Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

316 berichten • Pagina 5 van 16

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: Het drama van de familie Jones-Brown ~ hoofdstuk 3 ~ G2

Bedankt voor de leuke reacties. :D

Hier is een foto van Rianne als peuter in de kinderstoel. Ze lijkt op John en Ricardo. Ze is blond en heeft net als John en Ricardo blauwe ogen. Ze is atletisch en een vaste slaper. Meer foto's volgen tijdens het verhaal en dan wordt ook duidelijk wie haar ouders zijn. ;)

Afbeelding

Laatst gewijzigd door SimsMeid op do 31 okt 2013, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: Het drama van de familie Jones-Brown ~ hoofdstuk 3 ~ G2

Hoofdstuk 4

Afbeelding

John is helemaal blij als hij Suzette ziet. Als hij zo om zich heen kijkt, ziet hij dat er meer dan genoeg ongenodigde gasten op de bruiloft zijn verschenen. Hij weet zeker dat Ricardo niet eens door heeft dat hij Suzette heeft uitgenodigd.
'Van harte gefeliciteerd met de bruiloft van je broer,' zegt Suzette.
'Zullen we dansen?' vraagt John aan Suzette. Suzette knikt ja. Al snel begint iedereen te dansen of te eten.

Afbeelding

John kijkt in Suzette haar mooie, bruine ogen. Zal hij de eerste move durven te maken? Ze kijkt hem zo verleidelijk aan. Voor ze het allebei weten, raken hun lippen elkaar en kussen ze elkaar voorzichtig. De eerste kus smaakt naar meer. John trekt Suzette naar zich toe. Hij merkt niet dat iedereen ze aankijkt. Zijn moeder begint te stralen als die twee zo ziet. Zijn broer kijkt hem verbaasd aan en zijn aanstaande vrouw begint te glimlachen. Maar John en Suzette merken daar helemaal niets van. Ze zijn allebei in hun eigen wereld en gaan helemaal in elkaar op.

Afbeelding

Ze laten elkaar pas los als Ricardo zegt dat ze anders de bruiloft missen. Snel nemen ze plaats op de stoelen. De trouwambtenaar loopt naar voren en Ricardo en Lani nemen plaats onder de trouwboog. De trouwambtenaar vraagt eerst aan Ricardo de trouwbelofte. Natuurlijk zegt zijn broer volmondig ja en schuift daarna de ring om Lani haar vinger. Dan stelt de trouwambtenaar de trouwbelofte aan Lani. Ook zij zegt volmondig ja en schuift dan de ring om de vinger van Ricardo.

Afbeelding

De trouwambtenaar geeft toestemming om elkaar te kussen. Ricardo trekt Lani naar zich toe en kust haar in aanwezigheid van alle genodigde en ongenodigde gasten. John heeft moeite om zijn emoties niet te tonen. Daarom gooit hij van blijdschap confetti. Hij weet nog dat hij dat ook heeft gedaan op de bruiloft van zijn moeder en vader. Hij maakt zich ineens zorgen over zijn moeder en kijkt naar haar.

Afbeelding

Maar zijn moeder heeft gelukkig geen inzinking. Ze staat enthousiast te applaudisseren en denkt duidelijk niet aan haar eigen bruiloft. Hij is blij dat er eindelijk een moment is dat zijn moeder niet steeds aan zijn vader denkt. Ze kan weer echt genieten van het heden. Amy heeft haar kennelijk goed geholpen om bij het heden niet steeds het verleden te betrekken. Natuurlijk hoorde zijn vader hier ook aanwezig te zijn. Net als zijn vader straks aanwezig hoorde te zijn op zijn eigen bruiloft. Hij hoopt dat zijn bruiloft net zo'n succes wordt als deze bruiloft.

Afbeelding

Ricardo loopt samen met Lani naar de mooie bruiloftstaart toe. Hij pakt een mes en begint te snijden. Hij geeft het eerste stuk met een glimlach aan Lani. Daarna mogen de gasten ook een stuk pakken. Lani heeft de taart zelf gebakken. Ze wilt graag kok worden en met een beetje geluk heeft ze over een aantal dagen een baan. John hoopt echt dat ze de baan krijgt. Hij kan proeven dat ze echt talent heeft.

Afbeelding

Als Ricardo en Lani hun stuk taart hebben opgegeten, wordt de muziek opnieuw aangezet. Het is een slome muziek. Ricardo vraagt Lani al snel om te schuifelen. Ze staan heel dicht op elkaar. Iedereen kijkt toe hoe ze met elkaar dansen. Als het volgende nummer wordt ingezet, pakken de rest van de stellen elkaar ook bij de hand en beginnen ze met elkaar te schuifelen op de dansvloer.

Afbeelding

John neemt Suzette bij de hand en begint met haar te schuifelen. Ze hebben het erg naar de zin, maar willen ook graag meer tijd met elkaar door brengen.
'Zullen we er vandoor gaan, John?' vraagt Suzette als bijna het dansnummer is afgelopen. John kijkt om zich heen en ziet dat meer stelletjes met elkaar weg gaan. Hij knikt ja en kijkt Suzette met een glimlach aan. Als niemand kijkt, loopt ze van de dansvloer af naar de auto van John toe. Hij werpt nog een blik op het strand, maar het feest is nog steeds niet afgelopen.

Afbeelding

Ricardo en Lani maken eindelijk een eind aan het feest. Ze willen ook graag alleen zijn. Ze vragen om ieders aandacht en bedanken iedereen voor hun komst. Daarna stappen ze in de auto en rijden ze naar huis toe. Het was een geweldig feest. Thuis aangekomen duiken ze meteen met elkaar in bed. Ze beleven een geweldige huwelijksnacht. Misschien worden ze die nacht meteen ouders, want ze willen allebei graag kinderen.

Afbeelding

John en Suzette zijn naar het zwembad gegaan. Daar is op dit late uur helemaal niemand te bekennen. Ze gaan eerst even zwemmen en duiken dan met elkaar in het bubbelbad. Ze relaxen even heerlijk met elkaar in het warme bubbelbad. Ze zijn moe van het dansen en feesten. Terwijl ze daar zo lekker liggen, beginnen ze een gesprek met elkaar.

Afbeelding

Het wordt steeds gezelliger. Ze slaan een arm om elkaar heen. Suzette drukt haar hoofd tegen John zijn borstkast.
'Wil je mijn vriendin worden?' vraagt John plotseling.
'Ik ben al je vriendin. Als je elkaar zoent op jouw broers bruiloft heb je automatisch een relatie,' zegt Suzette lachend.
'Ja, we hoeven het ook niet meer aan iemand te vertellen. Het lijkt me duidelijk genoeg,' zegt John met een glimlach.
'Waarschijnlijk zullen het er nog steeds over hebben,' zegt Suzette.

Afbeelding

'Ik houd van jou,' zegt John.
'Ik ook van jou,' zegt Suzette.
Opnieuw kussen ze elkaar, maar deze keer is het nog intenser dan eerst. John begrijpt niet waarom hij zo snel gaat in deze relatie. Normaal gesproken doet hij veel rustiger aan. Maar als hij weer in Suzette haar ogen kijkt, is hij deze gedachte al weer vergeten. Hij kan gewoon niet stoppen met het zoenen van Suzette haar lippen.

Afbeelding

Uiteindelijk duiken ze met elkaar onder water. Iets wat John normaal gesproken nooit zal doen op de eerste date. Misschien komt het door de alcohol, het eten en de romantische sfeer van de bruiloft van zijn broer. Wat de reden ook is John gooit zomaar alle remmen los en denkt helemaal niet meer na over de consequenties. De enige gedachte waar hij alleen nog maar aan kan denken is aan Suzette.

Laatst gewijzigd door SimsMeid op do 31 okt 2013, 20:47, 4 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: Het drama van de familie Jones-Brown ~ hoofdstuk 3 ~ G2

Bedankt voor de tip! ;)

Ik heb er nu dit van gemaakt. Ik probeer zoveel mogelijk rekening te houden met jonge lezers.

Laatste zin ena laatste screen: Hij kan gewoon niet stoppen met het zoenen van Suzette haar lippen.
Eerste zin laatste screen: Uiteindelijk duiken ze met elkaar onder water.

Is het zo beter? :)

Leuk dat je het een leuk verhaal vindt.
Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: Het drama van de familie Jones-Brown ~ hoofdstuk 3 ~ G2

Hoofdstuk 5

Afbeelding

John denkt dat Suzette nadat ze een romantisch moment hebben gehad in het bubbelbad naar huis toe gaat, maar dat doet ze niet. Ze gaat naar een ander huis toe. Ze belt aan en kijkt steeds zenuwachtig om haar heen. Maar er rijden geen auto's voorbij en het licht is uit bij de buren. Dan belt ze aan. Ze is opgelucht als er eindelijk wordt open gedaan. Ze kijkt nog één keer achterom en gaat dan snel naar binnen toe.

Afbeelding

De man begeleidt haar naar de woonkamer. De man zit in zijn ondergoed in de woonkamer. Suzette doet snel haar pyjama aan. De man schenkt drank in en geeft haar een glas aan. Ze neemt in de andere stoel plaats.
'Heb je John al verleid?' vraagt de man ineens.
'Ja, in het bubbelbad. Alles verloopt volgens plan,' geeft Suzette als antwoord.
'Zoals je weet doe ik dit niet alleen voor het geld. Al betaalt het goed.' Hij heft met een glimlach zijn glas op alsof hij ergens voor wilt proosten.
'Ik heb met John nog een rekening te vereffen. Je kent de voorwaarden,' vervolgt de man met een valse grijns.
'Ik ben volledig op de hoogte,' geeft Suzette als antwoord.

Afbeelding

Suzette staat op en loopt richting de trap.
'Ik ben nogal moe. Die familie Jones-Brown geeft nogal vermoeiende party's.'
'Ik kom zo. Maak zo snel mogelijk maar weer een afspraakje met John,' zegt de man. Hij schenkt ondertussen nog een glas drank voor zichzelf in.
Suzette knikt alleen maar ja en loopt dan naar boven toe.

Afbeelding

John is net bezig om de tafel af te ruimen als zijn telefoon gaat. Ricardo, Lani en hij hebben buiten gegeten, omdat het zo lekker weer is. John ziet dat Suzette hem belt. Hij neemt snel op. Hij heeft al een tijdje niets meer van haar gehoord.
'Hé schat, wat leuk dat je belt,' zegt John met een glimlach.
'Ik moet je spreken. Het is belangrijk,' zegt Suzette tegen hem.
'O, oké! We kunnen elkaar morgen in het stadspark zien.'
'Ja, is goed! Dan zie ik je daar. Ik moet nu ophangen,' zegt Suzette.
John vraagt zich af wat Suzette met hem wilt bespreken.

Afbeelding

Lani heeft net ontdekt dat ze zwanger is. Ze kijkt met een glimlach naar haar buik. Al snel komt Ricardo thuis van zijn werk. Meteen loopt hij naar haar toe.
'Hoe was het bij de dokter? Was alles wel goed?' vraagt Ricardo bezorgd.
'Ja, alles is goed. Ik ben zwanger. We krijgen een kind,' zegt Lani met een glimlach.
'Wat? Echt waar?' vraagt Ricardo geschrokken.
'Vindt je het niet leuk?' vraagt Lani teleurgesteld.
'Nee! Ik bedoel ja! We zijn nog maar net getrouwd. Ik wilde eerst nog met je op huwelijksreis. Ik ben daarom nogal geschrokken, maar een kind is altijd welkom,' stamelt Ricardo. Hij moet duidelijk nog aan het idee wennen dat hij vader wordt.

Afbeelding

'Maak je geen zorgen. We worden geweldige ouders. Dat reizen kunnen we later nog wel eens doen. Ik moest ook even wennen. Ik had ook niet gedacht dat het in één keer raak was. Maar ik ben er heel blij om,' zegt Lani met een glimlach.
'Ik krijg een dochter of zoon,' zegt Ricardo vol verbazing. Lani pakt de hand van Ricardo en legt die op haar buik. Meteen begint Ricardo er over heen te wrijven.

Afbeelding

Als John beneden komt, vertelt Ricardo vol trots dat hij vader wordt. John feliciteert Ricardo en Lani enthousiast. Hij is blij dat hij oom wordt van een nichtje of neefje. Hij weet hoe graag Ricardo en Lani een gezin willen stichten. Hij hoopt ook snel een kleintje in zijn armen te houden. Misschien wordt Suzette zijn vrouw wel en schenkt zij hem een baby.

Afbeelding

Vlekkie komt ook even kijken wat er aan de hand is. Lani begint meteen met hem te spelen. Lani houdt van honden. Daarom heeft John Ricardo en Lani als huwelijkscadeau een grote hond gegeven. Lani is al snel zijn vriend geworden. Ricardo is erg blij met het cadeau. Ze missen allebei Frankie. Frankie is kort geleden na de bruiloft van Ricardo overleden aan ouderdom.

Afbeelding

Afbeelding

Nog een aantal foto's van Vlekkie de nieuwe aanwinst van de familie Jones-Brown.

Laatst gewijzigd door SimsMeid op do 31 okt 2013, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: Het drama van de familie Jones-Brown ~ hoofdstuk 5 ~ G2

Hoofdstuk 6

Afbeelding

John gaat met Vlekkie naar het stadspark toe. Hij pakt een stuk touw en gaat met de hond spelen. Het is mooi weer. Vlekkie is nogal een hyperactieve hond en heeft daarom veel beweging nodig om zijn energie kwijt te raken. Hij kijkt af en toe om zich heen of hij Suzette er al ziet aan komen, maar ze is nog niet gearriveerd.
'Hallo John,' zegt ineens Suzette. Hij schrikt er van hij heeft haar helemaal niet horen arriveren. Hij was helemaal opgegaan in het spel met de hond.

Afbeelding

'Hallo Suzette. Wat wilde je me vertellen?' vraagt John. Hij ziet dat Vlekkie zichzelf gaat vermaken. Hij houdt hem wel in de gaten. Hij ziet dat Vlekkie op zoek gaat naar een andere hond. Hopelijk krijgt hij een maatje.
'John ik heb een zwangerschapstest gedaan, omdat mijn ongesteldheid uit bleef. Uit die test blijkt dat ik zwanger ben. Ik weet niet hoe jij over denkt, maar ik wil graag de baby houden. Als jij de baby niet wil dan kan ik niet verder met onze relatie,' legt Suzette uit.

Afbeelding

John is even verbijsterd, maar dan omhelst en zoent hij onverwachts Suzette. Hij ziet dat Suzette schrikt van zijn reactie.
'Natuurlijk ben ik hartstikke blij. Ik wil graag een kindje met jou,' zegt John.
'O, oké!' zegt Suzette verrast. Dan zoent ze hem net zo passioneel terug.

Afbeelding

Als ze eindelijk stoppen met zoenen, rent John ineens weg.
'Waar ga je heen?' vraagt Suzette verbaasd.
'Let op Vlekkie!' roept John naar haar. Daarna is hij uit het zicht verdwenen. Suzette heeft geen idee wat John van plan is. Ze kijkt naar Vlekkie en ziet dat de hond leuk aan het spelen is met een andere hond.

Afbeelding

John is al snel terug. Voor Suzette kan vragen waar hij geweest is, knielt John plotseling voor haar neer. Ze wilt aan hem vragen wat hij aan het doen is, maar dan haalt hij een doosje achter zijn rug te voorschijn. Hij doet het dekseltje omhoog en Suzette ziet een prachtige verlovingsring. Ze is helemaal door het dolle heen.
'Als jij de moeder van mijn kind wordt. Dan moet je ook mijn vrouw worden,' zegt John terwijl hij de ring om haar vinger schuift.
Vlekkie is ook nieuwsgierig geworden wat er aan de hand is en komt samen met zijn nieuwe maatje even bij zijn baas kijken.

Afbeelding

Als Suzette weer naar huis is, belt John Heike. Hij vertelt haar dat hij haar hulp nodig heeft als advocaat. Ze nemen plaats in de stoelen in de hal.
'Suzette heeft me verteld dat ze zwanger is,' zegt John.
'Is het van jou?' vraagt Heike.
'Ze zegt van wel, maar zolang ken ik haar nog niet. Al ga ik er niet meteen vanuit dat ze daarover zal liegen. Daarom heb ik haar ten huwelijk gevraagd. Ik wil haar niet ten schande maken,' legt John uit.

Afbeelding

'Je wilt mijn advies of dit verstandig is? Het is in ieder geval heel nobel,' zegt Heike.
'Ik wil niet dat als wel blijkt dat ze niet zwanger is ik daar de dupe van word. Ik durf gewoon niet aan haar te vragen om bewijs. Dan lijkt het net alsof ik haar niet vertrouw. Ik vind alleen dat het wel snel gaat. Het gaat net zoals mijn vader en mijn moeder. Het enige verschil is dat ik wel verliefd ben op Suzette.'
'In dit geval zal ik je aanraden om onder huwelijksvoorwaarden te trouwen, John. Als ze het dan om het geld doet, zal dat snel genoeg blijken,' zegt Heike.

Afbeelding

Vandaag gaan John en Suzette met elkaar trouwen. John heeft besloten om de raad van Heike op te volgen en heeft Heike gevraagd om het te regelen. Jenni is de hele ochtend al aan het helpen om de boel te regelen voor de bruiloft. Suzette staat zich net in de spiegel op te tutten als Jenni achter haar gaat staan.
'Ik hoop dat je om de goede redenen met mijn zoon trouwt,' zegt Jenni.
'Waarom zal ik om de verkeerde redenen trouwen? Ik houd van John, mevrouw Jones-Brown,' geeft Suzette als antwoord.
'Ik vind dat het allemaal wel erg snel gaat, maar voor deze keer zal ik je geloven,' zegt Jenni. Ze loopt naar de slaapkamer toe.

Afbeelding

'John, ik moet je spreken,' zegt Jenni. Ze neemt plaats op de bank. John komt naast haar zitten.
'Ik weet niet of je wel de goede keuze maakt. Ik vertrouw Suzette niet. Het lijkt allemaal een voor opgezet plan. Daarom ben ik blij dat je zo verstandig bent en naar Heike hebt geluisterd. Als ze om het geld doet, krijgt ze nu in ieder geval niets.'

Afbeelding

'Mam, ik weet dat u liever had dat Heike mijn vrouw werd, maar we passen niet bij elkaar. We zijn totaal verschillend. U bent het daar niet mee eens. We waren nog tieners en dat kan nu wel anders zijn. Zo denk ik er nou eenmaal niet over. Ik houd van Suzette. Ik heb haar gekozen als mijn vrouw,' zegt John.
'Als jij denkt dat je een goede keuze hebt gemaakt. Dan sta ik daar achter. Ik ga heus niet je bruiloft verpesten. Ik wil je alleen maar waarschuwen,' zegt Jenni.

Laatst gewijzigd door SimsMeid op do 31 okt 2013, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: Het drama van de familie Jones-Brown ~ hoofdstuk 6 ~ G2

Bedankt, voor de leuke reacties. :D

Ik ben wel benieuwd wat jullie denken wie die man in hoofdstuk 5 is. :)
En wat jullie eerste gedachte over Suzette is. Wat denken jullie waar zij mee bezig is? ;)
Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: Het drama van de familie Jones-Brown ~ hoofdstuk 6 ~ G2

Hoofdstuk 7 deel 1

Afbeelding

Na het gesprek met Jenni gaat John met Suzette en de rest van de familie op weg naar Rendez-Vous. Dit is de trouwlocatie. Als ze nog achterom hadden gekeken hadden ze gezien dat ze het gas nog hadden laten aan staan, maar door de zenuwen zijn ze helemaal vergeten te checken of ze het huis wel veilig achter lieten.

Afbeelding

Ze zijn dan ook nog maar net op de locatie gearriveerd of Jenni krijgt al een telefoontje van de brandweer met de mededeling dat er brand is uitgebroken. Gelukkig kan de brandweer de schade beperken doordat het brandalarm wel is afgegaan. De rest van de schade zal de verzekering betalen.
'Wat is er aan de hand, mam?' vraagt John. Jenni vertelt dat zij alles zal regelen en dat John zich daarover niet druk moet maken. Ricardo schrikt wel van het verhaal.
'Ik denk dat Lani het gas vergeten is. Ze voelt zich de hele dag onrustig. Ze heeft het gevoel dat ze vandaag gaat bevallen en ziet daar erg tegen op,' legt Ricardo aan zijn moeder uit.
'Vertel het haar dan maar niet en houdt haar goed in de gaten,' zegt Jenni tegen Ricardo. Ricardo en John gaan naar boven toe.

Afbeelding

Het is tijd voor de trouwceremonie. Suzette en John stappen onder de trouwboog. De trouwambtenaar loopt naar voren en begint met de trouwbelofte.
'John Jones-Brown, beloof je trouw te zijn aan Suzette Campos. Voor haar te zorgen in goede - en slechte tijden. Je aan de huwelijksvoorwaarden te houden die de wetten van Twinbrook aan het huwelijk verbonden hebben.'
'Ja, dat beloof ik,' zegt John. Hij pakt de rechterhand van Suzette en schuift met een glimlach de ring om haar vinger.

Afbeelding

Dan richt de trouwambtenaar zich tot Suzette.
'Suzette Campos beloof je trouw te zijn aan John Jones-Brown. Hem te steunen in goede - en slechte tijden. Je aan de huwelijksvoorwaarden te houden die de wetten van Twinbrook aan het huwelijk verbonden hebben.'
'Ja, dat beloof ik,' zegt Suzette. Ze pakt de rechterhand van John en schuift met een glimlach de ring om zijn vinger.

Afbeelding

De trouwambtenaar vraagt of ze elkaars handen willen vast pakken.
'Als niemand bezwaar heeft, zal ik deze twee door het huwelijk met elkaar verbinden.'
De trouwambtenaar wacht even. John kijkt zijn moeder aan, maar die geeft alleen een goedkeurend knikje.
'Dan verklaar ik jullie tot man en vrouw. Jullie zijn in het huwelijk verbonden met elkaar tot dat de dood jullie zal scheiden. Jullie mogen nu elkaar kussen,' zegt de trouwambtenaar.

Afbeelding

John trekt Suzette naar zich toe. Ze drukken elkaars lippen op elkaar en horen niet dat de trouwgasten voor hun klappen en juichen. Het wordt een nog hartstochtelijke kus dan op de bruiloft van Ricardo. Als Suzette en John eindelijk stoppen met kussen moeten ze eerst even op adem komen voordat ze de taart gaan aansnijden.

Afbeelding

John snijdt onder luid gejuich de taart aan en geeft het eerste stuk aan Suzette. Ze verkondigd met een glimlach dat Lani de heerlijkste bruidstaarten bakt. Meteen geeft iedereen een applausje voor Lani. Daarna wordt het dringen bij de tafel. Iedereen wilt een stukje van de taart proeven.

Afbeelding

Er waren zoveel gasten dat ze niet eens tegelijkertijd in de zaal aanwezig kunnen zijn. Iedereen had door de kus van Suzette en John op de bruiloft van Ricardo over dit stel gehoord. En daarom wil heel Twinbrook aanwezig zijn bij de bruiloft. Er zijn dan ook een hoop ongenodigde gasten komen opdagen.

Afbeelding

Uiteindelijk gaan de gasten rustig aan de tafel zitten om van een heerlijk stukje taart te genieten. Het is Lani gelukt om iedereen van taart te voorzien. Er is geen één gast die de taart niet lust. Lani wordt een geweldige kok als ze later promotie maakt. John kan zien dat Lani later met succes een eigen restaurant kan openen.

Laatst gewijzigd door SimsMeid op vr 29 nov 2013, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: Het drama van de familie Jones-Brown ~ hoofdstuk 7 / 1 ~

Hoofdstuk 7 deel 2

Afbeelding

Uiteindelijk wordt er drank ingeschonken. Lani mag dankzij haar zwangerschap geen alcohol hebben en daarom gaat zij de drankjes inschenken. Al snel komen de gasten naar de bar toe om zich eens lekker te bezatten. De sfeer wordt er alleen maar gezelliger door. Al snel beginnen gasten te dansen en een aantal beginnen zelfs spontaan een bruiloftslied te zingen.

Afbeelding

Uiteindelijk daagt één van de gasten John uit om zoveel mogelijk sap te drinken. John gaat de uitdaging aan. Hij loopt naar het sapvat en doet de kraan open en laat al het sap in zijn mond lopen. Suzette komt naast hem staan. Ze heeft een veel beter idee en voordat John het weet, maakt hij met behulp van Suzette een handstand. Iedereen begint te klappen en te juichen. Hij wint op deze manier de uitdaging.

Afbeelding

Terwijl Suzette, John, Lani, Jenni en Ricardo zich vermaken door met de gasten te gaan kletsen, doet Vlekkie iets ondeugends. Één van de gasten heeft zijn bord op de grond gezet waarop nog een stukje kalkoen ligt. Vlekkie houdt wel van een stukje kalkoen en pakt het met zijn bek snel van het bord. Hij kijkt een keer om zich heen, maar als niemand ziet wat hij doet, begint hij snel het bord af te likken.

Afbeelding

Uiteindelijk wagen Suzette en John ook een dansje. Ze worden al snel gevolgd door Lani en Ricardo. Er beginnen steeds meer gasten te dansen. Het wordt een heel gezellig feest. Iedereen heeft het naar de zin. Er zal nog lang worden gesproken over het geweldige feest dat John en Suzette georganiseerd hebben. Als het al laat wordt gaan de meeste gasten naar huis toe. Ze bedanken John en Suzette met een glimlach voor het geweldige feest. Ook Ricardo en Lani maken het niet te laat, omdat Lani zwanger is. Maar John en Suzette zijn nog steeds niet klaar met feesten. Ze hebben besloten dat ze pas vertrekken als de laatste gasten ook opstappen.

Afbeelding

Lani en Ricardo gaan meteen naar bed toe als ze weer thuis zijn. Als ze eindelijk in slaap zijn gevallen, wordt Lani geschrokken wakker van een pijnlijke wee. Ze stoot Ricardo aan die slaapdronken wakker wordt.
'Wat is er?' vraagt hij.
'De baby komt er aan. We moeten naar het ziekenhuis,' zegt Lani. Ricardo is meteen klaar wakker. Hij brengt Lani naar het ziekenhuis en is de hele tijd aanwezig bij haar bevalling. Het wordt een lange, slapeloze nacht.

Afbeelding

Als Lani en Ricardo al een paar uur in het ziekenhuis zijn en het bijna middernacht is, besluiten de laatste gasten om te vertrekken. John en Suzette zwaaien ze net uit als plotseling Jenni in elkaar zakt. Suzette en John schrikken zich rot. Jenni heeft een hartstilstand gehad. Één van de trouwgasten probeert haar nog te reanimeren, maar dat mag helaas niet baten. De trouwgast kan niet anders dan verklaren dat Jenni is overleden. Het trouwfeest eindigt heel anders dan Suzette en John hadden verwacht.

Afbeelding

Als van de schrik bekomen zijn en het lichaam van Jenni door de begrafenisondernemer is opgehaald, gaan Suzette en John in de loungeroom zitten. Ze staren elkaar een hele tijd zwijgend aan. Dan komen de tranen van rouw. Als ze bijna besluiten om naar huis te gaan om het nieuws aan Lani en Ricardo te vertellen, wordt John gebeld. Het blijkt Ricardo te zijn die mededeelt dat Lani van een dochter is bevallen. Het is maar een vreemde avond. Op dezelfde avond gaat een leven verloren en wordt een nieuw leven geboren.

Afbeelding

Ricardo en Lani komen als twee trotste ouders met hun dochter laat in de avond thuis. John en Suzette feliciteren de twee uitbundig. Lani en Ricardo noemen hun dochter Rianne. John is meteen gek op zijn nichtje. Ook Suzette is meteen helemaal weg van het meisje. Daardoor vinden Suzette en John het ook heel erg moeilijk om Lani en Ricardo in te lichten over de dood van Jenni. Lani raakt helemaal overstuur en moet een kalmeringsmiddel krijgen om weer tot bedaren te komen. Ricardo kan niet geloven dat Jenni op hetzelfde moment dat zijn dochter werd geboren, zijn moeder is overleden. Hij kan gewoon niet beseffen dat zijn moeder nooit de kans heeft gekregen om haar eerste kleindochter te ontmoeten. Jenni was juist zo blij dat ze oma werd en kon niet wachten tot de baby er was.

Laatst gewijzigd door SimsMeid op vr 29 nov 2013, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie