Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

220 berichten • Pagina 4 van 11

Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Screens van Lieke - bruiloftsfoto's!

Bedankt nog!

Korte update van hoe het verder gaat met mijn screens. Lucie en Abdel zijn op huwelijksreis geweest naar Egypte en hebben daar een erg leuke vakantie gehad. Daarna was het plan ze te laten verhuizen, maar na een volledig appartement te hebben ingericht liep mijn game vast tijdens het opslaan De laatste save was nog van op vakantie (mijn spel viel nooit meer uit, dus ik sloeg niet zo frequent op) en dus zijn de vakantiefoto's nog niet klaar.

Deze wil ik wel binnenkort afmaken en posten, maar daarna even een break. Ik zit nu in de zesde klas, mijn examenjaar en ik heb het onwijs druk.

Laatst gewijzigd door Lieke op di 09 sep 2014, 09:21, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Screens van Lieke

De huwelijksreis na de bruiloft! Naar Egypte. Dit keer wat minder tekst en wat meer plaatjes. Enjoy :)

Afbeelding
Lucie is o.a. gekomen vanwege een kans om haar atletische vaardigheid in Egypte te gaan verbeteren. Ze is al aardig voorbereid, haha.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Er wordt meteen even gekeken bij het centrale punt in Egypte, de markt.

Afbeelding
:knuffel

Afbeelding
Lucie gaat meteen bezig met hardlopen om haar kans te voltooien...

Afbeelding
Afbeelding
Dus besluit Abdel een paar liedjes te leren van de plaatselijke bevolking

Afbeelding
Afbeelding
En wat rond te kijken en de omgeving te verkennen

Afbeelding
Afbeelding
Lucie rent vooral rondjes, dus komen ze elkaar regelmatig weer tegen

Afbeelding
Afbeelding
Ook probeert Abdel het slangen blazen uit, helaas is hij geen natuurtalent

Afbeelding
Afbeelding
Maar gelukkig is Lucie ook al klaar en na een douchebeurt kunnen ze samen weer verder

Afbeelding
Afbeelding
Dineren

Afbeelding
Afbeelding
En voor het eerst naar het kamp toe!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lucie en Abdel maken er een gezellige avond van

Afbeelding
Afbeelding
De volgende ochtend begint met een lekker ontbijtje

Afbeelding
Afbeelding
Daarna gaan ze beiden hun eigen weg: Lucie pakt het wat avontuurlijker aan dan Abdel

Afbeelding
Afbeelding
Ze spreken een heel stuk verderop weer af op een afgelegen plekje

Afbeelding
Lucie bereid het alvast een beetje voor

Afbeelding
En vermaakt zichzelf nog even met vlinders vangen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dan komt Abdel er al aan. Eerst wordt er gezellig bij het vuur gezeten, waar kluns Abdel zijn eten natuurlijk laat verbranden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Daarna wordt er gevist

Afbeelding
En eenmaal op het kamp aangekomen, nog even naar nieuwe avonturen gekeken

Afbeelding
De laatste dag! Abdel staat nog een beetje slaperig op

Afbeelding
Afbeelding
Een bezoekje aan de Sfinx mag natuurlijk niet ontbreken

Afbeelding
Afbeelding
Lucie komt daar een prachtige en wel heel bijzondere uil tegen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hun laatste uren in Egypte, een avontuurlijke toch door de tombe

Afbeelding
Maar dan is het ook alweer het einde van de vakantie en staan ze na een lange reis gewoon weer voor hun 'eigen' huis (waar natuurlijk binnenkort verandering in gaat komen!)
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Screens van Lieke - verhuizing

Nieuwe screens! Ik heb nog best wel wat updates liggen, maar ik schuif het updaten altijd voor me uit... Hier is in ieder geval de eerste update van net na de huwelijksheis.

Vanaf nu dus alvast wat voorproefjes van de inrichting. In de volgende post zal ik alle hoeken van het appartement laten zien. De screens liggen al klaar :)

Afbeelding
Afbeelding
Na de reis slapen Lucie en Abdel weer lekker in hun eigen bed in Roaring Heights

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zoals gewoonlijk begint de (ongezonde) familie Rake met een ijsje

Afbeelding
Afbeelding
En spelen de technische mannen een potje schaak

Afbeelding
Dan is het tijd voor werk! Lucie plant twee bezichtigingen in voor haar en Abdel. Nu ze getrouwd zijn, willen ze graag een plekje voor henzelf (het huishouden telde 8 sims!!!), ook in het kader van gezinsuitbreiding.

Afbeelding
Ze zitten wel vooral te kijken naar appartementen, aangezien die er veel zijn in de buurt van hun werk. Dit appartement bleek helemaal voor henzelf te zijn. Het was toch iets te groot en te 'alleen'.

Afbeelding
Dan de volgende. Deze ziet er op het eerste oog nogal grauw uit, maar Lucie en Abdel hebben besloten om toch voor dit huis te gaan. Het appartement zelf is heel mooi, beslaat één hele verdieping en is dus best wel groot en overzichtelijk. In overleg kunnen ze nog wat dingen uit de hal veranderen, die hun niet zo aanstonden (geen lampen...).

Afbeelding
Random zwerfhond wandelde binnen. Hij was best aardig, maar ging er al snel weer vandoor.

Afbeelding
...

Afbeelding
Blij met hun eigen plekje!

Afbeelding
Afbeelding
De knaagdierenkooi uit het huis aan het strand in Bridgeport van Stella en Romeo is weer in gebruik genomen. The memories...

Afbeelding
Broertje Jonah komt op bezoek. Blijkbaar is hij opgegroeid, het zal snel tijd worden dat hij een metamorfose ondergaat.

Afbeelding
Afbeelding
Yay! Natuurlijk moet Abdel als eerste op de hoogte worden gesteld.

Afbeelding
Afbeelding
En daarna is, nu hij er toch is, Jonah aan de beurt

Afbeelding
Terwijl de mannen een spelletje spelen in de hobbykamer...

Afbeelding
heeft Lucie haar (ouders, maar Stella kwam niet mee) vader uitgenodigd. EN hij is oudere whut, ik heb veel te veel gemist.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hij is super happy met het nieuws, ah.

Afbeelding
Ook Torben, het broertje van Abdel en het vriendje van Evy (het toeval ;) ) wordt uitgenodigd en blijft gezellig eten.

Afbeelding
De volgende dag rijdt Lucie naar haar ouderlijk huis. Als moeder niet hierheen komt, gaat zij daar wel heen!

Afbeelding
Ook Stella is heel... modieus een oudere geworden *kuch*

Afbeelding
Afbeelding
Even helpen met trainen, die oude vrouw

Afbeelding
Ineens startten de weeën, omdat Lucie niet eens in haar eigen rustige huisje was, was de keuze snel gemaakt: bevallen in het ziekenhuis.

Afbeelding
Afbeelding
Op haar scooter. Kan gewoon.

Afbeelding
Afbeelding
En kijk eens wat voor cutie we daar hebben! Haar naar is Isa.

Afbeelding
Afbeelding
Omdat Lucie en Abdel beroemd zijn mogen ze met de limo naar huis.

Afbeelding
En thuis heeft Abdel de kans eens goed met zijn kleine meid te knuffelen :wub
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Screens van Lieke - interieur nieuwe huis

↑ Thanks!
Vandaag het interieur. Ik heb gewerkt vanuit een al ingericht appartement, dat vind ik altijd leuk, omdat EA de inrichting zo goed aanpast aan de buurt. Ik verander dan vaak wel veel, maar dit vind ik het fijnst werken. Ook credits naar hun dus :D
(Sorry trouwens als sommige dingen vies zijn, ze wonen er al een paar dagen...)

Afbeelding
Plattegrond. Helemaal links kom je binnen via de trap (je kunt kiezen welke).

Afbeelding
Als je links gaat vanuit de gang kom je bij de keuken, de wc en de 'hobbykamer'.

Afbeelding
Als je rechts gaat kom je eerst bij de werkkamer(?), de kinderkamer en de woonkamer.

Afbeelding
En als je dan nog doorloopt kom je ook de master bedroom en nog een wc (die er net niet op staat) tegen.

Afbeelding
Het balkon aangrenzend bij de master bedroom (de slaapkamers hebben ook beide nog een badkamer, die heb ik niet op de grote plattegrondfoto's)

Afbeelding
En het balkon bij de keuken.

Vanaf nu de gewone kiekjes op ooghoogte (meestal).
Afbeelding
De (in)gang

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De hobbykamer

Afbeelding
Wc aan de linkerkant

Afbeelding
Afbeelding
Keuken

Afbeelding
Uitzicht op balkon vanuit keuken

Afbeelding
Gang naar rechts

Afbeelding
Werkkamer

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Kinderkamer

Afbeelding
Met bijbehorende badkamer

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Master bedroom

Afbeelding
Met balkon

Afbeelding
Afbeelding
En bijbehorende badkamer

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ten slotte: de woonkamer

Hoop dat jullie het wat vinden! Ben zelf nog niet zo tevreden over de werkkamer en de balkons. Dus daar zal vast nog wel wat aan veranderen.
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Screens van Lieke - terug bij de familie Rake

Eindelijk weer een update! Ik heb redelijk veel gespeeld, maar zonder zin om te updaten, sorry :$
Nu in ieder geval wel weer een update, en geen kleine! Ik ben weer overgeschakeld naar de 'grote' familie Rake, maar ik wissel nog wel een beetje af. Jullie zien het wel! Veel plezier met het kijken van deze screens.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het familieleven begon met de verjaardag van de allerjongste! Ook geadopteerde dochter Evy is nu een volwassene. Een best wel emotioneel moment voor de ouders, lijkt me. Maar daar was weinig van te zien.

Afbeelding
Afbeelding
Haar nieuwe look. Evy is best stoer en houdt zich wel vast aan haar roots, vandaar dit kapsel. Toch wil ze ook meegaan in de kleding stijl van haar stad, dus de stippen moesten natuurlijk ergens in terug komen!

Afbeelding
Romeo neemt pensioen na een ongelooflijk druk werkleven te hebben gehad. Geheim spion zijn is niet meer vol te houden als je oudere bent. Hij heeft ook een enorm vermogen opgebouwd, waarvan een groot deel aan dochter Lucie is gegeven. Maar met het pensioen van iemand die niveau 10 heeft gehaald moet het wel goed komen me de kosten.

Afbeelding
Afbeelding
Jonah haalt hier de post. Meteen een goed moment om zijn nieuwe look te showen.

.Afbeelding
En Evy spreekt af met haar lieve vriendje bij de kermis. Het plan was om daar naar zo'n leuk eettentje te gaan, maar hij moest helaas al snel weer weg.

Afbeelding
Het afspraakje van Issi na haar werk als actrice verloopt beter. Met oude bekende (ook voor jullie) Alan, spreekt ze af op haar 'eigen' kaveltje.

Afbeelding
Afbeelding
Wanneer hij niet oplet, wordt ze tussendoor maar even een volwassene.

Afbeelding
Een goed moment om zichzelf om te kleden en verder te gaan met flirten!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Yes! Ook Issi heeft een vriendje gevonden. Na een lange zoektocht. Kunnen jullie je vast nog wel herinneren.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Romantisch sterren kijken om de avond leuk af te sluiten.

Afbeelding
Afbeelding
En bij gebrek aan bedden moet Aran vertrekken en sluit Issi zich op in haar slaaphok.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
The next day: Evy's diploma-uitreiking. Hoewel ze geen uitblinker was, heeft ze het toch maar mooi gehaald.

Afbeelding
Een héle trotse mama!
Afbeelding
En een even trotse papa.

Afbeelding
Wie is dit? Waar zijn we? Dit is het huis van Aran! Ja, Issi laat er geen gras over groeien.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
(A)

Afbeelding
Thuis kijkt Romeo naar de rommel en denkt met verlangen terug naar de tijd waarin er nog een butler was.

Afbeelding
De pas gediplomeerde Evy stikt bijna in haar eten.

Afbeelding
Voor de al wat oudere Stella is zo'n diploma-uitreiking best wel vermoeiend. En waar in het huis is het nou rustiger dan op de zolderverdieping die voorheen van Issi en Lucie was?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Daarna wordt haar zeldzame ratelslang nog even verzorgd.

Afbeelding
En terwijl blonde broertje 1 wakker wordt...

Afbeelding
...is broertje 2 al goed bezig met sporten!

Afbeelding
Afbeelding
Wat zou dit toch betekenen? :fluit

Afbeelding
Afbeelding
Het heeft in ieder geval een verhuizing als gevolg.

Afbeelding
Dit is een voorproefje van waarheen.

Afbeelding
Ondertussen in huize Jalloh wordt er alle liefde gegeven aan de kleine Isa.

Afbeelding
Afbeelding
Zo bijzonder dat Lucie nu zelf moeder is. Ik ben dol op het generatie-aspect van de Sims 3 :D
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Screens van Lieke - nieuwe update van Issi en Aran

↑ Dankjewel! Ik zie wel wat je bedoelt inderdaad, maar ik heb niets veranderd. Misschien komt het door de belichting of doordat de huidskleur vanzelf iets is veranderd, ik weet het niet. Over een paar updates is het weer Evy's, die dan naar een nieuw huisje toe gaat. Daar zien we weer wat meer van haar (en haar huidskleur).

Issi is dus verhuisd! Haar ouders hebben ‘haar’ kavel aan haar verkocht, waardoor die nu officieel van Issi en Aran is. Ze hadden geen groot budget, maar wilden nu ze beide al volwassene zijn en uit een groot huis komen, ook niet beginnen in een starterswoning. De oplossing: zelf een huis bouwen op de (kleine) kavel. Een vereiste was dat het paardenhok, het springelement en de jacuzzi konden blijven en na heel veel gepuzzel is het dan toch nog gelukt, jeeey. Ik ben niet van plan om een aparte post met foto’s van de inrichting te maken, want omdat het huis vrij open is, zal die in de screens al wel naar voren komen. Misschien post ik nog wel een keer een zijaanzicht, want welke delen nou ‘zweven’ en welke niet is op deze eerste foto niet goed te zien.

Afbeelding
Dit is de kavel. Ik ben blij met het eindresultaat. Het enige is dat het springelement iets minder goed werkt i.c.m. met het paard nu er nog maar één van is. Maar Clark wordt toch oud…

Afbeelding
De eerste conversatie in/over het huis

Afbeelding
Een slapende Sophie op de bank in de verlaging in de woonkamer. Ze is meeverhuisd met Alan.

Afbeelding
Koken in de wel héle open keuken (veel ramen)

Afbeelding
Afbeelding
Schattige krantenbezorger moest niezen

Afbeelding
En schattige Sophie eet uit dezelfde (design) bak als die van Nona. Geweldig!

Afbeelding
De verlaging is echt een prima plek om te relaxen. Issi heeft vanuit haar ouderlijk huis ook maar (alvast) een kinderstoel meegenomen, waar ze vroeger zelf nog heeft ingezeten!

Afbeelding
Kookvaardigheid…

Afbeelding
en schildervaardigheid ontwikkelen. Daar heb je mooi tijd voor als je zwanger bent.

Afbeelding
Ik vond het best bijzonder dat ze niet van deze trap viel

Afbeelding
Zien jullie al wat/wie het wordt?




Afbeelding
Afbeelding
Het is Sophie! Wat een geweldig cadeau voor Alan.

Afbeelding
Afbeelding
Hij wordt er meteen bij geroepen en vindt het fantastisch

Afbeelding
Na al dat harde werk is het tijd voor een lekker bad

Afbeelding
Sophie is ook heel blij met haar portret, dus ook met Issi

Afbeelding
Het verslikken zit ‘m wel in de familie ;)

Afbeelding
Clark!! Het is best lastig om hem genoeg aandacht te geven, nu hij vanwege de zwangerschap even niet bereden kan worden en er ook nog een hond is om mee te knuffelen.

Afbeelding
De zwangerschap vordert…

Afbeelding
Afbeelding
en Alan is ermee in zijn nopjes.

Afbeelding
Afbeelding
Het was weer tijd voor een lieve knuffel voor Clark

Afbeelding
En na al deze inspanning volgt een dutje. Wat is zwanger zijn toch vermoeiend.

Afbeelding
Bij het wakker worden, blijken de weeën te zijn begonnen

Afbeelding
Alan wordt opgetrommeld en er wordt besloten tot thuis bevallen in hun nieuwe huisje

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Af en toe slaat de paniek wel toe…
Afbeelding
maar het gaat goed…

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en een prachtige baby volgt.

Afbeelding
Zijn naam is Jari
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Papa probeert ook gelijk een band met zijn kleine jongen op te bouwen

Afbeelding
Afbeelding
Jari blijkt vooral toe te zijn aan slaap

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En de ouders eigenlijk ook wel

Afbeelding
De volgende ochtend is het tijd voor Clarks verzorging

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en natuurlijk ook voor die van Jari!

Afbeelding
Een hecht gezinnetje (:

Volgende keer weer een inkijkje in het leven van dit nieuwe gezin!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie