Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

63 berichten • Pagina 3 van 4

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

Ik heb er zin in :swing

Nu alleen hopen dat ik niet aan de beurt ben wanneer ik op vakantie ben.
Maar dat ligt aan de personen die voor mij aan het spelen zijn.

Komt hopelijk wel goed :thumbsup

En ik dacht dat abctje liever G3 had, weet niet of dat erg veel uitmaakt voor haar.
Afbeelding
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

Klein vraagje, mag er tijdens het verhaal wél cc gebruikt worden? Maar dat dan voor de volgende begint de sim naar de kapper gaat ofzo( I know, bij sims is er geen kapper xD) waardoor het bv. cc-haar weg is. Dat is natuurlijk een dom voorbeeld, maar ik hoop dat iedereen weet wat ik bedoel. en beter voorbeeld is een speciaal kledingstuk dat er enkel in cc-vorm is maar dat de sim dan maar tijdelijk draagt.
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

@Koen, dat vind ik helemaal niet erg hoor, ik heb dan toch vakantie. :)

Ik ben benieuwd naar de 3 sims waar we uit mogen kiezen, zijn Store-spullen wel toegestaan trouwens? Dat je, net zoals Gitte zegt, die aan het einde van de generatie vervangt door basis-kleding mocht de gene na jou de spullen niet hebben?
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

^Anders spreek je dat via pm af met de persoon voor je en na je? Dan kun je voor jezelf kijken wat je hebt en niet?

Nog een puntje, we kunnen elke generatie een andere wereld doen, wat heel gaaf is, maar dan botsen we op het probleem dat gen.10 straks niet een van die laatste heeft? Misschien kunnen we met z'n allen zoiets afspreken bv via p'm zodat het nog wel een verrassing is voor de rest?

De werelden:



Appaloosa Plains
Oasis Landing Vooruit in de Tijd (ik weet niet of je het hier geldt dat je net als bij wa maar 3 dagen kan blijven)
Bridgeport
Isla Paradiso
Moonlight Falls
Sims Universiteit (dan is een deel van je gen. dus maar aanwezig waarschijnlijk)
Starlight Shores
Sunset Valley
Twinbrook
Roaring Hights
Dragon Valley
Aurora Skies
Midnight Hollow
Riverview
Monte Vista
Hidden Springs
Lunar Lakes
Barnacle Bay
Lucky Palms
Sunlit Tides

Het zijn er inclusief de universiteit en Oasis Landing 20, dus 2 persoon :P
Het is dus een enorm ruime keuze en ook zeker mogelijk. Ik weet niet of je dit een leuk idee vinden maar zo krijg je ook als het ware een beetje een tour door de simswereld. We kunnen ook gewoon starten en kijken hoe ver we komen, punt is dat ik een beetje een beperkt aantal werelden heb x')


Tuurlijk ,Why Not V Ik bedoelde alleen maar dat ik het persoonlijk heel gaaf vond om een soort van tour te krijgen. Als je voor de tweede keer in Dragon Valley komt heb je toch een beetje zo'n gevoel van ohja, alweeer ... k dan. Mijn mening hoor xD

Het was gewoon een voorstel, in ieder geval zouden 5 verschillende werelden toch wel moeten lukken?

Laatst gewijzigd door Lestis op di 27 mei 2014, 18:34, 2 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

Lestis schreef:^Anders spreek je dat via pm af met de persoon voor je en na je? Dan kun je voor jezelf kijken wat je hebt en niet?

Nog een puntje, we kunnen elke generatie een andere wereld doen, wat heel gaaf is, maar dan botsen we op het probleem dat gen.10 straks niet een van die laatste heeft? Misschien kunnen we met z'n allen zoiets afspreken bv via p'm zodat het nog wel een verrassing is voor de rest?
de familie kan toch ook 2 keer in dezelfde wereld wonen?
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

gitte2001 schreef:Klein vraagje, mag er tijdens het verhaal wél cc gebruikt worden? Maar dat dan voor de volgende begint de sim naar de kapper gaat ofzo( I know, bij sims is er geen kapper xD) waardoor het bv. cc-haar weg is. Dat is natuurlijk een dom voorbeeld, maar ik hoop dat iedereen weet wat ik bedoel. en beter voorbeeld is een speciaal kledingstuk dat er enkel in cc-vorm is maar dat de sim dan maar tijdelijk draagt.
Ik zal het even met het team overleggen! Zelf denk ik dat dat geen probleem moet zijn. Geldt ook voor store spullen wat abctje vraagt. Zolang je sim maar helemaal vrij is van CC en store downloads als het naar de volgende persoon gaat. Maar jullie horen nog van me!
Koen schreef:Ik heb er zin in :swing

Nu alleen hopen dat ik niet aan de beurt ben wanneer ik op vakantie ben.
Maar dat ligt aan de personen die voor mij aan het spelen zijn.

Komt hopelijk wel goed :thumbsup

En ik dacht dat abctje liever G3 had, weet niet of dat erg veel uitmaakt voor haar.
abctje schreef:@Koen, dat vind ik helemaal niet erg hoor, ik heb dan toch vakantie. :)

Ik ben benieuwd naar de 3 sims waar we uit mogen kiezen, zijn Store-spullen wel toegestaan trouwens? Dat je, net zoals Gitte zegt, die aan het einde van de generatie vervangt door basis-kleding mocht de gene na jou de spullen niet hebben?
Ik dacht dat er eerst stond zo rond generatie 3.. Dat had ik opgeschreven op m'n kladblokje. Maar als het niet uitmaakt dan laten we het zo! En anders kan het natuurlijk nog aangepast worden =D

Echt super dat jullie allemaal zo enthousiast zijn! :D
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

@Lestis, dat gebeurt vanzelf denk ik wel. Maar meestal ligt het aan het personage in welke wereld je gaat spelen. Dus dat wordt later meestal bepaald.

@abctje, gelukkig :D

Ik heb zelf de laatste paar uitbreidingen van de Sims 3 niet, ook een aantal accessoirepakketten niet.
Maar dat komt helemaal goed. Dus abctje hoeft zich geen zorgen te maken.

Edit

^Dan heb ik liever Generatie 2, als abctje dat niet erg vindt.
Want ik ben bang dat ik op vakantie ben als ik Generatie 3 moet gaan doen :$

Laatst gewijzigd door Koen op wo 28 mei 2014, 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

Tijd om te stemmen!

Hier zijn ze dan! De Sims waaruit jullie kunnen kiezen voor de eerste generatie, want wat moet je nou zonder Sim? Voor deze challenge zijn drie Sims gemaakt, twee vrouwen en een man. Nu is het aan jullie, de deelnemers, om in de poll te reageren met wie jij graag als Sim van generatie 1 ziet! In het geval van een gelijkstand zal er nog een aparte poll komen tussen deze twee Sims! Er kan tot maandag 19:00 gestemd worden.

Dan hier de Sims waar uit gekozen kan worden:

Sim 1: Daphne Simsnieuws
Afbeelding

Afbeelding

Eigenschappen:
- Flirterig
- Geboren kok
- Houdt van buiten
- Klunzig
- Vriendelijk

Levenswens: Beroemde 5-sterrenkok
Favorieten:
- Gegrilde zalm
- R&B
- Lichtpaars
Sterrenbeeld: Tweeling

Sim 2: Joyce Simsnieuws
Afbeelding

Afbeelding

Eigenschappen:
- Artistiek
- Feestbeest
- Onweerstaanbaar
- Op familie gericht
- Vriendelijk

Levenswens: Meester in de kunsten
-Spaghetti
- Songwriter
- Groen
Sterrenbeeld: Steenbok

Sim 3: Luca Simsnieuws
Afbeelding

Afbeelding

Eigenschappen:
- Goed gevoel voor humor
- Handig
- Hopeloze romanticus
- Vriendelijk
- Waaghals

Levenswens: Een astronaut worden
- Verrassingsstoofpotje
- Rock
- Rood
Sterrenbeeld: Kreeft

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie