Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Dagboek van de maand - januari 2014: Mama's Kinderen

Afbeelding

We beginnen het nieuwe jaar met een klapper van een dagboek! Deze maand staat het dagboek Mama's Kinderen van Slimpie Roel namelijk in de spotlight. Als je een keer zin hebt om een groot dagboek te lezen, lees dit dagboek dan eens! Het geeft je vast en zeker vele uren leesplezier.

Dit dagboek heeft al bijna honderd hoofdstukken bereikt, en dat mag best even gevierd worden. Het verhaal gaat over Mama die haar geslacht nogal uitgebreid aan het voortplanten is, door een hele hoop baby's op de wereld te zetten. Ze heeft inmiddels al aardig wat mannen verslonden en nog meer kinderen gebaard! Inmiddels is ze al langere tijd samen met een man genaamd Laurens en vechten ze allebei tegen de ouderdom. Want ook deze Sims hebben niet het eeuwige leven!

Als je je afvraagt waar de uitgebreide samenvatting met plaatjes is gebleven, die is er voorlopig niet meer. Ik zit in mijn examenjaar, dus ik kan er niet al te veel tijd meer aan besteden, maar ik wil het nog wel graag doen! Vandaar dat je deze minder uitgebreide versie van het DBVDM voorlopig weer tegen zult komen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie