Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

55 berichten • Pagina 1 van 3

Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

The Story Of A Fangirl: Ep. 11 27/03 p3

Afbeelding
Episodes:
Episode 1
Episode 2
Episode 3
Episode 4
Episode 5
Episode 6
Episode 7
Episode 8
Episode 9
Episode 10
Episode 11

Laatst gewijzigd door Margothieke op vr 27 mar 2015, 22:35, 15 keer totaal gewijzigd.

Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: The Story Of A Fangirl: Deel 4 27/09

*Sorry voor de powerpost, maar ik wou een pagina voor de personages apart...*

THE STORY OF A FANGIRL: DEEL 1

Hier zit ik dan, nog een laatste keer op internet en forums rond te zoeken of er geen informatie is over de verblijfplaats van The Airplanes. Maar jammer genoeg vind ik niets. De kans is dan ook groot dat ze bij familie verblijven. Want Taylor en Matt, de twee heetste gasten op aarde en de 2 bandleden van TA, zijn van Sunset Valley afkomstig. Je zou eens moeten weten hoe trots ik ben dat ik ook in Sunset Valley woon.
Afbeelding
"Melanie! Kom eens naar hier! Ze hebben het over die band van je", roept mijn moeder van uit de woonkamer. Ik haast me naar de woonkamer, het journaal van 1 uur staat op. "... Vandaag iets special. Daarom dat er geen staanplaatsen zijn bij het concert van vandaag. Het is vandaag ook de laatste show van The Airplanes in Sunset Valley daarna gaat hun Amerikaanse tour verder langs Twinbrook," zegt de nieuwslezer.
Afbeelding
"Er zijn 2 lichtgewonde en 1 zwaargewonde gevallen bij een auto-ongeluk..." Ik sta weer op en ga naar mijn kamer. Daar sluit ik mijn computer weer af en neem een boek van mijn boekenplank. Het vierde boek van de zevendelige serie over een tovenaarsjongen. Ik ben de serie al voor de vierde keer aan het lezen en het blijft leuk. Ik ga weer naar de woonkamer en zet me naast mijn moeder neer die nog altijd naar het journaal aan het kijken is.
Afbeelding
Om twee uur gaat de deurbel. Het is Ashley. Vanavond gaan we samen voor de vijfde keer naar een concert van TA kijken. Daarna blijft ze bij mij slapen. "Heb je het gehoord op het nieuws? The Airplanes gaan iets speciaal doen deze show! Ik kan gewoon niet wachten!", zegt Ashley enthousiast. "Ik kan ook niet wachten!", zeg ik. "Jullie zullen toch nog een paar uur moeten wachten, de deuren gaan pas open om 7 uur en dan duurt het nog 2 uur voor het concert begint...", zegt mijn moeder. We kijken haar beide boos aan en praten opgewonden verder.
Afbeelding
"Zullen we anders gaan zwemmen?", vraag Ashley om half drie. "Goed plan", zeg ik en we stoppen onze zwemspullen in een rugzak. Mijn moeder brengt ons naar het zwembad 'De Kleine Haai'. Ashley en ik gaan onze zwemkleding snel aantrekken en springen dan in het lekker verfrissende water. Het is midden zomer en snikheet in Sunset Valley. We spetteren elkaar nat en houden verschillende wedstrijdjes adem-in-houden. Jammer genoeg wint Ashley altijd.
Afbeelding
Mijn moeder ging ons om 5 uur terug komen halen. Dus om half vijf komen we uit het zwembad en gaan naar de toilethokjes, daar kleden we ons om en gaan even naar het toilet. Daarna drogen we onze haren nog aan de haardrogers.
Afbeelding
Om vijf uur staat mijn moeder voor de ingang van het zwembad op ons te wachten. We stappen in en rijden naar de pizzeria. Daar bestellen we een grote Pizza Hawaii. Na 10 minuutjes is de pizza klaar en rijden we weer naar huis om de pizza op te gaan eten. Ik krijg amper eten doorgeslikt, zo opgewonden ben ik over het concert. Zo te zien heeft Ashley ook moeite met eten.
Afbeelding
Om kwart voor 7 stappen we in de auto. Ashley en ik trillen van opwinding. Ik ga naast mijn moeder vooraan zitten, zodat ik de nieuwste cd van TA kan insteken. Ashley en ik zingen mee, we kennen alle liedjes van TA van buiten. Alle liedjes van hun 4 cd's.
Afbeelding
Wanneer wij om 5 voor 7 aankomen zijn er nog niet veel mensen. Voor grote hekken met poortjes staan ene tiental mensen met kaartjesscanners. Je kan niets zien door de hekken. Mijn moeder zet ons af en zegt: "Bel me as het optreden gedaan is", ik knik ja en we lopen naar de hekken. Ashley en ik laten onze kaartjes scannen. We lopen door de hekken en gaan opzoek naar onze plaatsen. Ik ben diep teleurgesteld als ik zie wat Sunset Valley in elkaar geflanst heeft voor het optreden. We lopen naar vak B (het vak recht voor het podium), we moeten in de kleurenzone groen zijn, rij 1 plaats 5 en 6.
Afbeelding
Ik vind het echt geweldig dat we op de eerste rij zitten! Het voorprogramma start om kwart over 8. Het is een jonge knappen zanger. Hij is niet half zo knap als de jongens van TA. Om 10 voor negen is het voorprogramma gedaan en gaan alle lichten uit. De lichten gaan om stipt negen uur aan en iedereen gaat rechtstaan. De muziek begint en iedereen begint te schreeuwen. Ashley en ik schreeuwen misschien wel het hardst van iedereen.
Afbeelding
Daar staan ze dan, Taylor Brown en Matt Tyler. Ze spelen de intro van hun liedje My Sweet Girl. Dat is een rustig liedje van hun vierde cd. Het is ook mijn lievelingsliedje van The Airplanes. Ashley en ik zingen het liedje luidkeels mee, net zoals iedereen.
Afbeelding
Na anderhalf uur begint de show langzamerhand ten einde te lopen. Ze spelen al hun bekende hits. Plotseling haalt Matt een glazen bol met papieren kaartjes achter de decoraties vandaag. "Omdat wij, zoals jullie waarschijnlijk wel weten, afkomstig zijn van Sunset Valley...", begint Taylor "... Willen we iets voor jullie doen.",vervolgt Matt. "TWee van onze fans kunnen vanavond nog met ons praten.", zegt Taylor. "Ik ga een kaartje uit de bol trekken en daar staat een zitplaats op. Het meisje dat daarop zit wint een Meet&Greet met ons en mag 1 iemand meenemen.", zegt Matt. Er klinkt opgewonden gepraat. Matt zijn hand en het wordt muisstil. "De gelukkige zit in vak B", begint Matt. Er klinkt luid geroep uit ons vak en er schijnen allemaal spots op ons vak. "En zit in de groene kleurenzone...", vervolgt Matt. De spots die op ons vak schijnen worden opeens groen.
Afbeelding
Ashley gilt de longen uit haar lijf. Matt geeft het papiertje aan Taylor en die vervolgt: "De gelukkige zit op de eerste rij..." Achter ons klinkt teleurgesteld gemompel. Ashley staat naast mij en houdt, net zoals ik, haar adem in.
Afbeelding
"De gelukkige zit op stoel nummer 6!", zegt Taylor Brown. "Dat ben jij!!!", gilt Ashley in mijn oor. Ik hoor haar amper, ik kan alleen maar denken aan wat er straks gaat gebeuren. Ik ga The Airplanes ontmoeten! Ik ga mijn idolen ontmoeten!
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Margothieke op za 27 sep 2014, 16:23, 2 keer totaal gewijzigd.

Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: The Story Of A Fangirl: Personages+Deel 1 27/08

^Dank je wel!
Hier is het nieuwe hoofdstuk! :D

THE STORY OF A FANGIRL: DEEL 2

"Het meisje in de groene zone, eerste rij, stoel 6 mag na het optreden samen met haar ticket naar de achterkant van het podium komen," zegt Matt. Ik merk plotseling dat een meisje in de rij achter me mijn tas probeert te stelen. Ik grijp mijn tas snel en doe hem om mijn schouder. De intro van de doorbraak hit van The Airplanes begint. 'Girl in grey jeans' is hun bekendste hit. Matt en Taylor beginnen te zingen en het hele publiek brult de lyrics mee.
Afbeelding
♫You stole my hart the first moment I saw you.♫
♫You changed my life the first moment I saw you.♫
♫And baby, I love you since the first moment I saw you.♫
Afbeelding
♫I love a girl in a grey jeans, grey jeans, grey jeans.♫
♫She's so perfect in her grey jeans, grey jeans, grey jeans.♫
♫Girl with a grey jeans, grey jeans, grey jeans.♫
Aan het einde van het liedje nemen Matt en Taylor de eindpose aan en gaan het podium af onder luid geschreeuw en luid applaus.
Afbeelding
Ashley en ik gaan samen met de menigte van de tribunes af. Ashley wilt me meteen meesleuren naar de achterkant van het podium. "Wacht even, ik moet mijn moeder nog bellen. Anders maakt ze zich zorgen," zeg ik. Ashley zucht maar blijft toch staan. Ik toets het nummer van mijn moeder in. De telefoon gaat 2 keer over en mijn moeder neemt op. Ik doe mijn hele verhaal over hoe we de Meet&Greet gewonnen hebben en beloof haar dat ik een sms stuur als de Meet&Greet gedaan is.
Afbeelding
Na het telefoontje gaan Ashley en ik naar de achterkant van het podium. Daar staat een klein gebouw met hoge hekken rond de dubbele deur en een automaat ervoor. Een meisje, hetzelfde meisje dat mijn tas probeerde te stelen, staat aan de hekken te prullen en te trekken.
Afbeelding
Er staat een hele rij mensen voor de automaat. Eerst zie ik niet duidelijk wat ze proberen te doen. Maar iets later merk ik dat ze hun tickets aan de automaat scannen. Natuurlijk werken hun tickets niet, alleen mijn ticket werkt.
Afbeelding
Na een half uur zijn de mensen die hun tickets probeerde te scannen weggegaan. Er was zelf een man met 2 dochters die zijn bankkaart probeerde in de automaat te steken. Maar dat lukte ook niet. Ashley en ik lopen naar de automaat van zodra de laatste mensen weg zijn gegaan. Ik scan mijn ticket en de poort gaat spontaan open.
Afbeelding
Ik ga eerst door de poort, op de voet gevolgd door Ashley. Ashley is nog maar net door de poort wanneer deze terug dicht gaat en in het slot klikt. We lopen trillend van de zenuwen naar binnen door de dubbele deur. We komen in een kleine kamer terecht. Er staan 2 comfortabel uitziende banken en een koelkast. Maar daar hebben we geen oog voor. Het enige waar Ashley en ik oog voor hebben, zijn de twee jongens die op een van de banken zitten te praten.
Afbeelding
Van zodra de jongens de deur horen dichtgaan, staan ze op en lopen naar ons toe. "Hai, ik ben Matt Tyler," zegt Matt. "En ik ben Taylor Brown. En jullie zijn?", vraagt Taylor. "Ik ben Ashley Worty, fan sinds de eerste video die jullie geüpload hebben," zegt Ashley trots. Taylor komt recht voor mij staan en kijkt me vragend aan. Een paar seconde lang kijk ik zijn mooie, groene ogen. "Euhm, ik ben Melanie. Melanie Parks," zeg ik nerveus. Matt begint meteen tegen Ashley te praten en Taylor en ik kijken elkaar een lange tijd in de ogen. Uiteindelijk kijk ik verlegen weg. Ik zie dat Matt met Ashley aan het flirten is. Maar ja, Matt staat ook niet voor niets bekend als player.
Afbeelding
"Dus jullie zijn ook van Sunset Valley?", vraagt Taylor. "Ja!" zegt Ashley trots. "Wat leuk om jullie te ontmoeten," zegt Matt. "Oh, dit is niet de eerste keer dat jullie ons zien hoor," zegt Ashley, "Wij zaten in het eerste jaar toen jullie in jullie laatste jaar zaten!" Ik weet niet waarom, maar opeens schaam ik mij. Nu lijken Ashley en ik net kleine kinderen. "Dus zit je nog altijd op de Openbare School van Sunset Valley?", vraagt Taylor aan mij. "Ja," antwoord ik. "Is meneer Boon van Geschiedenis ondertussen al met pensioen?", vraagt Taylor. "Nee, hij geeft nog altijd even vreselijke les," zeg ik. Taylor zucht en zegt: "Die man is echt vreselijk!"
Afbeelding
Na nog wat gepraat te hebben over leuke en minder leuke leraren, merk ik dat Ashley en Matt op een van de banken zijn gaan zitten en aan het praten zijn. Taylor ziet het ook en loopt naar de andere bank. Hij klopt met zijn hand op het plekje naast hem en kijkt naar mij. Ik loop langzaam naar hem toe en ga vlak naast hem zitten. We praten nog een tijdje over van alles. Er valt een stilte tussen ons twee, maar Matt en Ashley praten op zachte fluistertoon verder. Plotseling legt Taylor zijn arm om me heen. Ik durf hem niet aan te kijken, maar ik voel zijn groene ogen naar me kijken.
Afbeelding
Taylor staat op om iets uit de koelkast te halen. Hij komt weer naar me toe en duwt een drankje in mijn handen. Ik drink een slok van het drankje. Duidelijk een cocktail. We gaan weer verder met praten en lachen. Plotseling merk ik dat mijn mobiel aan het trillen is. Ik kijk op het schermpje: 17 gemiste oproepen van mama. Ik heb toch gezegd dat ik na de Meet&Greet een sms zou sturen? Waarom maakt ze zich dan zo'n zorgen. Plotseling krijg ik het uur in het oog. Het is half zeven in de ochtend! "Shit!", roep ik luid. Iedereen kijkt me aan. "Het is half zeven in de ochtend!", zeg ik. We staan recht om afscheid te nemen. Plots omhelst Taylor me. Zijn hand ligt op mijn achterste. Zijn hand steekt iets in mijn achterzak. Wat in de wereld doet hij?
Afbeelding
Na afscheid genomen te hebben lopen Ashley en ik naar buiten. Ik bel meteen naar mijn moeder. "Godzijdank! Melanie!", hoor ik aan de andere kant van de lijn. "Waar zijn jullie?", vraagt mijn moeder bezorgd. "Op het grasplein van het concert," zeg ik. Ik zie een auto voor het grasplein verschijnen. Mijn moeder legt af en we lopen naar de auto. Tijdens de rit naar huis blijft mijn moeder maar doorzagen over hoe ongerust ze wel niet was. Maar ik hoor haar niet, het enige waar ik aan kan denken is Taylor die me omhelst.
Afbeelding
Van zodra we thuiskomen, gaan Ashley en ik op de banken liggen en vallen we als een blok in slaap. We slapen op de bank omdat er op mijn kamer niet genoeg plaats is voor 2. Ik droom over Taylor, Taylor en nog eens Taylor.
Afbeelding
Tegen half 1 in de middag maakt Ashley me wakker. Ik ben nog steeds een beetje moe. Er staat een bord met verse wafels op de toog met een briefje bij. "Ik ben op mijn werk. Ashley haar moeder komt haar om half twee ophalen. Smakelijk!", lees ik voor. We nemen allebei een bord met 2 wafels. "Taylor ziet wel wat in jou hé! Ik bedoel, ik heb geen knuffel gekregen hoor. Niet van Matt en niet van Taylor," zegt Ashley. Ik verslik me in mijn wafel en begin te hoesten. De jaloersheid klinkt door in haar stem.
Afbeelding
"Ik zal al maar zwijgen over al dat geflirt tussen jullie," voegt ze er nog aan toe. "Ik heb echt geen idee waar je het over hebt! En bovendien Matt was toch ook met jou aan het flirten," zeg. "Maar hij flirt met iedereen!", schreeuwt ze boos. De rest van de middag zeggen we niet veel tegen elkaar. Om iets voor half twee is Ashley haar moeder er. Ashley vertrekt met een simpele: "Tot de volgende keer." Ik begeef me naar mijn kamer. Wanneer ik op mijn Twitter klik, zie ik dat ik 7 nieuwe volgers heb en 1 privébericht. Ik klik eerst op de volgers. Taylor Brown, TAloverrrr♥♥ en 5 andere volgen je nu. Staat er te lezen. Ik klik meteen naar het profiel van Taylor Brown. Aan het blauwe vinkje te zien is het de echte Taylor Brown.
Afbeelding
Normaal zou ik helemaal door de dolle heen zijn dat de Taylor Brown me volgt, maar dit maakt de ruzie met Ashley alleen maar erger. Ik klik op het privébericht. Dat is ook van Taylor, dit staat er te lezen:
Afbeelding
Opeens herinner ik me dat Taylor tijdens het knuffelen iets in mijn achterzak gestoken heeft. Ik voel er meteen in. En ja hoor, er zit een klein dubbelgevouwen briefje in. Ik vouw het briefje open en er staat een telefoonnummer op. Wat moet ik nu doen? Bellen naar het nummer, sms'en naar het nummer? Misschien is het niet eens Taylor's nummer. Wat dan? Ik sluit mijn computer af en leg het briefje bovenop mijn computer. Dan neem ik het boek waar ik in bezig was en begin weer te lezen.
Afbeelding
Maar ik kan me niet concentreren op het boek. Ik kijk heel de tijd naar het briefje met het telefoonnummer op. Misschien moet ik het nummer toch bellen? En als het dan niet Taylor is kan ik gewoon zeggen dat ik verkeerd verbonden ben. Dat klinkt als een goed plan. Ik toets het nummer in. De telefoon gaat 5 keer over en dan hoor ik een bekende stem: "Hallo? Met Taylor Brown." Eerst durf ik niets te zeggen. "Hallo? Met wie spreek ik?" vraagt Taylor. "Met Me... Melanie," stotter ik zenuwachtig. "Je hebt mijn briefje gevonden," zegt hij opgelucht. "Waarom heb je je nummer aan mij gegeven?", vraag ik. "Omdat ik nood heb om met iemand normaal te praten," zegt hij. En dat doen we, we praten en lachen.
Afbeelding
Na 2 uur en 27 minuten bellen zegt Taylor: "Ik moet gaan, repetitie voor het optreden van vanavond in Twinbrook..." "Oh, wat jammer," zeg ik en ik meen het. In die 2 uur en 27 minuten voelde ik me geen fan van Taylor, maar een vriendin. "Ik wil je nog eens zien Melanie," zegt hij en hij drukt af. Ik zucht en ik druk ook af.
Afbeelding
Ik neem mijn boek weer en ga in de woonkamer zitten. Mijn moeder komt zo weer terug van haar werk en als ik dan op mijn kamer zit begint ze, zoals altijd, te klagen dat ik te veel op mijn kamer zit.
Afbeelding
Zoals ik voorspeld had komt mijn moeder een half uurtje later thuis. "Wauw Melanie, je zit eens niet op je kamer," zegt ze. Ik doe alsof ik lach, maar achter haar rug om draai ik met mijn ogen. "Ik ga vanavond macaroni met kaas maken. Is dat goed voor jou?", vraagt ze. "Ja, goed voor mij," zeg ik. Ze begint met koken.
Afbeelding
"Oh nee!", hoor ik mijn moeder een kwartier later roepen. "Sorry liefje, maar de saus is aangebrand...", zegt ze. "Maakt niets uit," zucht ik. We eten samen een bord macaroni met aangebrande kaassaus. Ach ja, mijn moeder haar kookkunsten zijn nooit echt goed geweest... We eten zwijgend onze borden leeg.
Afbeelding
Na het eten doe ik de afwas en mijn moeder gooit de restjes van de macaroni in de vuilnisbak. Na het eten ga ik weer verder met lezen. Nog zo'n 100 pagina's en mijn boek is uit. Mijn moeder gaat met haar laptop aan de toog zitten. "Ik heb de baan in het wetenschapslab! Nu kan ik eindelijk ontslag nemen bij het kuuroord!", zegt mijn moeder blij. "Wat leuk! Wanneer mag je beginnen?", vraag ik. "Over 5 dagen al!", zegt ze blij.
Afbeelding
Mijn moeder zit de rest van de avond achter haar laptop en ik lees de rest van de avond in mijn boek. Tegen half elf kijk ik eens naar mijn moeder haar scherm. Ik kan het niet zo goed lezen, omdat ik voor ver te zien een bril nodig heb en ik heb mijn lenzen niet in, maar volgens mij zit mijn moeder op een datingsite. "Wat ben je aan het doen?", vraag ik nieuwsgierig. "Niets," zegt ze en ze klapt haar laptop snel dicht.
Afbeelding
"Ik ga slapen, lieverd," zegt mijn moeder en ze gaat naar haar kamer. Ik lees mijn hoofdstuk nog uit en dan ga ik ook naar mijn kamer. Ik trek mijn pyjama aan, ga mijn tanden poetsen en ik ga naar het toilet. Wanneer ik terug in mijn kamer ben wil ik mijn gsm uitschakelen wanneer ik zie dat ik nog een sms heb. De afzender is Taylor: "Slaap zacht x"
Afbeelding
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: The Story Of A Fangirl: Deel 2 29/08

Hehe, eindelijk heb ik het nieuwe hoofdstuk afgekregen! Ik heb echt enorm weinig tijd... Ik zal proberen van altijd zo snel mogelijk te uploaden!

THE STORY OF A FANGIRL DEEL 3:
Ik word 's ochtends wakker door gestommel uit de keuken. Ik ga in mijn pyjama naar de keuken. Daar staat mijn moeder een ontbijtje te koken.
Afbeelding
Ik ga aan de bar zitten en mama zegt: "Goedemorgen. Ga ja vandaag nog eens afspreken met Ashley? Je hebt haar niet meer gezien sinds het concert van 2 weken geleden" "Weet ik niet," antwoord ik. Dat klopt, ik heb geen zin om naar Ashley te bellen en zij heeft ook niets meer van zich laten horen. Hetzelfde geldt voor Taylor, hem heb ik ook niet meer gehoord na die ene sms. Ik ben helemaal in gedachten verzonken, maar word ruw weer wakker geschud. Ik ruik verbrand eten. Ik kijk op en zie nog juist onze oven in brand vliegen. Mijn moeder en ik zijn helemaal in paniek.
Afbeelding
"Wat moet ik doen?!", schreeuwt mijn moeder in paniek. "De brandweer bellen misschien?!", roep ik naar haar. Ze neemt meteen haar mobiel van de bar en toetst 112. Helemaal in paniek legt ze alles uit.
Afbeelding
Het vuur begint zich te verspreiden, mijn moeder en ik rennen naar de achterkant van de keuken. Het aanrecht naast de oven staat ook al in brand. Man, wat duurt het lang voordat de brandweer er is! Zelf pizza wordt sneller geleverd!
Afbeelding
Tegen de tijd dat we de sirenes horen, staat de keuken al helemaal in brand. Er stormt een brandweerman binnen die het vuur meteen begint te doven.
Afbeelding
De brandweervrouw moet extra hulp roepen want alleen krijgt ze het vuur niet onder controle. De keuken is al bijna helemaal geblust, maar nu staat de gang in brand. Door al het vuur denk ik even niet aan Taylor of Ashley, ik kan alleen maar aan het vuur voor mijn neus denken.
Afbeelding
Eindelijk is het vuur geblust! Mijn moeder vertrekt vliegensvlug naar haar werk, waar ze al een uur geleden had moeten zijn... Ze vraagt nog snel of ik de keuken wil poetsen, voor ze de deur achter haar toetrekt. Zuchtend neem ik wat cornflakes uit een kast die gelukkig niet verbrand is. Terwijl ik mijn cornflakes eet kijk ik naar het werk wat mij nog te doen staat.
Afbeelding
Na mijn ontbijtje ga ik mijn kom afwassen in de badkamer. Daarna ga ik mij aankleden en ik doe mijn haren in een staart. Voor ik de keuken ga poetsen, maak ik mijn bed nog op.
Afbeelding
Daarna begin ik aan de vervelende klus: de keuken kuisen. Ik begin het roet bij elkaar te borstelen. Het vuur en de kasten kan ik niet kuisen, die moeten vervangen worden. De helft van de keuken is gepoetst wanneer de deurbel plots gaat.
Afbeelding
Wanneer ik de deur opendoe ben ik stomverbaasd: Ashley staat in de deuropening. Ze ziet er helemaal opgewonden uit. Ze komt mijn huis binnengelopen ik doe de deur verward dicht. "The Airplanes geven over een maand nog eens 3 concerten in Sunset Valley!", schreeuwt ze opgewonden uit. Ik kijk haar met grote ogen aan. "De ticketverkoop start morgen om 13 uur," zegt ze. "Meen je dat? Geven ze nog eens concerten in Sunset Valley?!", ik ben nu ook helemaal opgewonden.
Afbeelding
"Moet ik het je tonen op internet?", vraagt ze. Ik knik en we lopen naar mijn kamer. Terwijl we voorbij de keuken lopen vraagt Ashley: "Wat is hier gebeurd?" "Lang verhaal," zucht ik.
Afbeelding
In mijn kamer zet Ashley zich achter mijn computer. Ze opent internet en tikt wat dingen in. Ze zit op een site die aankondigt dat TA nog een concertenreeks geeft in Sunset Valley. "Hier, moet je die laatste regels lezen," zegt Ashley. Ik bekijk ze en lees het volgende: 'Wanneer we aan de jongens vragen waarom ze nog 3 concerten geven in Sunset Valley, antwoordt Matt: "Taylor wou het graag, hij heeft zijn nummer aan een meisje daar gegeven en hij wil eens terugzien." Wij vragen ons af wie de gelukkige nieuwe vlam van Taylor is.' "Heb jij een idee wie het zou kunnen zijn?", vraagt Ashley aan mij.
Afbeelding
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: The Story Of A Fangirl: Deel 3 21/09

^Dankje, Gitte! :)

Ik heb een nieuw hoofdstuk af! :)

THE STORY OF A FANGIRL: DEEL 4
Ashley kijkt me aan. "Uhm nee, hoe zou ik dat moeten weten?", antwoord ik. Ik zal het wel niet zijn, toch? Dat kan haast niet! We hebben maar 1 keer gebeld en hij heeft me 1 bericht gestuurd. Waarschijnlijk geeft hij zijn nummer wel aan meerdere meisjes. Ik probeer zo onschuldig mogelijk te lachen wanneer Ashley me nog eens aankijkt. Ze kijkt weer weg en sluit mijn computer af.
Afbeelding
"Maar nu moet ik weer weg, we hebben dadelijk nog een barbecue voor mijn familie. Morgen kom ik naar hier om tickets te kopen. Goed?", zegt Ashley. Ik knik en lach. We omhelzen elkaar nog eens even. Man, wat had ik dit gemist afgelopen 2 weken.
Afbeelding
Nadat Ashley vertrokken is, zet ik me weer achter mijn laptop. Ik ga nog wat op internet opzoeken over 'De nieuwe vlam van Taylor Brown'. Ik kom elke keer opnieuw bij links uit die de nieuwe concerten in Sunset Valley aankondigen. Meer vind ik niet, maar waar hoop ik ook op? Dat ik het ben? Nee, dat is haast onmogelijk.
Afbeelding
Plotseling herinner ik me dat de keuken nog niet helemaal proper is. Ik sluit snel mijn computer af en ga weer naar de keuken om verder te poetsen.
Afbeelding
Wanneer ik klaar ben met poetsen, ga ik achter de televisie zitten. Ik zit nog geen 5 minuten achter de televisie wanneer mijn moeder thuiskomt. Ze kijkt mij glimlachend aan. "Wat lief dat je de keuken gepoetst hebt! Ik ga me douchen en daarna zal ik aan het avondeten beginnen," zegt ze en ze loopt door naar de badkamer.
Afbeelding
Ik zet de televisie uit, er is toch niets leuk op, en ik ga naar mijn kamer. Ik ga op mijn bed liggen en lees verder in mijn boek. Het is een spannend boek, het vijfde boek van een reeks over een tovenaarsjongen. Ik heb de boeken al een paar keer eerder gelezen, maar ze blijven leuk.
Afbeelding
Midden in een zin gaat mijn telefoon af. Het is maar een berichtje. Ik lees mijn bladzijde nog af en bekijk mijn mobiel dan pas. Het is een bericht van Taylor. Waarom zou hij mij een bericht sturen als hij een bericht kan sturen naar 'zijn nieuwe vlam'? Ach ja, maakt niet uit. Ik open het bericht en lees: "Weet je al van de nieuwe concerten in Sunset Valley?" Ik antwoord het volgende: "Ja, morgen ga ik een ticket kopen voor het laatste concert, dat van de 28e."
Afbeelding
Geen reactie. Ik moet eerlijk toegeven dat die sms best wel egoïstisch was van Taylor. Reclame maken voor zijn concerten. Waarschijnlijk stuurt hij die sms naar al zijn contacten of zo. Plotseling roept mijn moeder dat het eten klaar is. We gaan samen aan de bar zitten en eten salade als avondeten.
Afbeelding
Ik denk dat ik mijn moeder maar beter zeg dat ik weer een ticket ga kopen voor een concert van The Airplanes dus dat doe ik: "Mama? Euhm, TA komt nog een keer naar Sunset Valley! Ze komen 26, 27 en 28 augustus. Vind je het goed als Ashley en ik 28 augustus gaan?" "Nog een concert? 2 concerten op korte tijd?", vraagt ze.
Afbeelding
Ik knik en kijk teleurgesteld naar de salade in mijn bord. Aan mijn moeder haar reactie te horen, mag ik niet gaan. "Goed dan, ga maar," zucht mijn moeder. "Bedankt mama!", roep ik blij. Dit had ik echt niet verwacht. "Ik zal wel afwassen," zeg ik opgewekt. Ik moet wel in de badkamer gaan afwassen, want de wasbak in de keuken is nog niet vervangen. Wanneer ik de borden weer in de keuken ga zetten zeg ik tegen mijn moeder: "Ik ga me nog even douchen en daarna ga ik slapen. Ik ben moe." Dat doe ik dus ook, ik ga mijn pyjama halen in mijn kamer en draai de kraan van de douche open. Wanneer het water lekker warm is, spring ik eronder en geniet van de douche.
Afbeelding
De volgende dag zitten Ashley en ik om kwart voor 1 klaar om op 'kopen' te klikken voor onze tickets. De ticketverkoop start om 1 uur. Een paar minuten voor 1 trilt mijn mobiel. Mijn mobiel ligt tussen Ashley en mij in. Ik kijk snel naar het scherm en zie dat ik een bericht heb van... Taylor! Ik neem mijn mobiel en leg hem snel onder mijn been, hopelijk heeft Ashley de afzender niet gezien...
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Margothieke op ma 17 nov 2014, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: The Story Of A Fangirl: Deel 4 27/09

Dankje Rudy!

Hier is (eindelijk) een nieuwe update!

THE STORY OF A FANGIRL: EPISODE 5
Writersnote: Ik heb iedereen gerestyled omdat mijn pc eindelijk een beetje cc aan kan! :)
Sinds die ene sms zo'n 10 dagen geleden, toen Ashley hier was, hebben Taylor en ik contact, veel contact. Vandaag is het 22 augustus, de dag dat The Airplanes naar Sunset Valley komen voor hun concerten van 27 tot en met 29 augustus. "Wat dacht je ervan om vanavond af te spreken?", vraagt Taylor Brown over de telefoon. "Afspreken? Niemand mocht toch weten dat jullie al hier zijn?", is mijn verbaasde antwoord. "We kunnen toch afspreken op een plaats waar niemand komt. Weet je die visvijver net buiten de stad? Iets verder dan de stortplaats," vraagt Taylor. Ik denk na, ken ik die vijver? "Oh, de Pincholevijver," zeg ik.
Afbeelding
"Ja, die! Vanavond rond 7 uur?", vraagt hij. "Goed dan," zucht ik. "Tot straks! Ik ben blij dat we elkaar nog eens gaan zien," zegt hij en hij legt af. Ik zucht nog eens, heb ik nu echt waar afgesproken met Taylor Brown?!
Om half zeven zeg ik tegen mijn moeder dat ik even ga wandelen. Ze knikt en zegt: "Niet te laat thuis hé!" Om 3 voor 7 kom ik aan met mijn fiets. Taylor is er nog niet. Ik ga onder een boom staan. Zal Taylor wel komen?
Afbeelding
Een paar minuten later hoor ik voetstappen naast mij. Ik draai me om en zie dat Taylor Brown recht op mij afloopt. Vele meisjes zouden in deze situatie beginnen te gillen maar ik, ik niet. Ik heb de laatste 10 dagen Taylor veel beter leren kennen. Ik voel me geen fan meer, ik voel me een vriendin.
Afbeelding
"Ik ben zo blij dat je er bent!", zegt Taylor tegen mij. Hij glimlacht naar mij terwijl hij dat zegt. Zijn glimlach doet me smelten. Zijn ogen zijn zo mooi. Begin ik nu gevoelens te krijgen voor Taylor? Echte gevoelens? Dat kan haast niet en dat mag niet.
Afbeelding
"En ik ben blij dat jij er bent, ik dacht even dat je niet ging komen opdagen," zeg ik net iets te laat terug. "Waarom zou ik niet komen opdagen?", vraagt hij verbaast. "Omdat je wel wat beters te doen hebt dan afspreken met een zeventienjarig meisje dat je amper kent," zeg ik. "Maar jij bent niet zo maar een zeventienjarig meisje," zegt hij. Hij doet me blozen en glimlachen met die uitspraak.
Afbeelding
"Jij bent echt niet zo maar een meisje voor mij. Vanaf het eerste moment dat ik je zag, wist ik dat je speciaal was. Hij neemt mijn handen vast en er gaat een tinteling door me heen.
Afbeelding
Hij trekt me zachtjes naar zich toe en laat plotseling mijn handen los, waardoor ik mijn armen rond zijn middel moet slaan. Anders zou ik op hem gevallen zijn. Taylor neemt mijn gezicht in zijn handen. Ik kijk recht in zijn ogen en hij in de mijne. Het is een magisch moment, ook al duurt het niet lang. Maar het wordt wel opgevolgd door een ander magisch moment: Taylor drukt zijn lippen op mijn lippen. Zijn lippen zijn zacht en warm. Ik ga helemaal op in het moment, ik voel de vlinders door mijn buik vliegen en de wereld rondom mijn verdwijnen.
Afbeelding
Onze kus lijkt wel een eeuwigheid te duren. Maar wanneer de kus toch gedaan is, neemt Taylor me in zijn armen en drukt nog een kus op mijn voorhoofd.
Afbeelding
"Zullen we even gaan neerliggen?", vraagt Taylor. "Is goed," antwoord ik. Hij neemt mijn hand vast en we lopen samen naar de oever van het meer. Daar ga ik tussen Taylor zijn benen liggen.
Afbeelding
We kijken samen naar de maan die weerspiegeld wordt in het meertje. De tijd vliegt voorbij, na een half uurtje zeg ik: "Ik moet weggaan, dadelijk maakt mijn zich nog zorgen omdat ik zo lang ben gaan wandelen." Hij zucht en zegt: "Ik wou dat ik nog langer bij je kon blijven."
Afbeelding
Hij geeft een kus op mijn kruin en ik sta op zonder nog iets te zeggen. Wanneer ik thuis kom zijn alle lichten al uit, mijn moeder is al gaan slapen. Ik ben ook heel erg moe en ga slapen. Onder mijn dekens, diep in dromenland droom ik van Taylor.
Afbeelding
De volgende ochtend word ik rond 9 uur wakker door een sms. Hij is van Taylor: 'Zin in een picnick? Zelfde plaats als gisteren? X' Ik stuur terug: 'Lijkt me leuk! Half 12? X' Ik krijg meteen antwoord: 'Super! Ik breng het eten! X' Ik lach en stuur nog snel 'Tot straks x' en ga dan een lekker lang bad nemen.
Afbeelding
Om half tien loop ik naar de keuken. "Juist op tijd," zegt mijn moeder, "De pannenkoeken zijn net klaar." Ik glimlach en wet eten samen pannenkoeken. "Moet je niet gaan werken, mama?", vraag ik. "Ik moet vandaag pas beginnen om elf uur, rond kwart over 10 komt een collega me oppikken," zegt ze. Ik knik en eet rustig verder.
Afbeelding
Om half elf vertrekt mijn moeder met haar collega naar het werk en om elf uur stap ik op mijn fiets naar de Pincholevijver. Taylor is er al wanneer ik aankom. Hij glimlacht naar me en zegt: "Je hebt toch niemand verteld dat we gisteren afgesproken hebben hé?" "Nee...", zeg ik. "Je mag tegen niemand zeggen dat we afspreken, oké?", zegt hij. "Waarom? Ik mag dus niet tegen mijn moeder zeggen dat ik met iemand afspreek? IK moet uitvluchten verzinnen?", vraag ik verbaasd. "Stel dat je moeder het tegen iemand zegt en dan lekt het uit dat wij een relatie hebben en je wilt echt niet gestalkt worden door mijn fans... Beloof je dat je het tegen niemand zegt?", legt hij uit. "Goed," zucht ik. Hij glimlacht en geeft een kus op mijn wang.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie