Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie wil jij zien als de stamhouder van generatie 3?

1. Daniël
4
24%
2. Kendal
9
53%
3. Micheal
4
24%
Totaal aantal stemmen: 17

108 berichten • Pagina 2 van 6

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 2 (Koen) ~ H1

~ Hoofdstuk 2 ~

Afbeelding

Na een lange dag werken is het wel eens tijd voor een lekkere maaltijd. Ik heb promotie gemaakt tot ondersteken schoonmaakster. Ze probeerde het waarschijnlijk zo chique mogelijk te maken. Maar het is echt niet zo. Hopelijk krijg ik snel weer een promotie. Dan mag ik de ambulancebroeders gaan helpen.

Afbeelding

Een ding mis ik wel aan vroeger, het eten. Mijn moeder was een kokkin en kon heel lekker koken. Jammer genoeg heeft ze mij dat niet geleerd. Ik heb wel vaak goed opgelet, maar dat proef je helaas niet. Mijn kookkunsten mogen ook wel wat omhoog gaan.

Afbeelding

‘Jij moet later kinderen krijgen. Die kinderen moeten ook weer kinderen krijgen. En deze kinderen moeten ook weer kinderen krijgen. Totdat wij uiteindelijk 10 generaties hebben.’ Dit is wat mijn moeder tegen mij zei, toen ik nog een tiener was. Aangezien ik haar enigste kind was, werd ik de stamhouder van generatie 2. Ik had geen keus zei ze: 'Dit is je lotsbestemming.' Ik had niet eens een keus, daarom vind ik het zo erg. En aan kinderen hoef ik nu niet te denken.

Afbeelding

Afbeelding

Ik had hier wel eens over gelezen, maar ik wist niet dat ze echt bestonden! Er landde opeens een ufo op mijn kavel. Daaruit kwam gewoon een Alien! Geen idee was ze/hij, geen idee was het eigenlijk was, kwam doen. Uiteindelijk hebben we een potje geschaakt samen. Want ik moet mijn inzicht verbeteren om promotie te maken.

Afbeelding

Een aantal dagen later had ik uiteindelijk promotie gemaakt. Dus ik kon uiteindelijk mee met de ambulancebroeders. Ook ging ik vaak om met de mensen die in het ziekenhuis lagen, zoals Alonso. Hij is erg ziek. Ook heeft zijn vriendin hem verlaten. Dus praat ik vaak met hem.

Afbeelding

Afbeelding

Ik vermaak me wel met Alonso. Het een erg grappige man! Zo liet hij een stukje zien uit een kinderfilm. ‘Wat is dat slecht getekend!’, riep ik. En we lagen dubbel van het lachen. Voor een ziek iemand heeft Alonso nog genoeg humor.

Afbeelding

Ik had een lummeldag. Ik had er nog nooit van gehoord. Volgensmij een nationale feestdag hier in Sunlit Tides, want echt elke inwoner was vrij. Ik heb mijn beste vriendin op het eiland ook al gevonden. Ik noem haar altijd Yang, bij haar achternaam. Wij hebben samen hetzelfde probleem, slim en aantrekkelijk. Waardoor we nooit serieus worden genomen.

Afbeelding

Ik en Yang gingen meedoen aan een waterballonnen gevecht. We hadden het allebei warm, dus dit was een goede manier om af te koelen. Ik en Yang tegen twee andere mannen. Waarvan er eentje redelijk aantrekkelijk was. Ik maakte een perfecte waterballon. Klaar om te gooien!

Afbeelding

Ik ken blijkbaar mijn eigen krachten niet. Want ik gooide zo hard dat de redelijke aantrekkelijke man achterover viel. Dat was niet mijn bedoeling, echt niet! Maar dit was natuurlijk wel een goed excuus om hem beter te leren kennen.

Afbeelding

‘Gaat het wel?’, vroeg ik aan de redelijk aantrekkelijke man. Ik kreeg te horen dat het wel goed met hem ging. Ook had de redelijk aantrekkelijke man een naam, Patrick Plezant. Hij zei dat hij hier was voor een zakenreis. Hij is namelijk een goede voetballer. Dat wekte natuurlijk gelijk interesse bij mij op.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik en Patrick hebben een leuke dag verder gehad. Yang zag gelijk mijn interesse in Patrick. Dus ik wist zeker dat hij van mij was. Jammer genoeg had hij geen tijd voor een ‘leuke avond’, want hij had daar geen tijd meer voor. ‘Ik zie je nog wel’, zei Patrick met een knipoog.

Afbeelding

Ik besloot te lopen naar huis, goed voor mijn conditie. Onderweg begon het opeens te regenen. Ik pakte snel mijn paraplu die op magische wijze verscheen. Toen ik bijna thuis kwam zag ik die tiener weer! Hij zat op het bankje voor zijn school.

Afbeelding

Ik was bang dat hij op mij zat te wachten. Dus rende snel weg. Maar hij bleef gewoon zitten. Ik stopte, waarom komt hij niet achter mij aan? Normaal achtervolgd hij mij stiekem. Zelfs een ezel zou snappen dat er iets niet klopte. Dus ik met mijn goede hart liep terug en ging naast hem zitten.

Afbeelding

'Oké, het is midden in de nacht en jij zit hier alleen. Normaal gesproken achtervolg je mij stiekem, dat doe je nou ook niet. Wat is er aan de hand Nick? Zelfs ik snap dat dit niet helemaal klopt.'

Afbeelding

Nick zuchtte: ’Ik zal het wel even uitleggen.’ Nick zei dat hij uit huis was gezet. Op dit moment woont hij bij zijn oma. Want allebei zijn ouders zijn overleden. Hij vertelde dat hij verliefd was geworden op een jongen. ‘Een jongen?’, zei ik verbaast. ‘Ik val op jongens en meisjes’, zei Nick half lachend. Zijn oma kwam hier achter. Ze was het hier niet mee eens. Dus werd Nick uit huis gezet. ‘Dus je bent van plan om hier, op dit bankje, te gaan slapen?’ ‘Ja, eigenlijk wel’, zei Nick. Ik kreeg meteen medelijden met Nick. Dus ik kon maar een ding doen.

Afbeelding

Loop maar met mij mee, vanavond slaap je bij mij thuis. Op de bank voor de duidelijkheid.

Laatst gewijzigd door Koen op vr 29 aug 2014, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 2 (Koen) ~ H2

~ Hoofdstuk 3 ~

Afbeelding

Een tiener in huis is leuk voor een dagje. Maar daarna wil je graag weer alleen zijn. Daarom dat ik besloot samen met Nick naar zijn oma te gaan, om het probleem op te lossen. Ik legde Oma uit dat het niet uit maakt op wie je valt. Ik was erg beleefd, jammer genoeg Oma niet.

Afbeelding

‘Bepaal je eigen regels maar Meissie. Maar ik wil geen man die van andere mannen in huis.’ Daarna liep ze weg. Wat een leuke Oma zeg.

Afbeelding

‘Bedankt dat je probeerde te helpen Jasmijn. Dat waardeer ik echt. Misschien dat ik wel bij mijn vriendje kan blijven.’ Ik hoop maar dat Nick bij zijn vriendje kan blijven.

Afbeelding

Afbeelding

Ook kwam Patrick nog even langs, in de avond. Gek genoeg wil hij overdag nooit komen. Patrick is stiekem erg verlegen. Dat denk ik tenminste. Want erg flirterig is hij niet, maar je kan zien dat hij het graag wil. Zoenen wou hij nog niet, maar knuffelen op de bank gelukkig wel.

Afbeelding

Ook begon ik mijn tuintje zo saai te vinden. Maar ik wil gewoon niet al mijn geld uitgeven aan een mooie tuin. Ik ben aan het sparen voor een beter bed. Misschien dat ik met weinig er toch iets leuks van kan maken.

Afbeelding

Afbeelding

Er lagen een aantal zaden op mijn kavel. Deze pakte ik dan en plantte in de grond. Zo komt er uiteindelijk een mooi plantje. In totaal heb ik nu zo’n 8 zaden geplant. Ik heb er een aantal bij moeten kopen in de supermarkt. Maar nu vind ik het nog steeds te leeg.

Afbeelding

Ik vind die bananenbladeren helemaal geweldig. Net als die bijpassende bomen die erbij horen. Dus daarom heb ik ze gekocht. Zouden ze ook zaden voor bananenbomen hebben in de supermarkt?

Afbeelding

Binnenkort krijg een promotie! Dat hoop ik tenminste, want mijn vaardigheden van inzicht zijn vrij goed. Ik kwam net terug met de ambulance. Loop ik gewoon Patrick tegen het lijf. Patrick zag mijn verbaasde gezicht al. ‘Gevallen tijdens het voetballer’, lachte hij. Na het werk gingen we nog even samen eten in de kantine van het ziekenhuis, erg romantisch. Daarna bood Patrick aan om mij naar huis te brengen, want ik was te voet.

Afbeelding

Zoals ik al zei is Patrick erg verlegen, dat denk ik. Hij heeft gewoon de kans om mij te zoenen. Maar hij doet gewoon helemaal niks! Daarna besloot ik maar eens een keer de leiding te geven. Dus ik pakte hem vast en zoende hem. Het duurt mij gewoon veels te lang.

Afbeelding

Afbeelding

Patrick werd opeens een stuk minder verlegen. Hij beantwoorde mijn verlangen. Hij pakte mijn hand en we rende richting het gemeentehuis. Voor een ‘leuke avond’ waar we allebei zolang op hadden gewacht.

Afbeelding

Dit keer zat ik gewoon voor de lol te schaken. Ik was net klaar met werken en had een frisse douche genomen. Toen hoorde ik een auto. Ik keek naar buiten en zag een taxi. Toen ik goed keek zat Nick hierin. Dus ik rende naar buiten.

Afbeelding

Blijkbaar rende ik minder hard dan verwacht. Want het was opeens al donker. ( :sweatdrop ) ‘Nick, wat is er aan de hand?’, vroeg ik verbaast. ‘Mijn vriendje heeft het uitgemaakt. Blijkbaar was ik niet aantrekkelijk genoeg. Ik wist geen andere plek om naartoe te gaan.’ Ik kreeg een idee in mijn hoofd, waar ik al gelijk spijt van kreeg. ‘Nick, jij werd toch bijna een jongvolwassenen?’ Nick reageerde verbaast: ‘Klopt, over een aantal dagen. Waarom?’

Afbeelding

Je mag hier blijven wonen totdat je bent opgegroeid tot jongvolwassenen.

Writes Note
Nick zit nu echt in het huishouden. Ik heb hem samen met een andere Sim in later trekken en daarna heb ik die Sim uitgezet. Volgensmij mag dat wel 8-)

Laatst gewijzigd door Koen op vr 29 aug 2014, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 2 (Koen) ~ H3

Leuke update, je hebt een ontzettend leuke schrijfstijl. Kan niet wachten tot de volgende update!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10G Forum Dagboek ~ Generatie 2 (Koen) ~ H3

~ Hoofdstuk 4 ~

Afbeelding

Ik had weer eens een vrije dag. Waar ik geen zin in had. Want ik wil gewoon geld verdienen. Daarom besloot ik er een leuke dag van te maken. Ik zou met Yang en Nick iets leuks gaan doen. Ik besloot om Alonso ook mee te nemen. Want heel de dag binnen een het ziekenhuis lijkt mij maar niks.

Afbeelding

‘Jasmijn, ik vind het echt leuk dat ik mee mag. Maar moet ik echt al deze kleren aan? Ik loop er zo gek bij en het is snikheet!’ ‘Je mag gewoon niet verkouden raken, dus je houdt je kleren gewoon aan. En sorry, ze hadden geen andere broek.’

Afbeelding

Nick en Yang stonden al klaar. Nick was zo te zien erg druk met bellen. En Yang keek niet al te vrolijk naar Nick. Yang snapt nog steeds niet waarom ik hem in huis heb genomen. Ik vond het gewoon te zielig om hem op straat te laten. En binnenkort is hij toch een jongvolwassenen. Dan kan hij op zichzelf wonen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We hadden een leuke dag gehad. Ik heb me erg vermaakt met Yang op de schommels. En Alonso kreeg me weer aan het lachen. Ook konden ik en Yang eventjes ons lichaam showen toen we gingen zonnen. Helaas is er weinig zon in de schaduw en nog minder mannen op deze bij verlaten kavel. Ook kan Nick bijzonder goed schilderen!

Afbeelding

Afbeelding

En toen was Yang opeens jarig. Je zag aan Yang gewoon dat ze hier niet blij mee was. Ik vond dit erg leuk. Kon ik eindelijk zien of Yang de waarheid spreekt over haar leeftijd. Ik hoopte zo dat ze een oudere werd! Jammer genoeg werd ze een volwassenen.

Afbeelding

De dag was bijna voorbij. Dus ik besloot Alonso terug te brengen naar het ziekenhuis. Voor een persoon die erg ziek is heeft Alonso nog goede ogen. Want ik merk gewoon dat hij mijn bikini erg mooi vind.

Afbeelding

Opeens pakte Alonso mijn hand vast. Hier schrok ik toch wel van, ik had het niet verwacht. ‘Lieve Jasmijn’, begon hij. ‘Bedankt voor deze leuke avond, maar ik heb toch een klein vraagje aan je.’ Het is maar wat je een klein vraagje noemt. Hij zei dat hij de uitslag had gekregen van een test. Hij had niet lang meer. En voor zijn dood wilde hij gewoon een ‘leuke avond’ met een mooie vrouw. Ik kreeg veel medelijden met Alonso. Ik wilde ik hem die wens laten vervullen.

Afbeelding

Dit is voor alle mensen die het moeilijk hebben in het ziekenhuis. Want dit is dus echt maar eenmalig!

Laatst gewijzigd door Koen op za 30 aug 2014, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie