Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie wil jij zien als de stamhouder van generatie 3?

1. Daniël
4
24%
2. Kendal
9
53%
3. Micheal
4
24%
Totaal aantal stemmen: 17

108 berichten • Pagina 3 van 6

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 2 (Koen) ~ H4

~ Hoofdstuk 5 ~

Afbeelding

Afbeelding

Je kunt het misschien al raden, ik ben zwanger. Dit was echt niet de bedoeling! Het lijkt me wel leuk, een kleine baby. Maar ik ben er nog niet aan toe. Dat klopt misschien niet wat ik net zei. Ik ben over een aantal dagen een volwassenen. Dus eigenlijk moest ik er wel aan beginnen. Anders heb ik dadelijk pas kinderen wanneer ik een oudere ben. Dat is niet de bedoeling natuurlijk.

Afbeelding

Er is alleen een klein probleem. Ik heb geen idee wie de vader van het kind is. Ik heb pas met twee mensen Ojaa! gedaan de afgelopen periode. Dat zijn Patrick en Alonso. Dus een van die twee moet de vader wel zijn. Dan wordt het gelukkig geen lelijk kind. Ik vind het niet leuk om te doen, maar ik moet ze bellen.

Afbeelding

‘Goedemiddag met Jasmijn Simsnieuws. Ik zou graag Alonso willen spreken. Hij verblijft in kamer 134B.’ ‘Oh Jasmijn, natuurlijk. Ik loop even naar hem toe.’ Hoe langer het duurde, hoe spannender het werd. Hoe moet ik het vertellen? Ik ben zwanger maar weet niet zeker of jij de vader bent? Opeens hoorde ik weer een stem aan de telefoon: ‘Eeh Jasmijn, er is een klein probleempje.’ ‘Ik heb een heel groot probleem dus zou erg zou het niet kunnen zijn’, zei ik lachend door de zenuwen. ‘Jasmijn, Alonso is gisterochtend overleden.’

Afbeelding

Alonso is overleden, dood. Ik wist even niet meer hoe ik moest reageren. Ik belde gelijk Yang op. Ze had toevallig een vrije dag. Toen ze binnenkwam zag ze gelijk mijn opgezwollen buik. Ze ging gelijk naar mijn buik toe en begon ertegen te praten. ‘Heb jij toevallig Patrick nog gezien? Ik kan hem niet bereiken.’, vroeg ik aan Yang.

Afbeelding

‘Heb je het niet gehoord? Hij is terug naar een dorpje genaamd Droomzicht. Hij was hier enkel op huwelijksreis samen met zijn vrouw. En wist je trouwens dat Patrick vader gaat worden? Zijn vrouw is namelijk zwanger. Ze waren echt leuk samen, maar ben benieuwd hoelang het duurt voordat Patrick vreemd gaat.’, zei ze met een grote lach.

Afbeelding

‘Niet zo heel lang’, zei ik fluisterend. Maar Yang hoorde mij niet. Ik wil het huwelijk van Patrick niet kapot maken. Dat is echt zielig voor zijn vrouw. En nu helemaal dat ze zwanger is. En ik weet niet eens of hij de vader wel is! Er is nu alleen een probleem, dit kind heeft geen vader……

Afbeelding

Afbeelding

Nick is echt een schatje. Hij helpt me met koken en schoonmaken. Ik zal hem wel gaan missen wanneer hij het huis uitgaat. Want morgen groeit hij op tot een jongvolwassenen. We geven ook een heel klein feestje. Dat moet wel, want super veel vrienden hebben we niet.

Afbeelding

En het was druk op het verjaardagsfeest! Dat was als een grapje bedoeld. Ik wist dat we niet zoveel vrienden hadden, maar dit slaat alles. De enige die hier zitten zijn Yang, mijn baas en nog een potentiële ‘leuke avond’ gast. Maar wat maakt het uit, het gaat erom dat Nick het leuk heeft.

Afbeelding

En het is te merken dat Nick zich wel vermaakt. Zijn oma is laatst overleden. Ik had stiekem wel gehoopt dat Nick een ‘kleine’ erfenis zou krijgen. Maar blijkbaar heeft iemand anders die gekregen. ‘Nick, het is tijd!’

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik weet nog wel toen ik opgroeide naar jongvolwassenen. Niet dat het zo'n mooi moment was. Want ik zat in een afgelegen kroeg. Maar eigenlijk niemand was. Maar zo te zien is Nick gelukkig opgegroeid. Ik kan hem alleen nog niet zo goed zien.

Afbeelding

Ik stond gewoon met mijn mond open, ze verbaast was ik. Wie had nou verwacht dat Nick zo knap zou worden? Ik niet in ieder geval. Hij heeft het nou wel de hele tijd over computers.

Afbeelding

Nick bood aan om voorlopig nog hier te blijven wonen. Want er moet nog veel gebeuren. Er moet nog flink verbouwd worden. Want het huis is nu echt te klein. Vooral wanneer de baby geboren is. Ik had gespaard voor een nieuw bed. Maar dat bed moet even wachten. Ik gebruik het wel voor de verbouwing.

Afbeelding

De verbouwing was snel gelukt. Het is nu alleen nog een beetje leeg. Maar dat komt omdat ik zeker wil weten wat het geslacht van mijn baby is. Niet dat ik dadelijk alles roze doe en het wordt een jongetje. Oké, ik hoop op een meisje. Dus de muren zijn al deels roos. Tijdens de verbouwing was er wel het een en ander kapot gegaan.

Afbeelding

Gelukkig heb ik nu een knappe man in huis die alles kan maken. Alles is overdreven, maar Nick doet zijn best.

Afbeelding

En toen kwam het moment waarop we allemaal wachtte.

Write note
Ingame is het kind al geboren. Hopelijk vinden jullie het niet erg als ik de namen gewoon kies. Want er is te weinig tijd tussen de hoofdstukken door om de namen te kiezen. En nog bedankt voor de reacties :knuffel

Laatst gewijzigd door Koen op vr 29 aug 2014, 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 2 (Koen) ~ H5 23/8

Erg leuke updates, Koen. :thumbsup

Hopelijk komt ze er nog achter wie de vader van de kleine is. ;)

Wie weet misschien trouwt Jasmijn wel met Nick dan heeft de baby in ieder geval een vader. :D

Nog gefeliciteerd trouwens met je aanstelling bij het SimsNieuws team! :knuffel
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 2 (Koen) ~ H5 23/8

@Froos, ik ga er natuurlijk niet voor zorgen dat de generaties onder mij opgescheept zitten met een lelijke stamhouder. Het is heel moeilijk om aantrekkelijke ingame Sims te vinden :P

@Simsmeid, sssssT :fluit

Bedankt voor de reacties allemaal. Ik probeer morgen een nieuw hoofdstuk te maken. Dinsdag begint school weer :( Heb gelukkig een fijn rooster. En bij sommige vakken heb ik een laptop nodig. Dus kan ik lekker SN in de gaten houden 8-)
Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 2 (Koen) ~ H5 23/8

~ Hoofdstuk 6 ~

Afbeelding

Mijn eerste kind is geboren. Ik heb hem Daniël genoemd. De bevalling ging goed, Nick had me net optijd naar het ziekenhuis gebracht. Zijn kamer hebben wij tweetjes wel even veranderd. Want al dat roze is toch iets te vrouwelijk. En oranje is toch ook een mooie kleur? Voor nu slaapt Nick even bij Daniël op de kamer, want op de bank is ook maar niks.

Afbeelding

Daniël vraagt wel erg veel aandacht, maar voor Daniël doe ik alles. Ik heb nu nog een aantal dagen bevallingsverlof. Nick verdient zijn geld bij met het schilderen van schilderijen. Hij heeft nog veel te leren, maar ze worden telkens beter.

Afbeelding

Ook heeft Nick opgemerkt dat Daniël graag buiten is. Dus zo af en toe maken we een wandeling met ons drieën. Meestal valt Daniël daarna in slaap. Dan hebben we de rest van de nacht geen last meer van hem. ‘Hij slaapt, we lopen wel richting huis.’

Afbeelding

Jammer genoeg was Daniël weer wakker geworden. Maar na een tijd sliep hij weer. Ik zong namelijk het liedje wat ik van mijn moeder had geleerd. Een mooi liedje wat ze altijd zong voor mij. Daardoor viel Daniël zo in slaap. ‘Is het goed als ik vanavond even wegga? Ik moet nog even wat dingen regelen met de erfenis van mijn Oma. Want misschien dat ik toch wat geld krijg.’, vroeg Nick tegen mij. ‘Natuurlijk mag je dat.’

Afbeelding

Afbeelding

Door Nick heb ik wel wat minder Jasmijntijd. Maar nu hij weg is en Daniël slaapt, kan ik net zo goed iemand uitnodigen. Daarom had ik deze jongen uitgenodigd, geen idee meer wat zijn naam is. Maar hij doet zijn werk goed. Heel goed.

Afbeelding

Ik maak mensen gelukkig. Heel gelukkig.

Afbeelding

Afbeelding

Ook groeide Daniël op tot een gelukkige peuter. Zelf heb ik al een vermoeden wie de vader van dit kleintje is. Oké, ik weet het eigenlijk wel zeker. Want zo’n haarkleur is zeldzaam en ken maar een persoon met diezelfde haarkleur. Hij heeft wel mijn mooie blauwe ogen. Maar ik hou me stil, dat is beter zo. Ik heb trouwens ook promotie gemaakt. Ik ben nu een arts-assistent. ‘Wat ziet hij er mooi uit!’, snikt Nick. ‘Ja, het is echt een schatje. Het is mijn schatje.’

Afbeelding

‘Jasmijn, erg bedankt dat ik hier mag blijven. Tegenwoordig is het zo moeilijk om een vaste baan te vinden. Vooral hier op het eiland. Je bent echt mijn beste maatje.’ En Nick gaf mij een stevige knuffel.

Afbeelding

Mijn beste maatje, waren we maar meer…….

Write note
Het eerste kind is geboren! Ik heb hem Daniël genoemd. Dat komt omdat ik het een hele mooie naam vind. En het is heel toevallig ook de Engelse naam van Patrick Plezant 8-)

Laatst gewijzigd door Koen op vr 29 aug 2014, 17:59, 4 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie