Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

220 berichten • Pagina 1 van 11

Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Screens van Lieke - sterfgevallen

Dit is de familie Rake. Misschien kennen jullie Romeo Rake wel uit Bridgeport? Dat is dus de vader in dit gezin. Met mijn sim Stella (hondenliefhebber, vegetariër, milieubewust, goed en sterrenkwaliteit) en haar hondje Nona begon in in Bridgeport een spel. Ze woonde daar in een flatje en heeft verschillende baantjes geprobeerd, maar het was het allemaal niet.

Dit is het gezin op 30 juni 2014 (tienerjongen Nino zit momenteel op een kostschool, dus daar heb ik geen foto van kunnen maken):
Afbeelding

Stamboom van de familie op 20 december 2014:
http://www.familyecho.com/?p=BILNS&c=f8 ... 7545516322

En hieronder begint het verhaal van het gezin vanaf het begin:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Terwijl Romeo nog in een relatie zat, kreeg Stella een oogje op hem en wist hem voor zich te winnen. Ze gingen samenwonen in Stella's kleine appartementje en Romeo verdiende meer dan genoeg met zijn baan in de ordehandhaving niveau 9/10. Hij vroeg haar ten huwelijk op het strand, waar ze spontaan trouwden.
Afbeelding

Stella werd zwanger en ze besloten het strand te kopen en daar een huisje te bouwen. Stella beviel van een tweeling: 2 meisjes (Issi en Lucie). Ondertussen kwam ze erachter dat schrijven echt haar ding was en dat werd haar nieuwe carrière. Romeo en zij hebben allebei 5 beroemdheidssterren. Stella beviel ook nog van een klein jongetje (Nino). Ze huurden een butler in, wat erg goed beviel.
Dit gebeurde allemaal op mijn oude pc, ik heb de familie nu weten over te zetten en ben enthousiast verder gegaan! Ik heb nog weer even in Bridgeport gespeeld, maar vond dat de familie toe was aan een vernieuwende en kindvriendelijke stad: Roaring Heights! Er stond daar nog een prachtig huisje aan de boulevard te koop, mintgroen. Het moest wel opgefrist worden en daar ben ik lange tijd mee bezig geweest. Het is nu klaar en ik heb hier nu een paar losse screens.

Afbeelding
Stella, nog in het huis in Bridgeport, met haar zoontje

Afbeelding
Issi na de verhuizing, een prachtig meisje (artistiek, paardenliefhebber)

Afbeelding
Dit is geen prachtfoto, maar hier zie je de familie goed

Afbeelding
Stella en Nino

Afbeelding

Afbeelding
Stella door de achterdeur gezien

Afbeelding
Issi opgegroeid tot tiener, ze is prachtig! Terwijl ze een ingame-sim is en ik niks aan haar heb veranderd

Afbeelding
Kleine still van de kamer van Issi en Lucie. Issi is momenteel bezig met een schilderij.

Afbeelding
Issi op de overloop

Afbeelding

Afbeelding
Lucie op haar stapelbed dat ze met Issi deelt

Afbeelding
Tijdsprong: Stella was opnieuw zwanger en kreeg een zoontje: Jonah

Afbeelding
Natuurlijk werden ze met de limousine naar huis gebracht

Afbeelding
Issi met haar broertje Nino (ik had eerst Jonah staan, foutje!)

Afbeelding
Issi ging op haar vrije zaterdag in haar eentje naar de boulevard, gezellig haha

Afbeelding

Afbeelding
Jeeej!

Hierbij eindelijk het einde van mijn eerste post, ik hoop regelmatig wat screens te uploaden! X

Laatst gewijzigd door Lieke op wo 26 aug 2015, 13:39, 62 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Screens van Lieke

Erg leuke screens :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Screens van Lieke

Bedankt nog voor jullie reacties! Heel leuk dat je Romeo kent Froos :)

Imme, ik heb even gezocht voor je en dit zijn ze (nummer 17).
http://brntwaffles.tumblr.com/post/5689 ... -converted
Ik gebruik de default omdat ik het veel leuker vind dat de oogkleur genetisch bepaald wordt. Deze default heb ik na lang zoeken op verschillende websites gedownload en ik ben er heel tevreden over.
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Screens van Lieke

Vandaag een tour door het huis van de familie Rake!
De foto's zijn soms een beetje uitgerekt of vanuit een raar perspectief. Dat was helaas niet anders, het zijn geen hele grote kamers.
In Bridgeport had ik een heel andere inrichting, maar de meeste muren en vloeren die in dit huis zaten heb ik gehouden en daar heb ik de inrichting ook op aangepast. Het huis past met deze inrichting veel beter in Roaring Heights dan me een standaard inrichting. Het is echt een veeel te lang bericht geworden, maar ik hoop dat jullie het geduld hebben het te bekijken. Liefs Lieke!

Eerst de plattegronden:
Afbeelding
Het 'dak' (de trampoline paste nergens anders, maar nu is het gat van de trap een beetje raar)

Afbeelding
De tweede verdieping staat eigenlijk helemaal leeg, omdat ik graag alle slaap- en badkamers op 1 verdieping wil hebben. Ik denk dat ik alle hobbyspullen nog een keer hier heen verplaats, wat dit is een beetje zonde van de ruimte. Voor nu geen extra foto's van deze verdieping.

Afbeelding
Deze verdieping is veel in gebruik! Master bedroom, slaapkamer van Issi en Lucie, slaapkamer van Nino en Jonah, overloop met werkplek van Stella, badkamer van de tieners en badkamer van de rest.

Afbeelding
Begane grond. Keuken, eetkamer, slaapkamer butler, hal, woonkamer en achterkamer.

Afbeelding
Afbeelding


Afbeelding
Afbeelding
Slaapkamer van de meisjes

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De overloop

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Master bedroom van Stella en Romeo

Afbeelding
Afbeelding
Vroeger de slaapkamer van Nino, nu zit Jonah er ook bij in. Is niet heel praktisch, maar zoals ik al zei wil ik alle slaapkamers graag op één verdieping. Deze kamer is nogal rommelig.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Badkamer van Nino, Stella en Romeo. Geeft doorgang tot het balkon. Ik heb de deuren ook echt afgesloten voor Issi en Lucie, anders gebruikten ze deze badkamer steeds.

Afbeelding
Dit is dan hun badkamer, daar aan de achterkant hangt een (openbare) douche aan de muur. Vroeger was dit één grote badkamer die aan de kamer van Issi en Lucie grensde, maar ik vond deze verdeling in twee leuker.

Afbeelding
We gaan door met de begane grond: de eetkamer.

Afbeelding
De slaapkamer van butler Jill.

Afbeelding
Afbeelding
De gang/hal.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De woonkamer. Vroeger werkte Stella hier, maar nu doet ze het op de overloop boven.

Afbeelding
De achterkamer (ik weet geen betere naam). Hier is Issi vaak met een peuter en Romeo maakt hier graag drankjes.

Afbeelding
Het toilet.

Afbeelding
Afbeelding
De achtertuin. Hier zitten ze eigenlijk nooit... met feestjes van feestbeest Romeo wordt de buffettafel wel altijd opgediend.

Afbeelding
Afbeelding
De keuken. Ik had hier eerst een frituurapparaat staan, maar ze maakten áltijd gefrituurd ijs. Of Stella maakte gefrituurde bacon, waarna ze misselijk werd omdat ze vegetariër is. Dus die heb ik weg gedaan. Nu maken ze gewoon ijs.

Afbeelding
Stukje vooruin.

Afbeelding
En uitzicht op het water aan de voorkant van het huis.
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Screens van Lieke - nieuwe screens van het gezin

Hallo! Vandaag wat nieuwe screens voor jullie. Eerlijk gezegd weet ik niet helemaal meer hoeveel simsdagen deze foto's voorstellen, maar ik denk iets van 2/3. Ik heb iedereen van het gezin een beetje geprobeerd uit te lichten, zodat de gezinssamenstelling duidelijk is voor jullie.
Er zit geen duidelijke verhaallijn in deze foto's (al zijn ze wel in chronologische volgorde).

Afbeelding
Ik vond de schaduwen die het vuur gaf heel gaaf. Alleen een beetje vaag dat er geen schaduw is van Issi's kapsel.

Afbeelding
Lucie had net alle kikkers losgelaten in haar school en toen ze snel wegrende werd ze op de foto gezet door de paparazzi. Je bent het kind van beroemde ouders, of je bent het niet.

Afbeelding
Close-up van Lucie

Afbeelding
Nino, inmiddels een opgegroeid tot een stoere jongen, heeft niet zo'n zin in zijn huiswerk.

Afbeelding
Met zo'n druk gezin gaat het met de niveau 10 baan van Romeo niet zo goed. Hij probeert zijn inzichtvaardigheid wat op te krikken om zo het carrièrebalkje weer op groen te krijgen.

Afbeelding
Close-up van Romeo, ik vind hem best knap haha

Afbeelding
Het vuurtje

Afbeelding
Afbeelding
En de kleine Nona speurt en jaagt nog steeds de buurt af, ook al is ze nu een oudere

Afbeelding
Stella met Jonah, hij lijkt heel erg op haar!

Afbeelding
Voor Nino, een echte boekenwurm, nog even een slaapverhaaltje van Stella

Afbeelding
Iedereen ging 's nachts zijn bed uit vanwege honger...

Afbeelding
Afbeelding
Jonah voelt zich nog niet zo op zijn gemak bij butler Jill

Afbeelding
En -suprise, suprise- Romeo en Stella kregen als wens nog een kindje te krijgen. Ik vond dat Stella al vaak genoeg zwanger was geweest, maar ik had stiekem al gehoopt dat Jonah een meisje zou zijn.
Ik vond het wel echt wat voor hun om een kleintje te adopteren, met zo'n groot huis en een vriendelijk gezin. Het kindje werd gebracht in een klein mandje.

Afbeelding
Afbeelding
Stella nam een kijkje en het bleek een heel schattig meisjespeutertje te zijn.

Afbeelding
Afbeelding
Ze voelde zich gelijk helemaal veilig bij haar nieuwe mama Stella.

Afbeelding
Stella weer bezig met het schrijven van haar nieuwe boek. Ze richt zich vooral op de romans, maar dan wel alle soorten romans (wel realistische). Ze heeft echt al heeel veel boeken geschreven, maar zit nog steeds maar op niveau 5.

Afbeelding
Ten slotte nog een schattige foto van Nona en haar mooie etensbak.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie