zegt Taylor: "Ik moet gaan, we vertrekken over een half uur alweer naar Starlight Shores, om aan onze nieuwe CD te werken..." Ik omhels hem stevig en vraag: "Wanneer kom je terug naar hier?" "Over 17 dagen, dan is mijn zus jarig en ze zou me vermoorde als niet naar hier kom," lacht Taylor. We omhelzen elkaar een paar minuten.
Afbeelding
Nog een laatste kus, voor we elkaar 17 dagen niet gaan zien... 17 dagen is niet zo lang maar als je iemand mist duren 17 dagen een eeuwigheid. Die laatste kus was de zaligste kus ooit.
Afbeelding
Rond half drie 's nachts kom ik weer thuis. Zo stil mogelijk draai ik de sleutel in het slot en doe ik de deur open. Ik sluip naar binnen. "Godzijdank! Melanie!", ik verschiet me dood. Mijn moeder zit op de bank in haar pyjama. "Waar bleef?", vraagt ze bezorgd. "Ik euhm... Was nog even met euhm... Ashley mee naar huis gegaan. We waren de tijd uit het oog verloren," lieg ik. Ik durf mijn moeder niet aan te kijken maar ik weet dat haar ogen me wantrouwig aankijken.
Afbeelding
De laatste twee dagen van de vakantie vliegen voorbij, ook al mis Taylor enorm hard. Voor ik het besef is het al weer tijd voor school... Maar dat betekent nog 15 dagen en ik zie Taylor weer. Om kwart voor acht sta ik op 1 september klaar op mijn veranda, te wachten op Ashley. We gaan samen de bus naar school nemen. Ik ben zo blij dat ik eindelijk aan mijn laatste jaar school kan beginnen!
Afbeelding
Een paar minuten voor de schoolbus arriveert, komt Ashley aan. "Heey meid!", roept ze en ze omhelst me. Ik vind dat ze maar raar gekleed is en haar rokje is wel extreem kort...
Afbeelding
"Wat ben jij simpel gekleed," zegt Ashley wanneer ze zich losmaakt uit de knuffel. "We gaan maar naar school, ik bedoel we gaan niet naar een of andere belangrijke gebeurtenis," antwoord ik. Ashley lijkt geschokt door mijn reactie en zegt: "Je eerste schooldag van je laatste jaar is wel ene belangrijke gebeurtenis! Zeker omdat ik iedereen een sms gestuurd heb met de informatie dat we TA ontmoet hebben! Nu gaat iedereen met ons willen praten!"
Afbeelding
Na Ashley haar speech horen we de schoolbus toeteren. We stappen samen de schoolbus op en gaan naast elkaar zitten. Er zit nog bijna niemand op de bus maar toch zie ik Ashley rondkijken op zoek naar mensen die naar haar kijken en met haar willen praten.
Afbeelding
Maar op de bus is er niemand geïnteresseerd in onze ontmoeting met TA. Niet dat ik dat erg vind, ik hou er niet zo van om het middelpunt van de belangstelling te zijn, Ashley daarentegen... Op school zijn er 3 of 4 mensen die ons (Ashley dus) aanspreken over de ontmoeting maar echt lang duren die gesprekken niet. In de middag is de eerste schooldag alweer voorbij. Ashley en ik besluiten naar het zomerfestival te gaan in het park waar we samen gaan rolschaatsen.
Afbeelding
Maar Ashley en ik kunnen nu eenmaal niet zo goed rolschaatsen. We vallen omdat Ashley uitschuift. Ik val plat op mijn buik en Ashley valt op haar achterste.
Afbeelding
We hebben wel even genoeg (pijn) van al dat rolschaatsen dus gaan we een ijsje kopen. Ashley koopt een aardbeienijsje en ik koop een sneeuwhoorn met kersensmaak. Vrolijk lekken we onze ijsjes op.
Afbeelding
Ik moet nog enkele formulieren invullen voor school dus na de sneeuwhoorn ga ik naar huis. Van zodra ik thuis ben begin ik de formulieren in te vullen. Tijdens het tweede formulier (van de 3 formulieren die ik moet invullen) krijg ik een berichtje van Taylor dat me doet glimlachen: "Goed nieuws! Ik kom een dag vroeger naar Sunset Valley. Nog 14 dagen en ik zie jouw mooie ogen weer! :) xxx"
Afbeelding
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: The Story Of A Fangirl: (Eindelijk) Ep. 7 23/11 p2

^Dankje Eenhoorn!

THE STORY OF A FANGIRL: EPISODE 8
Net zoals altijd hadden we afgesproken aan de Pincholevijver. Ik stond al een tijdje te wachten en was bang dat Taylor niet meer zou komen opdagen. Maar gelukkig kwam hij wel. Toen hij aankwam sloeg hij zijn arm om me heen kuste mijn hoofd.
Afbeelding
Ik draaide me om en we zoenden. Ik moest op mijn tippen gaan staan om aan zijn mond te kunnen. Mama zei altijd dat mijn laatste groeispurt rond mijn 18e zou komen.
Afbeelding
De gemeente heeft de Pincholevijver vernieuwd om hem aantrekkelijker te maken voor bezoekers. Maar de enige bezoekers die hier veel komen, zijn Taylor en ik. We komen naar hier juist omdat hier niet veel mensen komen. Maar goed, de gemeente heeft verlichtingspalen en bankjes geplaatst. Taylor en ik liepen hand in hand rond de vijver. Ik vertelde wat loze dingen en Taylor luisterde naar wat ik zei.
Afbeelding
Taylor ging op een bankje zitten en klopte op de lege plaats naast hem. Ik ging neer zitten en hij sloeg zijn arm om heen, net zoals bij onze eerste ontmoeting. Hij fluisterde heel de tijd lieve dingen in mijn oor.
Afbeelding
We zoenden veel en lang. Ik hou ervan om bij Taylor te zijn. Ik denk zelfs dat ik van hem hou. Maar weet ik wel wat het is om van iemand te houden? Ik bedoel ik ben nog maar 17...
Afbeelding
Met zijn hand rond mij en mijn hand op de zijne voelde ik zijn warmte. Elke keer als ik hem aanraak ben ik gelukkig. Het is alsof er een warme gloed verspreid wordt door mijn lichaam.
Afbeelding
We zoenden nog veel en lang. Het leek wel alsof alles een eeuwigheid duurden.
Afbeelding
Arm in arm zaten we op het bankje mijn hoofd rustte op zijn arm. Volgens ben ik zelf even in slaap gevallen. Maar ik werd al snel weer wakker door een rinkelend geluid.
Afbeelding
Als het aan mij ligt, mag die droom nog even blijven voortduren. Ik lig lekker te slapen in mijn bed en te dromen over Taylor maar natuurlijk moet mijn stomme wekker me weer wakker maken...
Afbeelding
Ik slaag de wekker zodat dat ding stopt met rinkelen. Ik ben maar even slecht gezind totdat ik realiseer welke dag het is. Vandaag komt Taylor weer naar Sunset Valley! Tevreden sta ik op en begin me aan te kleden.
Afbeelding
Deze schooldag lijkt wel de traagste schooldag ooit... Tijdens de laatste pauze (eindelijk!) zitten Ashley en ik op een bankje wat de kletsen. Nu ja kletsen... Zij praat, ik doe alsof ik luister. Eigenlijk ben ik aan het dromen over Taylor. Wanneer Ashley plotseling over TA begint, al weet ik niet wat ze zei ik hoorde alleen de naam Taylor Brown, kijk ik naar de grond en begin ik te glimlachen. Over een uur en half zie ik Taylor eindelijk weer!
Afbeelding
"Wat is er toch met jou vandaag?", vraagt Ashley opeens. "Niets hoor, zou er iets met me moeten zijn misschien?", kaats ik terug. Ze kijkt me vreemd aan, maar dat zie ik al niet meer ik ben alweer aan het dromen over Taylor.
Afbeelding
"Ik vroeg je wat!", zegt Ashley een beetje luid. "Huh, wat zei je dan?", vraag ik. "Ik vroeg of je zin had om dadelijk na school mee met mij naar mijn huis komt," vraagt ze. "Uhm, dat zal moeilijk worden ik uhm moet nog uhm leren voor die toets van wiskunde," lieg ik, wat moet ik anders zeggen?
Afbeelding
Ashley kijkt me wantrouwig aan. Ze gelooft me duidelijk niet. Maar dat zie ik niet, ik zit met mijn gedachte alweer bij Taylor en zijn zachte lippen...
Afbeelding

Laat maar weten wat je ervan vindt! :)
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: The Story Of A Fangirl: Ep. 8 15/12 p2

^Dank jullie wel alle drie en ook aan alle stille lezers! :knuffel

THE STORY OF A FANGIRL: EPISODE 9
Het laatste lesuur, Nederlands, gaat het traagste voorbij van alle lesuren...Wanneer de laatste bel gaat, gooi ik alles in mijn tas en ben als eerste in de fietsenstalling. Ik hoor achter me nog iemand de fietsenstalling binnenkomen, maar daar let ik niet op. Ik trap heel hard door naar de Pincholevijver, daar gooi ik mijn fiets neer en loop naar de gedaante die te wachten staat. "Taylor!", roep ik. De gedaante draait zich om en we omhelzen elkaar.
Afbeelding
We gaan samen op het bankje zitten waar we in mijn dromen ook waren gaan opzitten. De regen begint langzaam over te gaan in hagel. "Alles oké? Want we kunnen niet bepaald ergens naar binnen gaan," zegt Taylor. "Ik zou nergens liever willen zijn dan hier met jou," antwoord ik.
Afbeelding
Mijn hand rust op zijn wang. "Ik hou van je, weet je," zegt hij. Ik glimlach en zeg: "Ik hou ook van jou en ik heb je enorm hard gemist de afgelopen weken."
Afbeelding
We gaan anders zitten. "Ik heb jou ook enorm hard gemist," zegt hij. We zitten gewoon stil bij elkaar. Ik geniet van die stiltes. Zolang Taylor er is, maakt het me niet uit of er gepraat wordt, of niet.
Afbeelding
Voor het eerst sinds we elkaar terugzien, zoenen we. Ik heb dit zo gemist! Taylor zijn zachte lippen op de mijne...
Afbeelding
Als het aan mij lag, bleven we nog lang verder zoenen. Maar plots horen we gestommel en een gil achter een struik niet ver van ons vandaan. Daar zie ik Ashleys geschokte gezicht achter een struik. *Thanks voor de geweldige pose Gitte2001*
Afbeelding
Ik spring recht en loop op Ashley af, Taylor blijft verward achter op het bankje. "Ashley, hoe in de wereld kom jij hier?", vraag ik verbaasd. "Ik ben je gevolgd," zegt ze zonder enige schaamte. "Mij gevolgd?! Waarom zou je dat doen?!", roep ik.
Afbeelding
"Oh, nu moet je de schuld niet op mij steken!", schreeuwt ze, "Jij bent degene die liegt!" "Waar in de wereld heb je het over?", vraag ik. Ze wijst kwaad richting Taylor. "Als je ook maar een beetje hersenen in je hoofd had, dan zou je begrijpen waarom ik dat niet aan de grote klok hang!", schreeuw ik terug.
Afbeelding
Ze kijkt me beledigd aan en schreeuwt: "Dat is niet het enige waar je over liegt! Toets van wiskunde? We hebben er 2 dagen geleden pas 1 gehad! ik vraag me af waar je nog meer over gelogen hebt!" "Ashley...", zeg ik beledigd.
Afbeelding
"Het spijt me, dat had ik niet mogen zeggen," zegt ze. "Ik had niet tegen je mogen liegen, sorry," zeg ik. "Het geeft niet, ik begrijp het heus wel. Sorry dat ik je gevolgd ben," voegt Ashley er nog aan toe. We omhelzen elkaar en ik fluister: "Ik zal nooit meer liegen, ik beloof het."
Afbeelding
"Dus, jij en Taylor Brown," zegt Ashley met een knipoog. Ik glimlach verlegen. "Was jij die 'nieuwe vlam' waarvoor er extra concerten kwamen?", vraagt ze nieuwsgierig. "Ja, ik denk het...", zeg ik nog steeds verlegen. "Ik kan jullie heus wel horen," zegt Taylor.
Afbeelding
"Maar Ashley," zeg ik serieus, "Je moet me beloven dat je tegen niemand iets zegt over Taylor en mij. Ik weet dat je niet super goed bent met geheimen, maar ik vertrouw je. Dus alsjeblieft zeg het tegen niemand, echt niemand."
Afbeelding
_________________
Ik weet het niet zo'n lange update... Ik hoor de reacties graag! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie