Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 13 van 18

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed ~ Generatie 3 ~ Hoofdstuk 7 ~ 20-3-2012

Hoofdstuk 8
* Al deze screens zijn door Froos gemaakt, ook sommige stukken tekst zijn uit zijn dagboek geciteerd

Vandaag waren Finn en ik uitgenodigd op de bruiloft van Ethan en Tania. Zij woonden net als wij in Bridgeport maar hun bruiloft werd gevierd in Ethans ouderlijk huis in Sunset Valley. We hadden Olivia naar mijn ouders gebracht omdat we vinden dat ze te klein is om mee te gaan naar een bruiloft.
We worden hartelijk ontvangen als we aankomen en maken een praatje met een aantal mensen, de sfeer is sowieso al erg goed!

Het wordt steeds drukker en daarom ook steeds gezelliger, iedereen kan niet wachten tot de bruiloft begint!

Na een tijdje komt Parker, Ethans beste vriend en tegelijkertijd ceremoniemeester, aangelopen.
‘Yo, people! Het is één uur en mijn mattie en zijn chickie zijn klaar om zich te showen voor hun wedding.’
‘ZE HEET TANIA!!’ schreeuwt het publiek vervolgens.

Iedereen gaat aan de kant staan en Ethan loopt langs iedereen met een grote glimlach op zijn gezicht.

Daarna gaat iedereen onderaan de trap staan waar Ethan wacht op zijn aanstaande, Tania. Als Tania samen met haar pleegvader, Rob, de trap af loopt hoor je iedereen zeggen hoe mooi ze er wel niet uit ziet. En daar hebben ze gelijk in, ze ziet er echt prachtig uit.
Rob draagt Tania aan Ethan over en daarna loopt iedereen naar buiten, waar de plechtigheid plaats zal vinden.

Als iedereen zit zegt Ethan: ‘Ik moet het officieel vragen: Heeft iemand nog iets tegen op ons huwelijk?’
Heel het publiek begint daarna te roepen ‘Trou-wen, trou-wen…!’

Dan stapt een vrouw naar voren, Nadine genaamd die schreeuwt ‘Ik ben je bruid! Niet zij!’
Alle blikken gaan natuurlijk haar kant op en heel het publiek wordt onrustig. Dan loopt Leroy, haar ex-man, op haar af.
‘Nadine! Ga weg. Je hebt hier niks te zoeken, ik ga nu met Kerem.’
‘En ik ga nu met Ethan trouwen.’ Brult Nadine.

Beide ceremoniemeester lopen op haar af en halen haar van het feest weg. Ook kalmeren ze het publiek, dat natuurlijk helemaal verbaasd is door de actie van Nadine.
Gelukkig kan nu eindelijk de plechtigheid beginnen.

Ethan Bunch! Verklaart u Tania Roodenburg aan te nemen tot uw wettige echtgenote en belooft u getrouw alle plichten te zullen vervullen, die door de Simswet aan de huwelijkse staat zijn verbonden?
Wat is daarop uw antwoord? "Ja!" antwoord Ethan.
Tania Roodenburg! Verklaart u Ethan Bunch aan te nemen tot uw wettige echtgenoot en belooft u getrouw alle plichten te zullen vervullen, die door de Simswet aan de huwelijkse staat zijn verbonden?
Wat is daarop uw antwoord? "Ja graag!" antwoord Tania.

Na de plechtigheid snijden Ethan en Tania de bruiloftstaart aan en gaan even weg om trouwfoto’s te laten maken.
Ondertussen geniet iedereen van zijn stukje taart en beginnen sommigen te dansen, karaoke te zingen of een praatje met andere gasten te maken.

Finn gaat bij desimswaggertje zitten en ze beginnen een gezellig gesprek. Als ze Deetui zien vragen ze of hij mij hen gaat zitten en hij begint ook gezellig mee te praten.

Ik probeer ondertussen Bas wat danspasjes te leren, wat zijn vruchten begint af te werpen.
Ook maak ik een praatje met de beroemde Reina Roma, wat heel erg gezellig is.

’s Avonds dans ik ook nog een lange tijd met Finn, terwijl Big Time Sims aan het optreden is. De bruiloft is erg gezellig en ook weer de eerste keer in lange tijd dat ik met Finn ergens heen ben gegaan.

Tijdens het optreden van Big Time Sims komt Ethan nog naar voren om een nummer te zingen dat hij speciaal voor Tania ingestudeerd heeft. Heel veel mensen krijgen tranen in hun ogen, waaronder Tania natuurlijk.
"Wat mooi, ik hou van je Ethan" snikt Tania haar tranen weg.
Als het feest bijna afgelopen is gaan Finn en ik nog op de foto met Ethan en Tania, als herinnering van deze geweldige dag.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Speciale dank aan Froos, dat ik zijn screens mocht gebruiken :)

Morgen komt er misschien nog een update, screens zijn al gemaakt maar het is nog even afwachten of ik tijd heb om te schrijven :sweatdrop
En ik heb besloten dat ik als de 5 generaties gehaald heb verder te gaan met dit dagboek als een fotodagboek. Dus geen drama meer en veel tekst maar alleen foto's en een kleine toelichting (ik zal dan ook een nieuw topic openen bij het forumgedeelte "mijn screens&video's"

Laatst gewijzigd door Loungefan op ma 09 jun 2014, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed ~ Generatie 3 ~ Hoofdstuk 8 ~ 23-3-2012

Bedankt allemaal :knuffel

Hoofdstuk 9

De tijd ging snel, op sommige momenten zelfs veel te snel. Olivia werd vandaag al weer een kind, terwijl het voor mij maar zo’n korte tijd geleden leek dat ik zwanger van haar was.
Haar verjaardag hielden we klein, Finn, Olivia en ik. Later op de dag kwamen nog wat familie en vrienden langs maar van een groot feest was geen sprake.

Ik werd ook steeds enthousiaster over de universiteit, als Finn naar zijn werk was en Olivia naar school keek ik vaak op de site van de universiteit. Ik wilde heel graag een opleiding lichamelijke opvoeding gaan volgen maar ik was bang dat ik niet zou kunnen omdat ik Finn en Oliva niet achter wilde laten. En… omdat ik mijn tweede kindje verwacht.

Finn was gelukkig blij met dat ik zwanger was van mijn tweede kindje, ook bracht hij nog veel tijd door met Oliva, bijvoorbeeld als hij haar met haar huiswerk hielp.
Alleen een ding wist ik nog niet, bijvoorbeeld waarom hij zo vaak belde. Als ik hem ernaar vroeg deed hij altijd vaag en reageerde hij nogal geprikkeld waardoor ik er maar niet meer naar vroeg.

’s Avonds als Olivia naar bed was keerde de romantiek terug. Finn was altijd al romantisch geweest, wat ik een hele goede eigenschap van hem vind.
En omdat hij heel blij is dat we een kindje krijgen, voelt hij heel erg vaak aan mijn buik waar de baby druk aan het trappen is.

‘Megan, ik wil je wat vertellen.’ Zegt Finn op een van onze romantische avonden.
‘Oké…’ Zeg ik.
‘Ik heb Olivia ingeschreven voor privéschool Smikkelburg. Daar zal ze veel nuttige dingen leren en zo hebben wij wat meer rust, we hebben al zo’n drukke agenda en dan ook nog de komst van ons tweede kindje..’
‘Je hebt mijn kind ingeschreven voor een kostschool?’ Schreeuw ik woedend naar hem. ‘En ook nog zonder het met mij te overleggen?’ En dit was het begin van een lange ruzie…

Uiteindelijk kon ik hem vergeven, in de overtuiging dat dit misschien het beste is voor Olivia. Dat ze nu op een plek is waar ook zij meer rust heeft, omdat er bij ons regelmatig paparazzi voor de deur staat.
Ik begin steeds enthousiaster te worden voor de universiteit, ik deed laatst een vaardigheidstest en ik zou een volledige beurs kunnen krijgen! Niet dat ik die echt nodig heb, maar het is toch leuk. Elke dag kijk ik filmpjes op hun site in de hoop dat ik daar over een paar jaar ook rond loop.

Als ik een maand later op het punt sta om de deur uit te gaan krijg ik weeën. Ik bel Finn die op de training is maar die zegt niet meer als: ‘Sorry, ik ben nu op de training. Ik kan nu echt niet komen, heel veel succes. Bel je ouders maar.’
Woedend ben ik, maar daar kan ik op dit moment niet veel mee. Gelukkig is mijn moeder er snel om me naar het ziekenhuis te brengen. Daar gaat mijn bevalling gelukkig goed en snel en ik mag dezelfde dag nog naar huis. Met mijn dochtertje Rosie Davids en gemengde gevoelens over deze geboorte.

Laatst gewijzigd door Loungefan op ma 09 jun 2014, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie