Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie wil jij zien als de stamhouder van generatie 3?

1. Daniël
4
24%
2. Kendal
9
53%
3. Micheal
4
24%
Totaal aantal stemmen: 17

108 berichten • Pagina 5 van 6

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 2 (Koen) ~ Spoiler

Dat vond ik beter bij hem staan ;)

Edit
Morgen komt hoofdstuk 9 en daarna hebben jullie nog een aantal dagen om te stemmen. Je kan denk ik beter kijken naar de eigenschappen van de Sims. Want ik ben niet zo goed in het maken van tieners :fluit Ook is het bij de eigenschappen zo uitgekomen dat je bij elke Sim een leuk verhaal kan bedenken :)

V Hopelijk wordt hij het dan ;)

Laatst gewijzigd door Koen op ma 01 sep 2014, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 2 (Koen) ~ Spoiler

Ik heb een klein probleempje/vraagje: aangezien ik niet alle (= bijna geen) uitbreidingspakketten heb, kan ik ook niet alle eigenschappen toevoegen. Hoe lossen we dat dan op als de stamhouder voor mijn generatie (doe ik 4?) eigenschappen heeft die mijn spel niet kan?
Leuke jongens btw ;) Ik heb op Daniel gestemd.
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 2 (Koen) ~ Spoiler

~ Hoofdstuk 9 ~

Afbeelding

Micheal en Kendal zijn opgegroeid tot kinderen. Ze kunnen het goed met elkaar vinden. Zo vinden ze het erg leuk om de kussens kapot te maken en daarmee erg veel rotzooi te maken.

Afbeelding

Afbeelding

Ja, ze kunnen het erg goed met elkaar vinden. Ondanks dat ze erg verschillend zijn. Micheal is erg verlegen en Kendal houdt wel van een ontdekking. Maar ze vullen elkaar op. Zo is het nooit stil in huis!

Afbeelding

Afbeelding

Daniël krijgt rijles van Nick. Wat dat is een echte mannending. Dat zei Nick tenminste. Hij is al aardig goed. Hij heeft dit namelijk nodig, want hij vindt het gewoon vet om in een auto te rijden! Hij had liever wel een grote auto gehad.

Afbeelding

Micheal is een echte dromer. Daarom kijkt hij graag naar de shows van 'Got Talent'. Hij zou zo graag ook een keer op het podium willen staan. Zodat iedereen kon horen dat muziek geweldig is. Maar daar is hij gewoon te bang voor.

Afbeelding

Micheal bewondert zijn vader. Hij vindt al zijn schilderijen erg mooi. Maar hij vindt ze zo saai. Het is niet erg 'spannend en 'origineel'. Dit moet toch beter kunnen?

Afbeelding

Iedereen stond te juichen. En waarom?

Afbeelding

Afbeelding

Vanwege twee redenen eigenlijk. Op dit moment ben ik een Gentherapeut. Dus dat is reden een om iets te vieren. Helaas is het tweede dat ik alweer een oudere ga worden. Ik wordt gewoon oud! Je snapt wel dat ik hier totaal geen zin in heb.

Afbeelding

Ik moest er nog eventjes aan wennen. Hangt mijn kont nu niet? Ik vind het ouder worden zo verschrikkelijk. Waarom kon ik niet gewoon super lang jongvolwassenen blijven? Ach ja, gelukkig heb ik Nick nog.

Afbeelding

Voor Nick maakt leeftijd niks uit. Ook het uiterlijk vindt hij niet bijzonder. 'Het gaat om de schoonheid van binnen, niet van buiten.' Dat is wat Nick altijd tegen mij zegt. Wat ben ik blij met hem, mijn schat.

Afbeelding

Een aantal dagen na mijn verjaardag waren er alweer 3 jarige. Mijn kleine mannen werden groot. Ik ken ze vanaf kleins af aan. En nu worden ze groter en wijzer. Als allereerst groeide Daniël op.

Afbeelding

Afbeelding

Daarna groeide mijn tweeling op. Wat ging het leven toch snel. Veels te snel eigenlijk. Waarom konden ze niet gewoon klein en schattig blijven?

Afbeelding

Daar staan ze dan, mijn 3 mannen. En nu moet ik bepalen wie de volgende generatie gaat doen. En ik zou het niet weten. Ik gun ze het allemaal. Zo hebben ze alle drie hun eigen dromen en ambitie. Maar wie zal ik toch kiezen?
~ De 3 mannen ~

Afbeelding

Naam: Daniël Simsnieuws
Eigenschappen: Humeurig, Atletisch, Houdt van buiten, Paardenliefhebber en Dapper

Muziek: Rockabilly
Eten: Vruchtengebak
Kleur: Oranje

Levenswens: Astronaut worden

Afbeelding

Naam: Micheal Simsnieuws
Eigenschappen: Neuroot, Virtuoos, Verlegen en Sterrenkwaliteit

Muziek: Klassiek
Eten: Vis met patat
Kleur: Roze

Afbeelding

Naam: Kendal Simsnieuws
Eigenschappen: Genie, Artistiek, Fotografenblik en Avontuurlijk

Muziek: Pop
Eten: Groentewraps
Kleur: Zeeschuim
Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 2 (Koen) ~ Hoofdstuk 9

~ Hoofdstuk 10 ~

Afbeelding

Daar zaten we dan. Ik vond het erg moeilijk om te kiezen. Maar uiteindelijk heb ik gesloten dat Kendal de nieuwe stamhouder van generatie 3 gaat worden. En ik heb alle vertrouwen in hem. Nou alleen hopen dat hij net zo blij is als ik.

Afbeelding

Enthousiast begon ik te vertellen over de 10G Challenge. Ik vertelde over de regels van deze Challenge. Zoals wat hij moet doen met het huis. En natuurlijk dat hij zich aan die regels moet houden. Ook zal hij kinderen moeten hebben. En deze moeten van echt van hem zijn. En hij moet daarna de nieuwe stamhouder van generatie 4 uitzoeken en deze informatie doorgeven. 'En wat vind je ervan?', vroeg ik aan Kendal.

Afbeelding

Natuurlijk wil ik het doen! Ik heb al allerlei plannen gemaakt wat ik wil doen in het leven. En dit past er makkelijk bij. Ik ben echt blij dat je voor mij hebt gekozen en je krijgt er geen spijt van!

Afbeelding

Ik heb alle vertrouwen in Kendal. Ook Daniel en Micheal vinden het niet erg dat hun het niet zijn geworden. Daniël wil graag het leger in en vechten voor zijn land. Micheal heeft ook zijn plannen. Iedereen heeft zijn/haar dromen. Alleen die van mij is nog steeds niet uitgekomen.

Afbeelding

Vrienden heb je voor het leven. Zo heb ik ook een vriendin voor het leven, met wie ik alles wil delen. Ik weet niet waarom, maar gek genoeg wil ik met 5 verschillende Sims Ojaa! hebben gedaan. Daarom heb ik met Nick afgesproken dat vreemdgaan met hetzelfde geslacht mag. En dat komt mij nu even goed uit. Alleen om mijn droom uit te laten komen.

Afbeelding

Ik heb een goed leven gehad. Zo ben ik over mijn bindingsangst gekomen en heb ik een leuke man en 3 geweldige kinderen gekregen. Wat als ik alles overnieuw moest doen? Dan deed ik het precies weer zo.

Writes Note
Dit is het einde van Generatie 2. Ik vond het erg leuk dat ik Generatie 2 mocht doen. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. En daarvoor wil ik jullie natuurlijk bedanken. Mijn beurt is voorbij en nu is abc'tje aan de beurt. Ik wens abc'tje heel veel plezier met deze superfamilie!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie