Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie wil jij zien als de stamhouder van generatie 3?

1. Daniël
4
24%
2. Kendal
9
53%
3. Micheal
4
24%
Totaal aantal stemmen: 17

108 berichten • Pagina 1 van 6

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

10G Forum Dagboek ~ Generatie 2 (Koen) ~ Hoofdstuk 10 END

Generatie 2: Koen

Stamhouder: Jasmijn Simsnieuws
Koen gaat het verhaal voortzetten! Doordat de vorige generatie niet volledig is afgemaakt, heeft Koen zelf een baby tussen Daphne en Stein laten komen. Hij heeft er voor gezorgd dat deze zo veel mogelijk op de oorspronkelijke Jasmijn lijkt! Ook weten we niet wat het kapitaal van de familie is, dus stellen we deze vast op 30.000 Simoleons.

Heb je generatie 1 nog niet gelezen? Klik dan hier!

Heel veel succes met generatie 2 Koen!

Laatst gewijzigd door Koen op di 16 sep 2014, 14:57, 14 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10G Forum Dagboek - Generatie 2 (Koen)

~ Proloog ~
Afbeelding

Heey allemaal! Herkennen jullie mij nog? Ik ben het, Jasmijn Simsnieuws. Toen jullie mij voor het laatst zagen was ik nog een kleine peuter. Ik ben wat groter en wijzer geworden. Zoals jullie zien woon ik niet meer in Aurora Skies. Toen ik jongvolwassenen werd ben ik gelijk weggegaan. En aangezien ik van warmte hou, ben ik verhuist naar Sunlit Tides. Het is echt een geweldig eiland. Het is mijn doel om Generatie 2 te voltooien. Helaas heb ik daar niet zo’n zin in…….


Hoofdstukken
~Hoofdstuk 1
~Hoofdstuk 2
~Hoofdstuk 3
~Hoofdstuk 4
~Hoofdstuk 5
~Hoofdstuk 6
~Hoofdstuk 7
~Hoofdstuk 8
~Hoofdstuk 9
~Hoofdstuk 10

Laatst gewijzigd door Koen op di 16 sep 2014, 14:59, 16 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 2 (Koen) ~ Proloog

~ Hoofdstuk 1 ~

Afbeelding

In woon nu al een tijdje in Sunlit Tides. Het was snel duidelijk dat Aurora Skies niet mijn plek was. Het was daar veel te koud en gewoon niet gezellig. Ik had al snel een leuk plekje hier in Sunlit Tides gevonden. Ik wilde gelijk gaan, met de erfenis in mijn broekzak. Helaas was de notaris er niet mee eens. Want ik moest in het huis blijven, op diezelfde kavel. Hier had ik geen zin in. Dus ik heb het huis op magische wijze hier in Sunlit Tides neergezet.

Afbeelding

Ik vond ons huis altijd al heel lelijk! Dus ‘toevallig’ ging het huis, ook op magische wijze, kapot. Dus kreeg ik een budget van 30.000 Simoleons van de verzekering. Hiervan heb ik het huis laten maken. De architect was een beginneling. Maar ik ben er tevreden mee. Misschien iets te donker, maar dat past bij onze huidige wapen van de familie Simsnieuws ( :P )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben tevreden met de inrichting, lekker veel roze. Ik hou van roze, het in tenslotte mijn lievelingskleur. Ook ben ik erg blij met de keuken. En mijn slaapkamer is ook lekker groot, dan komt altijd wel van pas ( ;) )

Afbeelding

Je zal het niet verwachten, maar ik ben niet de domste. Die slimheid heb ik denk ik van mijn vader. Mijn moeder was niet zo slim. Ook wil ik graag mensen helpen die het moeilijk hebben. Toen ik jong was had ik eigenlijk alleen de kinderoppas. Dat gun ik niemand. Daarom probeer ik zoveel mensen te helpen. Een baan in het ziekenhuis paste daarom het beste bij mij, vond ik.

Afbeelding

Ik hou gewoon van gezelligheid, daarom dat ik graag uit ga. Want voordat ik het weet kom ik een leuke man tegen. Die zie ik dan een ‘leuke avond’ en dan nooit meer. Mijn vader was er nooit. En ik weet niet hoe, maar daardoor heb ik gewoon geen zin in een relatie. Want ik wil niet zo eindige als mijn moeder, in een depressie.

Afbeelding

Hier in Sunlit Tides stikt het van de mannen die graag een leuke avond willen doorbrengen met een knappe dame zoals mij. Ik flirt erop los, hier ben ik heel goed in. En het liefst neem ik elke avond een andere man mee, naar een andere plek. Voor je weet wel wat ( ;) )

Afbeelding

Helaas ben ik ook populair bij de mannelijke tieners….

Writes Note
Misschien dat jullie het al door hebben. Maar de eigenschappen van Jasmijn zijn flirterig, genie, houdt van warmte, goed en bindingsprobleem . Haar levenswens O Jaa! op 5 verschillende plekken met 5 andere Sims :)

Laatst gewijzigd door Koen op do 28 aug 2014, 16:23, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie