Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

63 berichten • Pagina 2 van 4

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

Koen schreef:Al meerdere mensen hebben inderdaad laten weten dat ze graag mee willen doen.
Alleen niet iedereen heeft laten weten welke generatie hij/zij het liefste wil doen, ook hebben sommige meerdere opties opgegeven.

Dit is wat we tot nu toe ongeveer hebben van de mensen die hebben laten weten welke generatie ze graag willen doen:
Generatie 1. ? (Misschien Dave, aangezien hij bijna klaar is met school)
Generatie 2. (Koen)
Generatie 3. ABC'tje (Koen)
Generatie 4. Ravia
Generatie 5. (Lestis) WoodWolf
Generatie 6. (Lestis)
Generatie 7. (Froos) (Lestis)
Generatie 8. (Froos) (Lestis) (minermb)
Generatie 9. (minermb)
Generatie 10. ?
ik had gezegd dat ik ergens in het midden wil, en dus generatie 4,5 of 6. eventjes voor de duidelijkheid ;)
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

Als jullie nog een invaller nodig hebben of als er nog iemand afvalt zou ik begin van de vakantie ook wel 2/3 weken een generatie willen onderhouden. Ik kan niet alle weken, maar heb begin juli al zomervakantie en dan komt het eigenlijk wel goed uit.
Maar jullie hebben er nu eerst genoeg zie ik, dus ik zal me niet opdringen :)
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

Froos wil je liever 7 of 8? Mij komt 8 beter uit maar dan zouden wij op 7 en 8 kunnen en minermb op 9?

Generatie 1. Morsmordre
Generatie 2. Koen
Generatie 3. ABC'tje
Generatie 4. Ravia
Generatie 5. WoodWolf
Generatie 6. Gitte
Generatie 7. Froos
Generatie 8. Lestis
Generatie 9. minermb
Generatie 10. Dave

Dit is puur een idee gebaseerd op wat iedereen ongeveer wil. Alleen Dave staat dan op 10 :/, sorry. We kunnen ook alles een plek opschuiven en dan morsmordre 1 Dave 2 en dan alles een plekje opgeschoven. Dat wil zeggen dat minermb de laatste generatie doet.

Laat me even weten wat jullie hier van vinden. Ik baseer het puur op wat er ongeveer stond, sorry als ik iemand verkeerd heb neergezet :sweatdrop

V Nou ja Dave zei dat hij 11 weken vrij had. Nothing personal Dave als je als eerste wil kan dat natuurlijk ook. Als je maar aangeeft welke je kan :P

Laatst gewijzigd door Lestis op di 20 mei 2014, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

Wat veel lijstjes opeens xD

Het is inderdaad een beetje balen dat niet iedereen gelijk zei welke generatie hij/zij wil doen. Wij de eerste hebben eigenlijk het eerste recht.

Wel zielig dat Dave als laatste zou moeten als hij al vroeg klaar is met school :fluit

En was inderdaad Morsmordre vergeten :sweatdrop

Maargoed, dit mogen de teamleden van Simsnieuws oplossen :P
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

Mij maakt het helemaal niet uit wanneer ik aan de beurt kom, tien generaties worden er echt niet in een paar weken doorgejast, dus ik verwacht dat je met generatie 10 pas aan maanden later moet denken. Mij maakt het echt niet uit hoor, ik vind het al leuk als ik deel kan nemen!
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

Ok dus als Froos en Ravia het ook goed vinden nemen we dit lijstje. Mocht er tijdens het maken van deze 10G iets gebeuren kunnen mensen altijd switchen ;)

VV Gitte ik ben juist blij. Ik kan zelf bepalen wanneer ik aan de beurt ben. Ik hoop dat ik niet iets met adoptie of sims vermoorden heb x) Ik ben meer van het reizen of dieren :x *crossed fingers* Let eight be great xD

Sinds ik en Froos nu toch verwisseld zijn ga ik maar hopen met 7 x) Ik hoop dat het met de tijd ei ik geschat heb uitkomt, ander kan ik hopelijk nog altijd wisselen?

Laatst gewijzigd door Lestis op ma 26 mei 2014, 20:47, 2 keer totaal gewijzigd.

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

Ik ben vooral benieuwd wat mijn uitdaging wordt voor de generatie die ik ga doen.
Natuurlijk hoop ik iets leuks :D

Edit
V Doen ze wel hoor, wij helpen ze alleen een beetje :)

Laatst gewijzigd door Koen op ma 26 mei 2014, 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: 10 generaties op SimsNieuws - Inschrijven

De inschrijvingen zijn gesloten! Het ging ontzettend snel en we hebben zoveel mogelijk met iedereen zijn wensen rekening gehouden. Hieronder zie je de lijst. We kunnen nog niet helemaal beginnen want wat is een familie zonder een begin?! Daarom zullen deze vrijdag 3 Sims de revue passeren en jij moet kiezen met welke Sim we deze uitdaging gaan starten! Je hebt tot zondag 20:00 de tijd, hierna zullen we kunnen beginnen met onze grote uitdaging!

Deelnemers:

Gen 1: Morsmordre
Gen 2: Koen
Gen 3: abctje
Gen 4: Ravia
Gen 5: WoodWolf
Gen 6: Gitte2001
Gen 7: Froos
Gen 8: Lestis
Gen 9: minermb
Gen 10: Dave

Reservelijst:
1. Lieke
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie