Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

153 berichten • Pagina 2 van 8

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Tupac Bohati

Hele leuke update! :swing
Leuk om het zo te lezen! :swing
Ik ben benieuwd of Tupac haar kan vinden, en of ze ook iets is voor hem! :)
Ben benieuwd! :D
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Tupac Bohati

Bedankt allemaal voor de reacties :knuffel

Terugblik
Tupac wil graag een vrouw. Van zijn beste vriend Anum Mpenzi hoort hij dat de leider van de Mahiri stam nog een geschikte man
zoekt voor zijn dochter. Tupac is van de Imara stam en besluit samen met zijn paard Jamar naar Mahiri te reizen om de dochter
te ontmoeten. Jamar heeft Tupac trouwens van Masani Wengi gekregen.
Omdat Mahiri niet op één dag te bereiken is blijft Tupac overnachten in het reizigerskamp en het regent.
←aflevering 3

Afbeelding

Afbeelding
Tupac heeft genoten van zijn bakbananen met couscous en gegrilde courgette. Hij gaat lekker op bed liggen uitbuiken. En
fantaseert over de dochter van de leider van Mahiri. 'Zou ze ook vleugeltjes hebben?' denkt hij.

Afbeelding
Als de regen is opgehouden gaat hij Jamar wat lekkere worteltjes geven en gaat hij slapen.

De volgende dag
Afbeelding
"Goedemorgen Jamar" lacht Tupac.
Jamar hinnikt wat.

Afbeelding
Voordat ze weer verder gaan borstelt Tupac Jamar nog even.

Afbeelding
Tupac heeft zich aangekleed en gaat met Jamar op weg naar het dorpje Mahiri.

Afbeelding
"We zijn er bijna" zegt Tupac tegen Jamar

Afbeelding
Ineens stormen er een paar zebra's voorbij. Tupac en Jamar schrikken er een beetje van.

Afbeelding
Ze komen Mahiri binnen.

Afbeelding
"Wat een leuk dorpje" zegt Tupac.

Afbeelding
"Ik heb dorst Jamar. Ik ga wat te drinken halen"
En Tupac stapt van zijn paard af.

Afbeelding
Tupac gaat naar de plaatselijke 'nou ja supermarkt laten we maar zeggen'
Hij ziet weer een gevleugelde vrouw. Stom verbaast maakt hij kennis met haar.

Afbeelding
"Waarom hebben jullie vleugels hier?" vraagt Tupac.

Afbeelding
"Je wordt ermee geboren, vreemdeling" antwoord de vrouw.
"Heeft de dochter van de leider ook vleugels?" wil Tupac weten.
"Hahaha...Aissa Mwenda nee! Zij is een mens, maar ze kan vleugels krijgen als ze getrouwd is" legt de vrouw uit.
"Waar woont ze? Ik wil haar ontmoeten" vraagt Tupac.
De vrouw legt uit waar Aissa woont met haar ouders, en Tupac gaat erop af.

Afbeelding
Tupac en Jamar rijden zo snel mogelijk naar het huis van de familie Mwenda.

Aissa is toevallig buiten
Afbeelding
"Wat een mooi paard heb je vreemdeling" zegt Aissa.
"Zeg maar Tupac" lacht hij wat weg.

Afbeelding
Ze stellen elkaar voor. Tupac ziet een prachtig doek op het hoofd van Aissa
"Heb je je net gedoucht?" vraagt hij.

Afbeelding
"Hahaha...nee. Ik mag mijn haar pas laten zien als ik getrouwd ben" lacht Aissa "Dat is een oud gebruik hier in Mahiri"
"Doen alle meisjes dat dan?" wil hij weten.
"Nee, mijn vader is de leider van Mahiri, daarom zijn er allerlei rituelen voor mij als dochter. Ik word er wel wat moe van" zucht Aissa

Afbeelding
"Dus je bent nog ongehuwd" knipoogt Tupac.
"Jahaaa..." lacht Aissa.
"Zullen we wat wandelen?" vraagt Tupac.
"Leuk" antwoord Aissa

Op een romantisch plekje in het dorp
Afbeelding
"Je bent mooi" zegt Tupac ineens naar Aissa.
Aissa lacht wat verlegen "Dank je" zegt ze.
Ze lopen weer terug naar het dorp. En gaan op een bankje zitten.

Afbeelding
Het is wat akelig stil tussen de twee. Ze weten even niet meer wat ze moeten zeggen.
Zijn ze verliefd?

Afbeelding
Tupac slaat voorzichtig zijn arm om Aissa heen. Zal ze dat goed vinden?
Ja hoor!

Afbeelding
Zonder woorden geven ze elkaar ineens een zoen.

Afbeelding
"Tupac! Je bent zo lief. Dit is de eerste keer dat ik een jongen kus" zegt Aissa zachtjes.
"Aissa! Dit is de eerste keer dat ik verliefd ben" glundert Tupac.
"Ik zal je naar huis brengen en je vader om je hand vragen"

Afbeelding
Tupac heeft Aissa weer thuis gebracht.
"Wie heb je daar bij je!" wil Babukar weten.
"Pappa! Ik heb mijn toekomstige man gevonden. Hij heet Tupac" juicht Aissa.

Afbeelding
"Ja maar dat kan niet. Hij is van de Imara stam. Jij moet iemand van onze Mahiri stam trouwen" roept Babukar.
"Pappa! Hij kan prachtig beeldhouwen en heeft een mooi paard. Ik ben verliefd op hem" verteld Aissa.
"Nee! Regels zijn regels bij de Mahiri's" zegt Babukar.
"Pappa toe....alstublieft. Wijk af van de regels" vraagt Aissa.
"Ok....als je mij een jeugdigheidsfontein elixer kan brengen mag je mijn dochter trouwen" zegt Babukar tegen Tupac.

Afbeelding
"Ik zal u de jeugdigheidsfontein elixer brengen" antwoord Tupac.

Afbeelding
Tupac gaat op weg naar huis om het elixer te vinden. Maar hij voelt zich ook wat ziekjes worden.
Komt dat door de verliefdheid of is hij echt ziek?

Einde aflevering 4

Oproep: Jullie kunnen Tupac helpen om Aissa tot zich te krijgen.
De ingredienten voor de jeugdigheidsfontein elixer zijn: tanzaniet, groene vlinder en elke paddestoel.
Als jullie de elixer hebben of een ingredient stuur het naar Tupac als kado! :D
Stuur het eigenlijk naar Frozenland op sims3.com ;)
Dit is een herhaling! Inzenden is niet meer mogelijk!
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Tupac Bohati

Geweldige update! :swing
Ik hoop dat Tupac haar kan krijgen. Want ze zijn wel heel lief zo samen! :knuffel
Hopelijk snel een nieuwe! :laugh
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Tupac Bohati

Bedankt voor de reacties :knuffel

Terugblik
Tupac had gehoord van zijn beste vriend Anum dat de leider van de mahiri-stam een geschikte man zoekt voor zijn dochter. Tupac gaat daarom met zijn paard Jamar naar Mahiri. Daar ontmoet hij Aissa Mwenda, de dochter van Babukar. Ze worden verliefd en willen trouwen. Babukar heeft zijn twijfels over Tupac omdat hij van de Imara-stam is en maakt het hem niet makkelijk. Als Tupac hem een jeugdigheidsfontein elixer kan aanbieden mag hij trouwen met zijn dochter. Tupac gaat weer naar huis om die elixer te vinden, maar wordt onderweg ook ziek omdat hij van een giftige vrucht heeft gegeten. Zijn buurvrouw merkt dat op en roept de hulp van ontwikkelingsmedewerker Abby Neville in.

Aflevering 5 (samenwerking met maxxie03)
Afbeelding

Afbeelding
Tupac is gaan zitten op een veld net buiten Imara, zodat de goden van Mlima hem mogen genezen.
Maar er komt een blanke vrouw op hem af, wie is dat?
Het is Abby Neville "Wat is er met je aan de hand? je ziet er anders niet ziek uit" vraagt ze.
"Ik heb van een giftige vrucht gegeten bij de rivier" antwoord Tupac.
"Dan moeten we naar het ziekenhuis, anders zul je dood gaan" verteld Abby.
"Ik wil geen medische hulp, de goden van Mlima zullen mij genezen. Ga je met me mee?" vraagt Tupac.

Afbeelding
Abby besluit om met Tupac mee te gaan naar de heilige berg Mlima.
Ze heeft nog nooit eerder op een paard gezeten en dus vindt ze het nog wat eng.

Afbeelding
Tupac rijdt voorop, maar gaat steeds sneller. Abby begint hem uit het zicht te krijgen.

Afbeelding
Tupac begint zich steeds zwakker te voelen, maar wil die heilige berg halen.

Afbeelding
Abby begint het paardrijden steeds leuker te vinden. Hopelijk haalt ze Tupac weer in.

Afbeelding
De avond valt en Abby begint honger te krijgen.

Afbeelding
Abby ziet Tupac weer bij het overnachtingskamp. Hij staat worstjes te roosteren.
"Ik heb ook voor jou gemaakt" zegt hij.

Afbeelding
Ze gaan samen eten en Tupac verteld ook over Aissa waar hij zo verliefd op is.

Afbeelding
Na het eten rent Tupac de berg op.

Afbeelding
Abby is moe en kan niet meer.

Afbeelding
'Daar is de top van Mlima. Ik wordt eindelijk beter' denkt Tupac.

Afbeelding
Hij rent naar de krater van de berg en begint de goden aan te roepen.
En het begint ineens te regenen en te hagelen.

Afbeelding
"Ik kan niet meer" zegt een ernstig verzwakte Tupac

Afbeelding
Tupac zakt in elkaar, maar gelukkig vindt Abby hem op tijd en neemt hem mee naar het ziekenhuis.

Afbeelding
Ze blijft in de buurt van Tupac en ze ziet dat hij ineens zijn ogen open doet.
"Dokter...Dokter! Zijn ogen gaan open!" roept ze.

Afbeelding
Abby is blij dat ze Tupac heeft kunnen helpen.
Tupac bedankt haar snel, want Abby moet haar vliegtuig halen naar Sunset Valley met haar vriendje John.
Na een extra nachtje in het ziekenhuis is Tupac weer gifvrij en mag hij naar huis.

Tupac is weer thuis
Afbeelding
Vandaag wil Tupac op zoek naar het jeugdigheidsfontijn elixer. Maar eerst voedert hij nog zijn kippen...

Afbeelding
...en zijn beeldhouwwerk afmaken...

Afbeelding
Van Abby heeft hij een mooie kaart en een echte pen gekregen. Die kaart kan hij opsturen naar Aissa. Hij schrijft er allerlei lieve dingetjes in.

Afbeelding
Als hij zijn brief voor Aissa wil posten ziet hij dat er een pakketje is bezorgd.
Het is van ene meneer Rastabas ;-)
Dank je Guppie alias tovenaar Rastabas voor de jeugdigheidsfontein elixer

Einde Aflevering 5

Dit was onze samenwerking van Froos & maxxie03. De eerste 16 screens waren van maxxie, de laatste 4 weer van mij (H)
Bedankt maxxie03 :D Het was erg leuk om samen iets met Ziwa Bonde te doen. Veel succes met Abby en John in Starlight Shores ;-)
365 De familie Neville
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Tupac Bohati (afl.5 ~ pag.2 onderaan)

Terugblik

Tupac was ziek geworden van een giftige vrucht. Abby Neville wil hem helpen door hem naar het ziekenhuis te brengen. Tupac weigert en gaat eigenwijs naar de heilige berg Mlima waar hij gelooft dat de goden hem zullen genezen. Abby gaat met hem mee.
Verzwakt gaat Tupac de berg op en zakt in elkaar. Abby vindt hem en brengt hem alsnog naar het ziekenhuis waar hij opknapt.
Tupac bedankt Abby en mag weer naar huis. Thuis schrijft hij een liefdesbrief aan Aissa en ontvangt een jeugdigheidsfontein elixer van ene tovenaar Rastabas.

Afbeelding

We gaan even een paar dagen terug toen Tupac Mahiri verliet.
Afbeelding
"Pap! Wat ben jij gemeen. Die jeugdigheidsfontein elixer is hier in heel Ziwa Bonde niet te vinden, laat staan de ingrediënten" zegt Aissa.

Afbeelding
"Ja maar er is ook helemaal geen sprake van dat jij met die Toezak, Bloebzak, Poepzak of hoe die ook maar heet gaat trouwen"
"Hij heet Tupac, pap"
"Je hoort een jongen van onze stam te trouwen!"

Afbeelding
"Dat zullen we nog weleens zien" blaast Aissa. En ze gaat naar buiten.

Afbeelding
Verdrietig rent ze naar een plekje waar ze even alleen kan zijn.

Afbeelding
Ze gaat op het bankje zitten waar ze eerder vandaag met Tupac heeft gezeten en samen hebben gekust.

Bunmi komt thuis (bunmi is de vrouw van babukar en de moeder van aissa)
Afbeelding
"Wat is er met Aissa? Ze holde me straal voorbij" zegt Bunmi.

Afbeelding
"Ach! Ze is verliefd op een jongen uit Imara. En dat wil ik niet hebben. Ik heb die jongen op pad gestuurd voor een
jeugdigheidsfontein elixer...hahaha. Dan pas mag hij onze dochter trouwen. Maar die elixer is nergens te krijgen"

Afbeelding
"Is Tumelo Tajiri niet iets voor Aissa. Hij is ook nog steeds alleen en is een goed jager en zal ook een goede
nieuwe leider worden voor de Mahiristam" stelt Bunmi voor.
"Inderdaad. Dat is beter dan die kippenboer uit Imara. We gaan het onder het eten erover hebben" zegt Babukar.

Het is muisstil tijdens het eten
Afbeelding
Babukar doorbreekt de stilte.
"Je moeder en ik hebben het erover gehad. Wij vinden Tumelo Tajiri een goede man voor je"

Afbeelding
"Nee! Niet Tumelo. Die is zo arrogant en vind zichzelf zo geweldig"

Afbeelding
"Maar hij heeft wel meer aanzien dan die Soeppak uit Imara" zegt Babukar op bombastische toon.
"Hij heet Tupac" brult Aissa.
"Snap je het niet lieverd. Een man uit Imara kan nooit de leider worden van Mahiri" verteld Bunmi
"En aangezien je onze enigste dochter bent moet je dus trouwen met iemand van hier" bromt Babukar.

Afbeelding
Babukar moet werken en Bunmi maakt een ommetje.
Aissa ruimt de tafel af. Ze voelt zich gevangen en denkt al stiekem aan een afscheid van Tupac in haar leven.

Afbeelding
Bunmi heeft magische krachten. Ze is een gewaardeerde heks in Mahiri, maar wat tovert ze tevoorschijn?
Zit Bunmi achter de vergiftiging van Tupac?

Een paar dagen later
Afbeelding
Aissa kijkt in de brievenbus en ontvangt een kadootje.
'wat is dat nou? Een kaart?' vraagt Aissa zich af, en ze begint te lezen.
"TUPAC!" gilt ze. "IK HEB EEN KAART VAN TUPAC!"
Ze leest hardop.

Afbeelding
Dag Snoesje van me, Aissa giechelt een beetje.

Ik mis je en ik moet steeds aan je denken.
Toen ik van jullie naar huis ging heb ik per ongeluk een giftige vrucht gegeten. Het
zag er dan ook zo mooi roze uit. Maar gelukkig heeft een blanke vrouw mij geholpen
en ik ben weer beter. Ik heb ook de jeugdigheidsfontein elixer bemachtigt. Ene
meneer Rastabas heeft die naar me opgestuurd. We kunnen trouwen, ik vertrek
morgen naar Mahiri en zal de elixer aan je vader overhandigen en hem om je hand vragen.

Wacht op me, ik hou van je.

Kus Tupac Bohati


Afbeelding
"Pappa! Tupac heeft de elixer!" juicht Aissa.
"WAT! DAT KAN NIET!" schrikt Babukar.

De volgende dag in Imara
Afbeelding
Tupac maakt zich klaar voor een lange reis naar Mahiri. Hij kijkt nog even bij zijn kippen en bestijgt daarna zijn paard Jamar

Afbeelding
Trots als een pauw zit hij op Jamar, want hij kan Aissa nu ten huwelijk vragen

Afbeelding
Hij houdt de elixer stevig bij zich. "Sneller Jamar"

Afbeelding
Tupac en Jamar rijden dwars door het prachtige Ziwa Bonde naar Mahiri.
Maar zal Babukar zich aan zijn woord houden nu Tupac de jeugdigheidsfontein elixer heeft?
(als je goed kijkt, kun je tupac en jamar zien op de screen :D

Einde aflevering 6
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Tupac Bohati (afl.6 ~ pag.2 onderaan)

Bedankt voor de reacties :knuffel

Terugblik
Babukar wil niet dat zijn dochter Aissa met Tupac trouwt. Babukar beloofde dat als Tupac hem het verjongingselixer kan brengen hij met zijn dochter mag trouwen. Maar dat is een moeilijke klus zegt Aissa en ze is boos op haar vader. 'Dat gaat Tupac nooit lukken' denkt ze. Babukar en Bunmi (=babukar's man en moeder van Aissa) willen graag dat ze met de alleenstaande jongeman Tumelo Tajiri trouwt. Ze vinden hem meer geschikt om zometeen Babukar's leiderschap over te nemen. Aissa vindt Tumelo maar arrogant en kiest liever voor Tupac. Ze hoort lang niets meer van hem en haar hoop op Tupac verliest ze. Totdat ze een brief van Tupac krijgt. Hij schrijft dat hij de elixer heeft en snel naar Mahiri zal komen om haar te trouwen. Babukar hoort dit en schrikt. 'Dat kan niet!' zegt hij. Tupac gaat op weg naar Mahiri.
< Aflevering 6

Afbeelding

Afbeelding
Babukar schrikt van het nieuws dat Tupac de elixer heeft gevonden. 'Wat heb ik nou weer gezegd' denkt hij. Babukar rent naar buiten en zoekt Tumelo op om met hem een plan te bespreken om Tupac bij Aissa weg te houden.

Babukar ontmoet Tumelo
Afbeelding
"Tumelo moet je horen..."

Afbeelding
"...Tupac is onderweg naar Mahiri om mij het verjongingselixer te overhandigen. Ik heb beloofd dat hij dan Aissa mag trouwen.
Maar dat wil ik niet. Kun jij Tupac onderscheppen en hem bij Aissa weg houden, want jij moet met Aissa trouwen"

Afbeelding
"Wat zegt u? Mag ik met uw dochter trouwen? Wat een eer! Ik zal Tupac met een list wegsturen" grinnikt Tumelo.

Afbeelding
"Goed zo!...Zorg ervoor dat hij hier nooit meer komt, maar pak die elixer wel af. Ik wil graag weer volwassen worden en wat haar
als vroeger hebben" lacht Babukar. "Komt goed! Grote leider" antwoord Tumelo.

Als de avond valt betreed Tupac Mahiri
Afbeelding
"Wat zal Aissa's vader opkijken als ik de elixer heb" zegt Tupac opgewonden tegen Jamar.
Jamar hinnikt.

Afbeelding
Tumelo ziet een vreemdeling het dorp binnenkomen. "Jij moet Tupac zijn" zegt hij op vriendelijke toon.
"Klopt. Ik kom voor Babukar, om zijn dochter haar hand te vragen" zegt Tupac op blije toon.
"Daar heb ik van gehoord. Stap van je paard. Dan breng ik je naar haar familie toe"

Afbeelding
"Wat aardig van u meneer...ehm..."
"Zeg maar Tumelo, ik heet Tumelo Tajiri" lacht hij vriendelijk.
Tumelo neemt Tupac mee naar een verlaten gebied.

Afbeelding
"Het is hier wel erg verlaten, weet u zeker dat we goed gaan?" vraagt Tupac twijfelend.
"Ja hoor. Het is in Mahiri een traditie om in dit gebouwtje de hand van de dochter aan de leider te vragen"
"Aha...In dat geval gaan we goed" zegt Tupac opgelucht.

Afbeelding
Tupac en Tumelo gaan naar binnen. "Blijf jij maar even buiten staan Jamar" roept Tupac.
"Nee hoor. Ook je huisdieren moeten mee in deze kamer"
Jamar hinnikt weer wat en gaat met tegenzin mee naar binnen. Hij vertrouwd het niet echt.

Afbeelding
"Blijf hier met je paard wachten. Ik zal Babukar voor je halen....oh jah...geef me je elixer, als bewijs dat je Tupac bent"
"Alsjeblieft Tumelo, je lijkt me erg aardig" zegt Tupac tevreden.

Afbeelding
Tumelo zet een nep lach op. "Blijf hier wachten, ik ben zo met Babukar en Aissa terug" lacht hij.

Afbeelding
"Dit was een makkie. Ik heb de deur op slot gedaan en heb de elixer. Nu ga ik met Aissa trouwen. De sukkel...Muhahaha"

Afbeelding
Tupac ontdekt in het kamertje een toverspreukboek. "Het duurt wel erg lang hé Jamar. Ik ga een spreuk leren" lacht hij.
Jamar begint keihard te hinniken.

Afbeelding
Jamar wordt ongeduldig en begint wat te grommen.
"Het wordt inderdaad wel wat benauwd hier, laten we de deur open zetten" Maar de deur zit op slot.
"Jamar! De deur zit op slot! Dit klopt niet! En Tumelo heeft de elixer. We zitten opgesloten!" roept Tupac angstig.
"Trap de deur in Jamar. Straks gaat Tumelo met Aissa trouwen. Dit is een list"

Tumelo komt het huis van de familie Mwenda binnen
Afbeelding
"Heb je de elixer?" vraagt Babukar.
"Ja. Nu mag ik met uw dochter trouwen grote leider" lacht Tumelo.
"Heb je Tupac weggestuurd?"

Afbeelding
"Ik heb hem met zijn paard opgesloten in de kerker op het platteland. Hij is zo naïef, hij volgde me als een mak
schaapje" lacht Tumelo.
"Goed gedaan jongen. Morgen lichten we Aissa in, dat Tupac zich bedacht heeft en jouw de elixer heeft gegeven om met
haar te trouwen"

Einde Aflevering 7
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Tupac Bohati (afl.7 ~ pag.2 onderaan)

Bedankt iedereen :knuffel

Terugblik
Babukar schrikt van het nieuws dat Tupac het jeugdigheidselixer heeft gevonden. Hij wil zeker niet dat zijn dochter Aissa met Tupac trouwt maar met Tumelo, hij is van de Mahiri stam en is een betere leider voor de stam dan Tupac. (babukar had namelijk tupac gevraagd om het jeugdigheidselixer te vinden, dan pas mocht hij trouwen met zijn dochter aissa).

Babukar licht Tumelo in en wil dat Tumelo Tupac weg houdt van Aissa en verteld hem dat hij met Aissa moet trouwen. Tumelo ziet dit als een eer en speurt Tupac op. Hij vindt hem en brengt hem met een list naar de kerker. Hij sluit Tupac en Jamar op en weet de elixer van hen te bemachtigen. Snel gaat Tumelo naar Babukar met de elixer. "Ik mag nu met je dochter trouwen" zegt hij. "Goed zo" zegt Babukar.
Tupac zit met zijn paard Jamar opgesloten. Hij heeft door dat er iets niet klopt. Hij probeert te ontsnappen en ontdekt een toverspreuk boek.

Afbeelding

Afbeelding
"Jamar!!! We zitten hier opgesloten. Hoe komen we hieruit en Tumelo heeft ook nog eens het jeugdigheidsfontein-elixer!
Hoe heb ik zo dom kunnen zijn om het hem te geven!" klaagt Tupac.

Afbeelding
"Misschien staat er een spreuk in het boek hoe ik jouw meer kracht kan geven om die deur in te trappen.
Hahaha! Dit is leuk...een toverspreuk om iemand in een kikker te veranderen" lacht Tupac. Jamar leest mee.

Afbeelding
"Jamar je moet in één lijn met de deur staan en dan kun je de deur openen" leest Tupac voor.
Jamar gaat in zijn positie staan. Zal het hem lukken om de deur te openen?
Let niet op het plafond. Die wou niet meewerken. Is nu doorzichtig :-s

In het huis van familie Mwenda
Afbeelding
Bunmi komt thuis. "Tumelo wat doe jij hier?" vraagt ze.
"Ik heb de jeugdigheidsfontein elixer van Tupac gekregen. Hij ziet af om jullie dochter Aissa te trouwen"
Babukar grinnikt 'hij speelt leuk mee' lacht hij.

Afbeelding
"Echt waar?!" roept Bunmi verrast. "Ik was net aan het idee gewend dat Aissa met Tupac zou trouwen. Weet ze het al?"
vraagt Bunmi met een zucht.

Afbeelding
"Nee. Aissa weet het nog niet. Maar ik ben een veel betere leider voor de Mahiri stam dan Tupac" lacht Tumelo.
"Dat is ook zo. Ik zie je eigenlijk ook liever, dan die Tupac uit Imara als schoonzoon" lacht Bunmi.

De ochtend breekt aan
Afbeelding
Aissa staat op en ziet een vreemde fles staan op de etenstafel.
"Pap! Wat is dat voor ding op de ontbijttafel!" roept Aissa

Afbeelding
"Ow, dat is het jeugdigheidsfontein-elixer die ga ik drinken op jullie bruiloft" lacht Babukar.
"WAT!!! Is Tupac er dan!!! Waar is hij?" zegt Aissa enthousiast.

Afbeelding
"Schatje! Tupac is naar huis gegaan en heeft deze elixer aan Tumelo gegeven, hij zag af van jullie huwelijk" zegt Babukar.
"Hoe kan dat nou? Tupac en ik zijn verliefd" zegt Aissa verbaasd.
Tumelo komt plotseling binnen.
"Het is echt zo" zegt Tumelo.

Afbeelding
"Tumelo! Heeft Tupac jou echt die elixer gegeven zodat jij met mij mag trouwen?" vraagt Aissa.
"Ja echt. Tupac heeft zich bedacht en vond het beter dat ik met jouw ging trouwen als lid uit de Mahari-stam"
Aissa wil even alleen zijn en gaat naar haar slaapkamer.

Afbeelding
Aissa denkt na.
'Tupac ik hou zo veel van je, waarom heb je die elixer aan Tumelo gegeven. Maar ja! Het zij zo. Ik ga nu met Tumelo trouwen'

De moeder van Aissa komt de slaapkamer ingewandeld
Afbeelding
"Kom schat! Ik heb je trouwjapon bij me" lacht Bunmi.
Aissa staat met tegenzin op. 'waarom heb je me verlaten tupac' vraagt Aissa zich af.

Afbeelding
Babukar pakt de elixer en doet hem in zijn inventaris.
'eindelijk word ik weer een volwassen man en kan ik weer opnieuw leider worden....jammer Tumelo' lacht Babukar.

Bij Tupac en Jamar
Afbeelding
"Jamar. Je staat in één lijn met de deur! Trap nu tegen de deur" roept Tupac.

Jamar trapt de deur open!
Afbeelding
"Yay!!! Die spreuk heeft geholpen. Snel naar buiten Jamar!" roept Tupac.

Afbeelding
Tupac en Jamar zijn ontsnapt uit de gevangenis.
"Je bent mijn redder" knuffelt Tupac.

Afbeelding
Tupac klimt snel op Jamar.

Afbeelding
Met volle vaart gaan ze naar het dorp Mahiri om de bruiloft tegen te houden. Zal Tupac op tijd zijn?

Einde aflevering 8

Binnenkort zal dit dagboek eindigen in Ziwa Bonde. Tupac zal naar de moderne wereld verhuizen. Dit doe ik omdat Ziwa Bonde helaas wat kuren gaat vertonen. Sims lopen vast, ze zijn onbestuurbaar geworden en verdwijnen ineens, dus wil ik graag met hem naar een officiële EA wereld dat speelt toch iets beter. Ziwa Bonde is een prachtige wereld maar helaas gaat er een eind aan komen :cry
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Tupac Bohati (afl.8 ~ pag.2 onderaan)

Bedankt nog voor alle leuke reacties :knuffel

We gaan weer verder.

Terugblik
Tupac en Jamar zitten nog steeds opgesloten in de oude kerker. Tupac komt erachter dat het allemaal een list van Tumelo is
zodat hij nu met het elixer Aissa ten huwelijk kan vragen. Hij ontdekt ook een toverspreukboek in de kerker en leest iets
over een paddenspreuk.

Ondertussen verteld Babukar aan zijn dochter dat Tupac niet is komen opdagen en de elixer aan Tumelo heeft gegeven. Aissa zucht
en went aan het idee dat ze toch echt met Tumelo gaat trouwen. Bunmi helpt haar dochter haar trouwjapon aan te doen.

Noot
Dit is de laatste aflevering in Ziwa Bonde. Hierna zal Tupac zich afspelen in een originele EA-wereld. Dit moest ik doen omdat ZB een download-wereld is en mettertijd toch wat bugs vertoonde en het was niet leuk meer om in te spelen.

Aflevering 9
Afbeelding

Afbeelding
Tupac gaat zo snel mogelijk met Jamar terug naar Mahiri om de bruiloft te stoppen.

Afbeelding
"Die trouwjapon staat je geweldig. Tumelo zal een goede man voor je zijn" glimlacht Bunmi naar Aissa.

Afbeelding
"En dan mag eindelijk mijn hoofddoek af" lacht Aissa.

Tumelo haalt Aissa op
Afbeelding
'ik had ook niet anders verwacht dat ik met Aissa zou trouwen. Ik ben gewoon de beste, sterkste en knapste man van heel Ziwa
Bonde' lacht Tumelo in zichzelf.

Even later is iedereen in het 'gemeentehuis' bijelkaar
Afbeelding

Afbeelding
"Hartelijk welkom iedereen. Bunmi en ik gaan onze dochter met Tumelo Tajiri in de echt verbinden" roept Babukar.

Afbeelding
"Tumelo heeft mij het jeugdigheids-elixer kunnen overhandigen en dus mag hij met onze dochter trouwen" glimlacht hij naar Bunmi.

Afbeelding
"Om het te bewijzen ga ik hem nu zelf uitproberen"

Babukar slaat de fles stuk
Afbeelding

Afbeelding
"Let op wat er nu met mij gebeurd!" juicht hij

Het publiek reageert verbaasd
Afbeelding
"Ik ben weer een volwassen man. Ben ik geen stoot?" lacht Babukar.
"Ehm.....ja, maar we zijn hier voor het huwelijk! Ga zitten en doe je werk" roept Bunmi.

Afbeelding
"Je hebt gelijk" lacht hij. Babukar vraagt of Tumelo en Aissa willen gaan staan.

Tupac komt met Jamar Mahiri binnen galopperen
Afbeelding
Snel Tupac!

Afbeelding
"Aissa! Zeg Nee!" schreeuwt Tupac.
"Stop het huwelijk"
Aissa herkent de stem en kijkt achterom "Tupac?"

Afbeelding
"Je bent het echt" gilt ze blij.
Babukar schrikt. "Tumelo! Wat is hier aan de hand? Je had die jongen toch opgesloten?"
Tumelo haalt zijn schouders op. "Ik heb echt geen idee hoe hij heeft kunnen ontsnappen"

Afbeelding
"Natuurlijk ben ik het echt" roept Tupac.

Tupac kust Aissa
Afbeelding
"Tumelo heeft mij opgesloten in een kerker en de elixer van mij gestolen zodat hij met jou kon trouwen"
"Is dat waar Tumelo?" vraagt Aissa boos.

Afbeelding
"Het moest van je vader?" bibbert Tumelo.
"Je bent vergeten dat er een toverboek in die kerker lag" verteld Tupac.
"Nee! Tupac betover me niet!"

Afbeelding
Tupac gebruikt de toverspreuk 'ijsbal' en Tumelo krijgt het ijskoud en heeft ijspegels rond zijn gezicht.
"Babukar waar ben je? Jij komt ook niet zomaar van mij af" roept Tupac.

Afbeelding
"Tupac! Spaar me! Ik zal je laten trouwen met mijn dochter. Ik zal je alles geven wat je wil!" zegt hij.
"Had je eerder moeten bedenken. Ik laat niet met me sollen" roept Tupac.

Tupac spreekt de paddenvloek uit over Babukar
Afbeelding
"Heb ik allemaal geleerd uit dat toverboek" lacht Tupac naar Aissa.

En dan gebeurt er dit.....
Afbeelding
Tupac zakt door zijn knieën.
"Aissa? Wil je mijn vrouw zijn?" glundert hij.
Aissa lacht "Jaaa graag!"

Afbeelding
Babukar's broer neemt de plechtigheid over en trouwt Tupac en Aissa.

Afbeelding
Bunmi kan het niet droog houden. 'Ze houden echt van elkaar' snottert ze.

De kus
Afbeelding
"Nu mag ik mijn hoofddoek afdoen" lacht Aissa.
"Laat je haar zien?" vraagt Tupac opgewonden.

Afbeelding
Tupac slaakt een diepe zucht.
"Je bent echt mooi met haar" zegt hij.
"Dank je" en Aissa kijkt wat verlegen weg.

Afbeelding
"Laten we hier weggaan en ergens anders opnieuw beginnen" zegt Tupac.
"Mijn idee" antwoord Aissa.

Afbeelding
"Tot ziens allemaal. Ik zal goed voor Aissa zorgen"
"Ow...wacht Tupac. Ik wil mijn kat Boa meenemen"

Even later
Afbeelding
Daar gaan Tupac en Aissa....

Afbeelding
Ze verlaten Mahiri....

Afbeelding
en verlaten ook Ziwa Bonde....ze trekken over de heuvels naar een nieuwe wereld.

Einde aflevering 9

Nog even dit ;-)
Afbeelding
"Tumelo! Kus me!"
"Wat? Geen sprake van. Ik ga jou echt niet kussen"
"Met jouw kus wordt de betovering verbroken. Alsjeblieft?" smeekt Babukar

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Awh :wub ....gelukkig is het allemaal goed gekomen met Tupac en Aissa.

Belangrijk
Zoals sommigen weten, komen ze in een nieuwe wereld terecht die de volgers op S4F hebben uitgekozen in een poll. Uitslag werd een gelijke stand tussen Dragon Valley en Bridgeport. Welke wordt het?

Tot daar :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie