Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

63 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

10 generaties op SimsNieuws - uitslag! (Zie pagina 4)

Afbeelding
Generatie na generatie lezen wij de spannendste verhalen over Sims die hun leven leiden. Iedere familie is weer anders en iedere Sim is weer anders. Na alle 10G's die op het forum zijn verschenen leek het ons leuk om met leden een 10G te starten, dit houdt dus in dat er tien mensen totaal mee doen en dat er principe 10 verschillende verhalen komen. We zullen dus het verhaal volgen van een familie, tien generaties lang en elke generatie wordt verteld door een ander lid! Belangrijk: Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Laat weten of je mee wil doen en welke generatie je wil doen! We willen graag 1 juni al beginnen met dit SimsNieuws 10G dagboek.

De eerste generatie:

De eerste generatie mag beginnen met een Sim naar keuze, deze moet geen CC bevatten want niet iedereen wilt/heeft CC in zijn of haar spel. Je Sim moet echt beginnen als in een normale 10G. Een kleine woning, veel werken en normaal verdienen. Cheats zijn niet toegestaan.
Wanneer de eerste generatie erop zit (dit mag je zelf bepalen wanneer) dan draag je het stokje over naar degene die de tweede generatie gaat doen. Hij of zij neemt het huis en de familie over. Dit kun je doen via het huis en je familie te uploaden via TheSims3.com of de gewenste site die jij wilt.

Eventuele vriendschappen raken hierdoor verloren. Houd hier wel rekening mee!

Deelnemers:

Gen 1: Morsmordre
Gen 2: Koen
Gen 3: abctje
Gen 4: Ravia
Gen 5: WoodWolf
Gen 6: Gitte2001
Gen 7: Froos
Gen 8: Lestis
Gen 9: minermb
Gen 10: Dave

Reservelijst:
1. Lieke
2. Eenhoorn

Let wel op ! Een 10G kost ontzettend veel tijd, om zowel een verhaal te maken als te spelen met je familie. Het is echt nodig dat je voldoende tijd hebt om te spelen. Als je 4 weken geen update doet moet er iemand voor je in gaan vallen. Dit zou zonde zijn, want het liefst wil je natuurlijk je eigen verhaal afmaken!

Een dagboek waarin we het verhaal volgen van een familie, tien generaties lang en dat is heel lang! Velen van ons hebben simpelweg geen tijd of geduld om dit vol te houden, maar samen zijn we sterker! Daarom willen we graag een 10G dagboek maken met onze leden. Dit betekent dat elk lid één generatie gaat vertellen. Dit dagboek zal extra aandacht krijgen op SimsNieuws, dus dat betekent meer lezers voor je verhaal! Wel is belangrijk dat je weet hoe je een dagboek moet maken en dat je tijd hebt. Elke generatie heeft tien weken om zijn of haar verhaal te vertellen, dan is het tijd voor de volgende. Je zal dus ook een beetje moeten plannen. Op ons forum hebben we veel ervaren dagboekmakers en daarom willen we het wat spannender maken met een uitdaging voor elke generatie! Niet iedereen krijgt zijn uitdaging aan het begin van zijn generatie, het moet wel spannend blijven.

Dus kort de regels:
* Je hebt tien weken de tijd en zorgt dat je binnen deze tijd het verhaal van jouw generatie vertelt
* Je houdt rekening met de vorige generatie, het moet een logisch verhaal zijn
* Je moet de nieuwe generatie op de officiële De Sims 3 site zetten of beschikbaar stellen op Mediafire zodat de volgende verder kan spelen met de Sim.
* Je gebruikt geen Custom Content of downloads.
* Heb je vier weken geen update geplaatst? Dan zal iemand anders jouw generatie overnemen of jouw generatie wordt geskipt.
* Is er iets mis terwijl het jouw beurt is of je wilt je toch uitschrijven? Laat dit dan op tijd weten aan één van de teamleden!

Maar de allerbelangrijkste regel is wel, laten we er een mooi verhaal van maken!

Schrijf je vandaag nog in voor de leukste (aankomende) 10G van het forum, gemaakt door jullie zelf! Deelnemers zullen binnenkort een PM krijgen met informatie en hun generatie.
Afbeelding
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

Cool! Ik wil wel meedoen :D en ja ik heb veel tijd (vanaf 16 juni heb ik wel een weekje gigantische toetsen op 100 punten ofzo maar ik kan dan nog steeds elke dag op de computer :P ) ik zal proberen geen cc te gebruiken (A)het maakt trouwens niks uit voor mij wanneer, maar als ik dan toch moet kiezen het liefst ergens in het midden.

Laatst gewijzigd door gitte2001 op zo 18 mei 2014, 19:27, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

Ik zou ook wel mee willen doen, binnenkort is het vakantie dus dan heb ik volop tijd! :)
Aangezien wij aan het eind van de zomervakantie nog twee weekjes weg gaan, zou het mooi zijn als ik ergens in het begin kan. Gen. 3?

Laatst gewijzigd door abctje op zo 18 mei 2014, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

Ik zou het leuk vinden om mee te doen maar moet dan wel echt aan het eind van de zomervakantie. Ik heb voor de zomervakantie al nauwelijks tijd voor mijn eigen en we gaan de eerste 4 weken op vakantie. Vraagje? moet je 10 weken bezig zijn met je generatie? Dan zijn we namelijk 100 weken bezig O.o?

Ok dan ga ik het in 2/3 weken doen. bedankt :)

Laatst gewijzigd door Lestis op zo 18 mei 2014, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

leuk idee!

ik zal er nog even over nadenken of ik ook mee ga doen, aangezien ik niet altijd zin of tijd heb om sims te spelen
en aangezien ik ook super veel downloads gebruik, zien mijn sims er raar uit zonder :'3

maarrr, ik zeg het nog wel of k mee doe of niet!
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

Ik wil ook graag meedoen!
Het liefste heb ik generatie 2/3.
Generatie 1 zou geen probleem zijn, maar ik kijk liever eerst hoe degene van G1 het doet (A)

Heb wel een aantal vragen:
-Is het de bedoeling dat we in Sunset Valley blijven? Aangezien iedereen die buurt heeft? Of mag je ook gewoon het huishouden met de kavel oppakken en in een andere buurt neer zetten?

-Mag je ook een 'mysterie' bedenken die een aantal generaties achtervolgd?

-Hoeveel hoofdstukken moet je minimaal maken?

Edit
V Bedankt :D

Laatst gewijzigd door Koen op di 20 mei 2014, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

Dan zal ik het gelijk voor je beantwoorden!

Van mij mag je verhuizen naar andere steden maar in de orginele 10G is het de bedoeling dat je in het zelfde huis blijft. Een twist is altijd leuk natuurlijk maar het kunnen dan geen store werelden zijn, niet iedereen heeft deze!

Van mij mag je ook een mysterie bedenken! Alleen maar leuk!

Je moet sowieso wel 5 hoofdstukken hebben maar een maximaal is er naar mijn idee niet :)
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

Ik heb de sims 3 al een tijdje niet meer gespeeld, maar het lijkt me wel leuk om mee te doen. Ik wil wel ergens aan het einde beginnen. Misschien generatie 8/9?
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

Al meerdere mensen hebben inderdaad laten weten dat ze graag mee willen doen.
Alleen niet iedereen heeft laten weten welke generatie hij/zij het liefste wil doen, ook hebben sommige meerdere opties opgegeven.

Dit is wat we tot nu toe ongeveer hebben van de mensen die hebben laten weten welke generatie ze graag willen doen:
Generatie 1. ? (Misschien Dave, aangezien hij bijna klaar is met school)
Generatie 2. (Koen)
Generatie 3. ABC'tje (Koen)
Generatie 4. Ravia
Generatie 5. (Lestis) WoodWolf
Generatie 6. (Lestis)
Generatie 7. (Froos) (Lestis)
Generatie 8. (Froos) (Lestis) (minermb)
Generatie 9. (minermb)
Generatie 10. ?

Laatst gewijzigd door Koen op di 20 mei 2014, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

Geef mij maar liever 7 of 8 als het kan?
minermb 9? Froos en ik 7 en 8? Froos wil je liever 7 of 8? Qua geschatte data komt 8 mij beter uit. Kies maar :)

Edit: je bent morsmordre vergeten die graag als eerste wilde ;)

Laatst gewijzigd door Lestis op di 20 mei 2014, 18:27, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie