Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie wil jij zien als de stamhouder van generatie 3?

1. Daniël
4
24%
2. Kendal
9
53%
3. Micheal
4
24%
Totaal aantal stemmen: 17

108 berichten • Pagina 4 van 6

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 2 (Koen) ~ H6 25/8

~ Hoofdstuk 7 ~

Afbeelding

Afbeelding

De dag begon al goed. Blijkbaar was ik vergeten om de rekeningen te betalen. Maar hier in Sunlit Tides sturen ze gelijk een deurwaarder langs. Ik kon makkelijk de rekenen betalen! Dat was echt het probleem niet. Ik was het gewoon vergeten. De Deurwaarder kon alles pakken. Maar dan wil hij net dat ene schilderijtje dat boven het bedje van Daniël hangt. Maar hij snapte niet echt wat er precies gebeurde. Bang was hij gelukkig niet.

Afbeelding

Nick die piste bijna in zijn broek van de angst.

Afbeelding

Afbeelding

En toen was het helaas de dag dat ik een echte volwassenen werd. Je kan wel raden dat ik hier totaal geen zin in had. Heel mijn leven is nu over. Nu mag ik me alleen nog focussen om mijn kind en mijn werk. Dat meende ik dus niet.

Afbeelding

Kijk dat kopje van Daniël, is hij niet super schattig? Het werd wel eens tijd dat hij kon lopen. Dat kan hij tenminste rondlopen. Of weglopen, maar dat zal niet gebeuren.

Afbeelding

Het was avond en ik en Nick besloten om samen uiteten te gaan. Ik probeer het echt tegen te houden. Maar hoe vaker ik bij hem ben, hoe groter mijn gevoelens voor hem worden. Een gevoel wat ik eigenlijk nog niet ken. Best raar om te zeggen aangezien ik volwassen ben. Het lukt me gewoon niet om het voor mezelf te houden. Ik moet het Nick vertellen, dat is het beste zo.

Afbeelding

‘Nick, ik moet je wat vertellen. Ik ben echt blij wat je voor ons allemaal doet. Maar ik heb een klein probleem waarmee ik nu zit.’ Nick raakte gelijk in paniek: ‘Ik doe toch niks fout? En ik zweer dat Daniël echt geen last van mij heeft.’ Ik schudde mijn hoofd: ‘Nee Nick, dat is het niet. Het is gewoon, hoe moet ik het zeggen? Ik vind je leuk Nick. Meer dan leuk. Ik heb van die gevoelens die ik niet ken.’ En toen was het stil. Ik keek Nick aan, maar hij zei helemaal niks. En ik begreep het meteen.

Afbeelding

‘Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen’, zei Nick tegen mij. ‘Ik begrijp het al. Je bent gewoon erg aardig tegen mij. En natuurlijk is onze leeftijd ook een groot verschil. We schelen bijna 14 dagen Nick! Ik snap het al.’ En ik rende weg.

Afbeelding

Ik wou omkijken, hoe zou Nick nu kijken. ‘Jasmijn, blijf staan!’, schreeuwde Nick. Ik stond meteen stil en Nick kwam naar mij toe.

Afbeelding

Afbeelding

En dit was het einde van onze vriendschap. En het begin van een mooie relatie.

Writes Note
Het volgende hoofdstuk wordt heel erg lang. Dat kan ik alvast vertellen. Voor hoofdstuk 7 en 8 had ik in totaal 55 screens geüpload. Dus je kan alvast raden hoeveel screens je kan verwachten in Hoofdstuk 8 ;)

Laatst gewijzigd door Koen op za 30 aug 2014, 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 2 (Koen) ~ H7 26/8

@Gitte, had haar opgepakt met moveobjects on om de screen te verbeteren. Niet helemaal goed gelukt xD

@abc'tje, sssT :fluit

Maar hoofdstuk 8 wordt echt lang. En na hoofdstuk 8 kunnen jullie stemmen wie de nieuwe stamhouder wordt ( ;) ). In hoofdstuk 9 krijgen jullie meer informatie over de eventuele stamhouders. In hoofdstuk 10 het einde :cry

Ik laat jullie stemmen wie de nieuwe stamhouder wordt. Aangezien abc'tje alles wel goed vind xD
Zelf heb ik al een favoriet 8-)

V Ze had gewoon snel haar kleren uitgetrokken en daaronder zat haar jurk ;) xD

Laatst gewijzigd door Koen op di 26 aug 2014, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 2 (Koen) ~ H7 26/8

Super hoofdstuk. Toch wel heel cool dat ze van de ene screen op de andere van kleding en haar kan veranderen als ze op die date is met Nick. Dat wil ik ook wel! XD
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 2 (Koen) ~ H7 26/8

Blijkbaar zijn er een aantal problemen met Photobucket. Ik heb misschien iets te veel screens erop staan xD

Maar ik moet even zoeken naar een ander alternatief. En daarna zorg ik ervoor dat de foto's weer online staan. Ik probeer dit zo snel mogelijk te doen :D
Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 2 (Koen) ~ H7 26/8

~ Hoofdstuk 8 ~

Afbeelding

Vandaag groeide mijn kleine jongen op tot een kind. En dit was voor iedereen heel erg emotioneel. Jammer genoeg was ik er niet bij aangezien ik aan het werk was. Maar daardoor ben ik nu wel een Traumachirurg!

Afbeelding

Afbeelding

Ook besloten ik en Nick meer te gaan sporten. Daarom dat we de sportschool hadden bezocht. Een vrouw had het volgensmij erg moeilijk. Ze zat de hele tijd te kreunen bij de spiegel. Daarom dat ik en Nick uiteindelijk maar gingen zwemmen, in het donker.

Afbeelding

Afbeelding

‘Vind je me echt niet te oud?’ vroeg ik telkens weer aan Nick. En ik kreeg altijd hetzelfde antwoord terug. ‘Voor mij kan je niet oud genoeg zijn.’ Na het sporten besloten we om toch nog maar een goede ‘oefening’ te doen.

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind dat het tijd werd op te trouwen. Op deze manier wilde ik mijn liefde voor Nick laten showen. Ik kwam over mijn bindingsangst heen, door hem.

Afbeelding

Afbeelding

Nick en Daniël konden het goed vinden met elkaar. Daniel heeft wel respect voor zijn nieuwe stiefvader. Hij vindt alleen wel dat hij erg jong is vergeleken met zijn moeder.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook dacht Nick even de TV te maken. Ik had nog gezegd: ‘Laat mij het maar doen.’ Maar hij luisterde niet, waardoor er een brand uitbrak. En deze mocht ik gaan blussen.

Afbeelding

De brandweerman was niet al te vrolijk.

Afbeelding

Ik kreeg opeens weer last van buikkrampen. En ik wist het al gelijk, ik ben zwanger!

Afbeelding

Afbeelding

Ik moest het Nick vertellen. En ik was even bang voor zijn reactie. Gelukkig was hij er erg blij mee. Hij wilde stiekem heel graag zijn eigen kind. En had gedacht dat dat met mij niet meer zou gebeuren.

Afbeelding

Een aantal dagen later kreeg ik opeens buikkrampen. En dit was geen goed teken! En toevallig was Nick net niet thuis. Dus ik had een taxi gebeld en ging naar het ziekenhuis en beviel.

Afbeelding

Ik was bevallen van een tweeling. Ze zeggen inderdaad hoe ouder je bent, hoe groter de kans op een tweeling. En blijkbaar is het waar. Ik heb de Kendal en Micheal genoemd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook was het tijd voor een grote verbouwing. Nick had mij overgehaald om al het roze weg te doen. En gewoon te vervangen door normaal bruin. Omdat dit bij het familiewapen van de familie Simsnieuws paste. Stiekem heb ik een aantal roze dingen laten hangen. Voornamelijk de keuken en woonkamer is veel groter. Aangezien ik nu 3 zonen heb kunnen ze gezellig met z’n drieën op een kamer.

Afbeelding

Uiteindelijk moesten de verjaardagen gevierd worden. Er waren in totaal gewoon 4 jarige!

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zijn ze niet knap geworden. Nick is naar de kapper geweest en heeft een baard laten staan. Omdat ik dit erg aantrekkelijk vind. Kendal is een kopie van zijn vader als het gaat om het uiterlijk, ook is hij hoogstwaarschijnlijk erg artistiek. Micheal daarin tegen lijkt sprekend op zijn oma, mijn moeder. Hij heeft mijn haren en haar ogen.

Writes Note
Sorry dat het langer duurde dan normaal. Maar ik heb een aantal problemen met Photobucket en nu kan ik een hoop screens niet meer vinden. Als ik ze echt kwijt ben, maar ik ze gewoon opnieuw! Dit kost wel veel tijd. Maar dat komt wel goed :D

Het volgende hoofdstuk krijgen jullie meer informatie over de eventuele stamhouders. Maar ik zet binnenkort een poll online en dan kunnen jullie stemmen op jullie favoriete. Hiermee zal abc'tje met veel plezier mee gaan spelen. Ik heb mijn favoriet al, maar ik zeg niks :fluit
Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 2 (Koen) ~ H8 29/8

@Gitte, heb een hoop screens weg gelaten. Ik had er gewoon teveel en wist niet wat ik ermee moest doen. Nick kan niet altijd jong blijven ;)

Bedankt voor de reacties allebei :knuffel

Edit

Heb al mijn screens terug gevonden :swing :swing

V Bedankt voor de tip. Ik had nog een ander account op Photobucket. Dan maak ik daar de 10G af en daarna stap ik over op Imgur :D

Laatst gewijzigd door Koen op vr 29 aug 2014, 17:53, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 2 (Koen) ~ H8 29/8

Leuke update! :D heb gestemd op Kendal

Imgur is trouwens ook een goede uloadsite, daar upload ik altijd mijn foto's vandaan. Dat van photobucket bij het vorige hoofdstuk komt omdat "te veel" mensen naar je screens hebben gekeken, waardoor je moet upgraden wil je ze weer zien. (En daar moet je voor betalen)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 2 (Koen) ~ H8 29/8

Nog bedankt voor de reacties! Ik snap dat het moeilijk is om te stemmen. Aangezien jullie nog niet weten hoe Micheal en Kendal er precies uit komen te zien. Ook weten jullie de eigenschappen niet van iedereen. Daarom alvast een kleine 'spoiler' van Hoofdstuk 9.

Afbeelding

Naam: Daniël Simsnieuws
Eigenschappen: Humeurig, Atletisch, Houdt van buiten en Paardenliefhebber
Muziek: Rockabilly
Eten: Vruchtengebak
Kleur: Oranje

Afbeelding

Naam: Micheal Simsnieuws
Eigenschappen: Neuroot, Virtuoos en Verlegen
Muziek: Klassiek
Eten: Vis met patat
Kleur: Roze

Afbeelding

Naam: Kendal Simsnieuws
Eigenschappen: Genie, Artistiek en Fotografenblik
Muziek: Pop
Eten: Groentewraps
Kleur: Zeeschuim

Ik heb de poll zo gemaakt dat jullie je stem nog kunnen veranderen :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie