Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

220 berichten • Pagina 3 van 11

Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Screens van Lieke - NIEUW tienerspecial (30 juni)

Alweer wat screens! Ik heb deze keer ook wat meer op de rest van de familie gelet dan alleen op Issi en Lucie (of dat heb ik in ieder geval geprobeerd).

Afbeelding
Het ging niet heel goed op het werk van Romeo (geheim agent, onderhandhaving niveau 10), het balkje stond op rood. Dit kwam vooral vanwege de rapporten, waar ik nooit zin in heb, dus ik probeerde het te compenseren met een extra goed niveau op de vaardigheid atletisch.

Afbeelding
Afbeelding
Lucie ging ondertussen uit eten met de lieve Abdel. Ze hadden een geweldige date, Lucie is helemaal in de wolken.

Afbeelding
Issi ging ondertussen voor een ander soort vriend. Als paardenliefhebber had ze al wel eens bij een wedstrijd gekeken, maar nu was het toch echt tijd voor een eigen maatje.
Afbeelding
Ze ging voor Clark, het allergoedkoopste paard, een standaardras. Hij is wel een genie en hij is snel, de meeste duurdere paarden hadden veel slechtere eigenschappen.
Helaas past hij niet op de kavel van de familie, dus daar heb ik een andere oplossing voor moeten vinden, die zien jullie zo wel.

Afbeelding
Issi had de crimineel Clyde toch uitgenodigd om nog eens langs te komen. Ze kon er niet zo goed meer tegen haar tweelingzus steeds te zien met een leuk vriendje en zelf -als hopeloze romanticus- nog steeds single te zijn.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ze hadden een super gezellige middag!

Afbeelding
Issi liep alleen iets te hard van stapel. Clyde vond dat niet zo erg, maar Issi had er later wel spijt van. Er is gelukkig niets gebeurd, want Clyde moest naar zijn werk. Op het moment zelf nogal een raar einde...

Afbeelding
maar wanneer Issi er na die tijd nog eens over nadenkt is ze blij dat het zo gegaan is. Ze weet eigenlijk niet eens hoe oud Clyde is, zo jong zag hij er toch ook niet meer uit.

Afbeelding
Wat later op de dag wordt er met een groot gedeelte van de familie samen gegeten. Hier op de foto Stella en Evy.

Afbeelding
En op deze foto ook nog Romeo, Issi en Jonah. Er wordt net opgeruimd.

Afbeelding
Afbeelding
Na het eten vraagt Evy aan haar grote zus Lucie om haar een slaapverhaaltje voor de lezen. Het wordt Moord in droomzicht (leuk kinderboek haha).
Met de butler gaat het niet zo goed, volgens mij is er een bug, want ze zijn na een dag ineens weg. Evy ging voor het gemak dus maar even in dit stapelbed slapen op de begane grond.

Afbeelding
Jonah slaapt wel in zijn eigen stoere jongenskamer. Cutie!

Afbeelding
Stella gaat voor een dutje in plaats van een hele nacht doorslapen.

Afbeelding
Nona zat onder de vlooien en het was na een het een paar dagen te hebben aangezien echt tijd om haar een vlooienbad te geven!

Afbeelding
Helaas voor Romeo had hij nu zelf ook last van vlooien. Goed excuus voor een relaxte badsessie.

Afbeelding
Zelf door Lucie gevangen vis Bèrt is helaas overleden. Het scheelt dat hij en Lucie geen geweldige band hadden.

Afbeelding
Issi probeert wel een goede band te krijgen met Clark. Hij heeft een eigen kavel in de buurt van de manege waar Issi regelmatig op bezoek probeert te gaan. Probeert...

Afbeelding
Afbeelding
Door het bezoek van vandaag loopt ze wel de verjaardag mis van Jonah!

Afbeelding
Hij wordt een tienerjongen. Dun, blond, blank en met blauwe ogen. Eigenlijk een soort Stella in mannelijke vorm. Ik vind hem er wel leuk uitzien :)

Afbeelding[/url
[url=http://postimg.org/image/m73vt3ndf/full/]Afbeelding

Twee kiekjes van Roaring Heights. Ik vind de Amerikaanse sfeer van die specifieke jaren in de geschiedenis zo leuk om terug te zien!

Afbeelding
Issi is nog niet gestopt met haar jacht op een vriendje. Hier komt ze een oud-klasgenoot tegen. Hij is een beetje sullig, maar tenminste wel degelijk en van haar leeftijd.

Afbeelding
Jonah heeft besloten zich aan te melden voor de debatclub.

Afbeelding
En Issi geniet van een hotdog. Echt Amerikaans, ik zei het al :P

Afbeelding
Afbeelding
Evy doet ballet als naschoolse activiteit en ze oefent thuis ook nog met haar eigen barre.

Afbeelding
Afbeelding
Ook Romeo is bezig met zijn hobby: de kok uithangen! Zijn kookvaardigheid is dan ook maximaal.

Afbeelding
Als laatste een foto van Jonah die een boek leest voor school. Hij doet heel serieus zijn best en laat bijbaantjes en kattenkwaad achterwege.

Ik heb al wat screens klaarliggen voor de volgende keer, ik kan alvast verklappen dat er wat minder leuks is gebeurd wat voor de familie aankwam als een groot verlies.
Als jullie trouwens nog tips hebben voor mijn foto's of mijn schrijfstijl, zeg het dan maar!
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Screens van Lieke - een nieuwe update (4 juli)

Een nieuwe update! Aan het eind van deze komt het nare nieuws naar voren, maar eerst beleeft de familie Rake nog allerlei andere dingen die ik jullie ook laat zien. Have fun :) En nog bedankt voor jullie reacties op mijn vorige update :knuffel

Afbeelding
Afbeelding
Lucie kreeg een kans op te gaan krachttrainen. Ze begon meteen midden in de nacht, haha.
Ging erg goed en was ook heel handig voor haar beginnende carrière in de sport. Ze is nu al op niveau 3 geloof ik, mede dankzij haar goede humeur en hoog vaardigheidsniveau.

Afbeelding
Afbeelding
Wanneer de ochtend aanbreekt neemt de jonge tiener Jonah een lekkere douche.

Afbeelding
Maar wat is er met Lucie aan de hand? Ze zal toch niet...



Afbeelding
Afbeelding
Nee hoor! Niet alles is wat het lijkt ;) Ze was alleen maar misselijk van het bedorven eten.

Afbeelding
Ze neemt daarna maar even een lekker bad, wel zo fris na het sporten.

Afbeelding
De romantiek tussen Stella en Romeo is nog altijd aanwezig! Stella heeft trouwens de reputatie 'voor altijd trouw', Romeo was haar eerste liefde. Romeo is 'stout', omdat Stella hem wist te versieren toen hij nog een relatie had met die hele beroemde muzikante uit Bridgeport.

Afbeelding
Stella zwaait haar zoontje uit die met de bus naar school gaat.

Afbeelding
Het is wel te zien dat ze wat ouder wordt. Vergelijk maar met mijn avatar en deze foto. Ligt wel ook aan andere contacts, skin en sproetjes (ik begon op een andere pc met de familie).

Afbeelding
Is de postbode geen leuke kandidaat voor Issi?

Afbeelding
Stella spreekt met haar vriendin af bij de boulevard, gezellig een rondje lopen en bijkletsen. Helaas haakt de vriendin al naar een paar minuten af...

Afbeelding
Issi heeft haar gestileerde schilderij van de nacht voltooid (je kunt het helaas niet zo goed zien, misschien wel als je inzoomt een beetje)

Afbeelding
Ze belt nog even met de postbode die eerder langs kwam. Hij zag er toch wel heel leuk uit ;)

Afbeelding
Op hetzelfde moment is Evy jarig. Dat gaat echt snel!

Afbeelding
Ze viert het samen met Jonah, zonder groot feest.

Afbeelding
Afbeelding
Ik vind het een vlotte meid geworden!

Afbeelding
Dit is trouwens de kavel van Issi's paard Clark. Alles in haar (mijn) favoriete kleuren. Een stel racepalen, een beginnershindernis, een wat lastigere hindernis, een bubbelbad (had de familie een keer gekregen), lantaarnpaal, stal, bal en waterbak.

Afbeelding
Afbeelding
Deze foto's zijn wat onduidelijk, maar ik wilde laten zien dat de familie overal gevolgd wordt door de paparazzi. Zelfs als Jonah naast het huis nog wat wil spelen met Nona.

Afbeelding
Nona lag super lief te slapen op Stella's helft van het bed!

Afbeelding
Daarom nam zij maar een keer genoegen met het stapelbed op de begane grond.

Afbeelding
Issi had niet de optimale slaapsituatie... ik denk dat ik er maar een keer een mini schuurtje bouw, want toen Issi buiten in de slaapzak ging slapen kwam er een heel creepy oude gast naast haar staan.

Afbeelding
Maar, ze moet toegeven, het was wel heel lekker wakker worden in het bubbelbad!

Afbeelding
Wanneer ze als voltooiing van een kans gaat eten bij de bistro komt ze die ene leuke jongen weer tegen.

Afbeelding
Gezellig!

Afbeelding
Een krantenbezorger, zou dit hem dan zijn? De ware?

Afbeelding
Ze besluiten wat leuks te gaan doen en rijden in zijn auto naar het museum voor moderne kunst.

Afbeelding
Voor Issi een perfecte date, ze houdt van kunst!

Afbeelding
Er hangt echt romantiek in de lucht, Issi voelt zich verplicht te vertellen dat ze eigenlijk ook nog een soort van fling had met Clyde, de crimineel. Maar dat dat natuurlijk zo kon worden gestopt en ze voor hem ging.
Maar ze had het beter niet kunnen zeggen, haar date flipte en niets hielp om het goed te maken. Misschien later? Het leek de perfecte jongen!

Afbeelding
Maar op hetzelfde moment gebeurt er iets veel belangrijkers dan een jongen voor Issi. Ik was zo druk met haar dat ik het helaas niet door had, maar Nona is overleden. Ze was al erg oud, maar was nog altijd zo lief, speels en geduldig als in haar jaren als volwassene. Als sinds ik ben begonnen met Stella, was zij erbij.

Afbeelding
De mooie herinneringen blijven altijd onthouden! Ooit, nog in hun strandhuis in Bridgeport heeft Nona zelfs kleintjes gekregen, die weer zijn weg gedaan vanwege het al zo grote gezin. Ze heeft het enorm naar haar zin gehad daar, was altijd aan het jagen en speuren. Het strandhuis beviel haar veel beter dan het flatje midden in de stad. Na de verhuizing naar Roaring Heights werd ze steeds ouder, dat was te merken, maar iedereen vond haar nog steeds helemaal geweldig.

Afbeelding
Afbeelding
Ze wordt, natuurlijk vooral door Stella, enorm gemist!

Afbeelding
Issi ging naar de kavel om nog even voor Clark te zorgen en afleiding te zoeken, maar alles mislukte op dat moment.

Afbeelding
Jonah is -zoals alle kinderen in het gezin- opgegroeid met Nona, die altijd snuffelde aan de kleine peutertjes en speelde met de kinderen. Hij heeft het er zwaar mee.

Een niet zo vrolijk einde, Nona was nou eenmaal enorm geliefd. De eerste dagen zijn dan zwaar, maar ik denk dat de familie Rake het uiteindelijk wel kan oppakken. Ik ga vandaag nog weel spelen en ik hoop dan binnenkort een update te plaatsen. Bedankt dat jullie het helemaal hebben gelezen!
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Screens van Lieke - een nieuwe update (6 juli)

Dankjulliewel! Ik vind reacties krijgen altijd leuk haha :)

Als eerste begin ik met een overzichtje van de in huis wonende sims en hun eigenschappen en favorieten.

Afbeelding
Dit is die van Stella. Qua vaardigheden heeft ze schrijven niveau 10 en ook bij koken en atletisch doet ze het heel goed. En ze is ook nog charismatisch! In haar schrijverscarrière zit ze (nog maar) op niveau 5.

Afbeelding
Oh en dit is de lijst met boeken die ze heeft geschreven. Hier komt haar laatste humoristische roman 'Om te huilen' nog bij. Die had geen heel groot bedrag aan royalty's en werd normaal ontvangen.
Bijna alle titels heb ik zelf bedacht. Helaas zijn een groot aantal boeken kwijt geraakt, dus die kan ik niet meer aan de kinderen laten lezen.

Afbeelding
Romeo. Hij probeert zijn inzichtvaardigheid en sportieve vaardigheid bij te houden voor zijn werk, heeft koken niveau 10 en kan ook nog een beetje drummen en drankjes mixen. Zijn werk is geheim agent, politie niveau 10.

Afbeelding
Lucie doet het ook atletisch erg goed, verder doet ze nog aan vissen. Ze zit nu op het niveau van speler in de eerste divisie als beroep.

Afbeelding
Issi doet erg veel, waardoor ze nog steeds niet aan een baan toe is gekomen...
Ze speelt een klein beetje piano, gitaar en drums. Verder doet ze het op artistiek gebied heel goed (schilderen) en wordt ze steeds wat beter in paardrijden.

Afbeelding
Jonah! Hij had -zag ik laatst ineens- nog helemaal geen vaardigheden, maar hij doet nu zijn best om wat beter te worden in charisma. Dit is natuurlijk ook iets wat hij leert bij de debatclub.

Afbeelding
Evy is echt een schatje, volgens mij is haar enige vaardigheid tot nu toe de atletische.

Afbeelding
Dit is Lucie, die altijd tot heel laat moet werken bij de sportarena. Ze ziet er wel stoer uit!

Afbeelding
Afbeelding
Ik verwacht bij het muziekje dat komt als er een geest verschijnt altijd een inbreker, maar dat was het deze keer zeker niet. Ik vind deze feature (net als magere Hein) eigenlijk best wel scary en onrealistisch, maar hij is niet uit te schakelen.

Afbeelding
Afbeelding
Stella en Romeo eten gezellig samen aan de eettafel. Volgens mij waren deze pannekoeken met renoitdruiven uit Frankrijk (geen idee hoe hij er aan komt), heel chique bereid door Romeo.

Afbeelding
Wat is Evy hier nou aan het doen met de douche?

Afbeelding
Daarna wel braaf de was doen, gelukkig maar, Stella kan wel wat hulp gebruiken zonder butler.

Afbeelding
Jonah probeert zijn charismavaardigheid op te krikken.

Afbeelding
En Clark vermaakt zich op zijn terrein.

Afbeelding
Afbeelding
Lucie besluit na een liefdadigheidsactie als beroemdheid meteen even een bezoekje te brengen aan Abdel.

Afbeelding
Alweer lang geleden!

Afbeelding
Afbeelding
Er was een prachtig zwembad, dat laat Lucie zich geen twee keer zeggen. Bommetje!

Afbeelding
Thuis is Evy lekker oldskool aan het hinkelen.

Afbeelding
Afbeelding
En is Lucie het slachtoffer geworden van de grap in de douche van Evy!

Afbeelding
Op het terrein van Clark heb ik na de vorige enge nacht van Issi daar er maar een klein huisje gebouwd.

Afbeelding
Er is net plek genoeg voor een goedkoop koelkastje, een wc en een gepimpte slaapzak.

Afbeelding
Afbeelding
Er wordt veel geoefend, wat niet altijd goed gaat...

Afbeelding
En uiteindelijk schrijven ze zich in én winnen ze de beginner showspringwedstrijd (door veel risico nemen).

Dat was het! Wat ik trouwens nog ben vergeten te zeggen is dat Issi en blonde krantenbezorger boy definitief uit elkaar zijn (voor zover ze wat hadden). Hij wilde echt niks meer met haar te maken hebben :(
Ik hoop snel weer wat nieuws te kunnen posten, jullie zijn nog lang niet van de familie Rake af.
En is het misschien wat om de jongvolwassenen een keer op reis te laten gaan?
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Screens van Lieke - nieuwe up DATE special

Bedankt nog allemaal voor jullie reacties :D
Vandaag een hele lange update, en de volgende lange update staat ook al klaar dus die zal binnenkort verschijnen!

Afbeelding
Dit is het broertje van Abdel, heel toevallig! Evy kent hem via school en af en toe komt hij mee naar huis. Hier is hij net serieus huiswerk aan het maken.

Afbeelding
Ook Jonah is serieus bezig. Hij is bezig met het lezen van een boek van zijn moeder in de woonkamer.

Afbeelding
Evy en broertje-Abdel kunnen heel goed met elkaar opschieten. Zou me heel leuk lijken als ze iets met elkaar kregen :)

Afbeelding
Afbeelding
Issi besefte dat de tijd tikt en dat ze nu echt op zoek moet naar een baan, ze wil natuurlijk wel de tijd hebben om hogerop te klimmen. Op het laatst was er nog lichte twijfel of ze niet beter als muzikante aan de gang kon, maar de keuze is gevallen op een carrière als actrice.

Afbeelding
Afbeelding
'Mama, ik ben aangenomen!!'

Afbeelding
Afbeelding
En eeeeindelijk, Nino is er weer. Hij is afgestudeerd aan privéschool Smikkelburg en is vooral op sociaal gebied een stuk vaardiger geworden.

Afbeelding
Natuurlijk even moet mama Stella even bijgepraat worden

Afbeelding
Issi heeft intussen ook een kleine buitendouche gekocht voor op 'haar' kavel

Afbeelding
En Lucie ligt al te tukken, ze heeft het erg druk met haar werk en komt nauwelijks aan haar hobby's en relatie toe

Afbeelding
Stella doet daarom maar de was van de meisje op de derde verdieping

Afbeelding
Lucie begint de dag met een ijsje!

Afbeelding
En vindt dat het daarna tijd is voor een leuke date met Abdel. Ze besluiten naar het strand voor het huis van de Rakes te gaan.

Afbeelding
Je ziet het huis zelfs op de achtergrond :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Swimming

Afbeelding
En daarna het even gezellig maken!

Afbeelding
Maar er is ook ruimte voor serieuze gesprekken, over bijvoorbeeld de toekomst

Afbeelding
Daarna pakt de taxi naar haar werk

Afbeelding
En toevallig, achter die taxi rijdt de schoolbus van Jonah

Afbeelding
Die klaar is van school

Afbeelding
Thuis zit Nino een baan te zoeken. Hij denkt eraan om iets in de zakenwereld te gaan doen.

Afbeelding
Issi heeft net -als kunsternaar- de expositie in het zakengebouw beoordeeld

Afbeelding
Wat gaaf is de grote stad toch ook!

Afbeelding
Op de terugweg naar huis spot Issi Clyde. Met een ander meisje.

Afbeelding
Ze heeft er gelukkig niet zo heel veel moeite mee en zet meteen een punt achter hun geflirt.

Afbeelding
Daarna nodigt ze haar baas uit voor een leuk afspraakje. Ze begint meteen wat te flirten, maar was vergeten te vragen of hij een relatie had. Eh, ja dus... ze wordt totaal afgewezen :(

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Door éen gezinslid wat een zeldzame Indische slang gevonden. Die slang vervangt het plekje van de hamsterkooi, die al een hele tijd leeg staat.

Afbeelding
Afbeelding
Issi laat het er niet bij zitten en komt de postbode tegen. Ze knoopt een gesprekje aan en ze kunnen het goed vinden, maar helaas is hij flirtvrij en was er geen enkele mogelijkheid op wat gezelligs op te bouwen.

Afbeelding
Thuis kletsen de twee zussen die allebei een Jalloh-gezinslid leuk vinden gezellig bij

Afbeelding
Lucie probeert meteen even gezellig te doen met haar moeder. Moet je zien hoe gespierd Lucie trouwens is!

Afbeelding
En Romeo en Stella vinden dat het wel weer eens tijd is voor hun tweeën

Afbeelding
Dus terwijl Evy met haar huiswerk naar boven loopt...

Afbeelding
Afbeelding
Hebben Romeo en Stella het erg gezellig in de douche

Afbeelding
Daarna is het tijd voor een lekker ijsje

Afbeelding
Waarna het lang voor zich uitgeschoven klusje gedaan moet worden: de wc

Afbeelding
Hotdogs!

Afbeelding
Abdel zijn sportieve vaardigheid kon wel wat beter voor zijn carrière in de sport. Tijd voor de loopband.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Stella en Romeo besluiten hun romantische dag gezellig af te sluiten bij het restaurant

Afbeelding
Issi en Clark

Afbeelding
En Evy en haar scharrel. Ze haaden het zo gezellig dat Evy dacht dat ze wel over kon gaan tot de volgende stap...

Afbeelding
maar haar eerste kus werd helaas afgewezen.

Afbeelding
Hij verliet daarna snel het huis. Ach, in ieder geval zouden ze samen naar het eindbal gaan.

Afbeelding
En Clark, die vermaakt zich het grootste gedeelte van de dag in zijn eentje

Dat waren weer een paar simsdagen van de familie Rake. Volgende keer een heel leuke gebeurtenis en natuurlijk ook nog het eindbal van Jonah en Evy. Ik zal snel weer updaten!
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Screens van Lieke - nieuwe up DATE special

Vandaag een update die eigenlijk vooral in het teken staat van… de verloving van Lucie en Abdel! Jeeeey :wub (scroll snel langs de volgende foto’s als je zulk soort screens al veel te vaak hebt gezien)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hier liet hij het doosje bijna in het zand vallen, sukkel :p

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dan, tijd voor het vrijgezellenfeest van Lucie! De party wordt gewoon thuis gehouden, maar begint al meteen niet zo lekker…

Afbeelding
De oude paparazzi-vrouw (die niet eens was uitgenodigd) komt te overlijden
Afbeelding
Maar, the party goes on! Er komen feestdansers en Lucie’s feestje wordt uiteindelijk toch nog gezellig.

Afbeelding
Het pas verloofde stel

Afbeelding
En Issi met oude bekende Aran, de krantenbezorger waar Issi een onwijs leuke date mee had de avond dat Nena overleed. Hij wilde niks meer van haar weten, omdat ze tegelijkertijd wat met Clyde had. Maar… Lucie heeft hem stiekem uitgenodigd en ze hebben het toch nog erg leuk samen.

Afbeelding
Nino probeert –ook al is hij een einzelgänger- toch wat contacten te maken. Maar zal het hem ooit lukken iemand te krijgen met zo’n neus? :p

Afbeelding
Afbeelding
Oeh!

Afbeelding
Bij een feestje horen natuurlijk ook drankjes, ook al zijn deze niet heel spectaculair

Afbeelding
Romeo vindt het feest te gek!

Afbeelding
Afbeelding
Stella in chique kleding, zo lijkt ze toch wel heel veel op haar oude zelf

Afbeelding
Afbeelding
Het is al ochtend wanneer het feest is afgelopen. Issi besluit wat te gaan relaxen op de ligbedden op het strand.

Afbeelding
Afbeelding
En die avond is het tijd voor het eindbal. Jonah is strak in pak gehesen. Helaas heeft hij geen date.

Afbeelding
Afbeelding
En Evy heeft een wel héél opvallende jurk aan

Afbeelding
Nino probeert toch wat zijn best te doen qua meisjes versieren

Afbeelding
Afbeelding
Maar Issi wordt het allemaal wat te veel, zij gaat voor haar welverdiende nachtrust i.p.v. voor een avondje stappen

Afbeelding
Afbeelding
Broer en zus zijn verkozen tot koning en koning van het bal. Leuk!

Afbeelding
Als laatste nog een voorproefje van Lucie’s outfit. Na lang passen ben ik er uit: deze jurk wordt het!
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Screens van Lieke - Bruiloft!

De bruiloft is geweest, het was erg mooi! Het enige wat mis ging was dat Abdel nog een andere hartendief had, die hij voordat de plechtigheid begon nog even moest zien weg te werken ;)

Ik begin met een paar mooie foto's van de omgeving, ik geloof van de avond voor de bruiloft
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Lucie had, fanatiek als ze was, nog flink gesport de dag voor de bruiloft en stond dus op met ontzettende spierpijn. Daar moest wat aan gedaan worden!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De setting. Als locatie heb ik het strand voor het huis gekozen. Het is daar nou eenmaal prachtig en Lucie en Abdel hebben hier veel dates doorgebracht (hun eerste date bij het zwembad, maar dat leek me niet zo'n geweldige locatie)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Nu met de gasten. Broers en zussen van Lucie aan de ene kant, de andere kant voor haar ouders. Later is hier ook nog de familie van Abdel welkom.

Afbeelding
De lekkernijen :thumbsup

Afbeelding
Afbeelding
Tijd om naar het altaar te lopen

Afbeelding
Romeo en Stella kijken elkaar nog even aan, maar zijn er gelukkig wel zeker van dat Abdel een goede jongen in voor Lucie. Ze hebben ook hun toestemming aan Abdel gegeven, toen hij -heel keurig- vroeg om de hand van hun dochter.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het koppel

Afbeelding
Afbeelding
En het publiek. De opstelling was iets anders dan ik in gedachten had, maar goed haha

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lucie krijgt haar ring

Afbeelding
Afbeelding
En Abdel die van hem

Afbeelding
Afbeelding
Dan zijn ze een getrouwd stel!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Héél happy met elkaar :wub

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ook het publiek is uitbundig

Afbeelding
Het is een mooie dag!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Tijd voor het snijden van de taart...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en het opeten :D

Afbeelding
Dit is trouwens Jolien, het meisje met wie Jonah het erg gezellig had op het eindbal

Afbeelding
Afbeelding
Iedereen was erg tevreden over de locatie, na de plechtigheid zochten veel mensen lekker wat verkoeling in het water

Afbeelding
En om af te sluiten deze screenshot van Nino en Romeo: zo vader, zo zoon

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie